![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'Hysterisch gekakel'? Ik denk dat u grote woorden hanteert om de grond van de zaak uit de weg te gaan. Als Boer Teun aan mijn werkgever zegt dat die mij moet ontslaan omdat zijn koeien zure melk geven, dan mag die dat van mij. Net zoals die van mij op een kapotte fles mag gaan zitten. Ieder is vrij. Echter, als mijn werkgever mij daarom zou ontslaan, dan zou ik dat niet pikken, want wij hebben duidelijke afspraken met mekaar gemaakt over gegronde redenen tot ontslag, en de koeien van Boer Teun staan daar niet tussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ?
Daarom ! Daarom is geen antwoord ! Waarom is ook geen vraag !!! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo lang we in een wereld van mensen leven en niet van robots, zal emotionaliteit overheersen. Gelukkig maar.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beter laat dan nooit. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Waarom ?" is één van de belangrijkste vragen die er bestaan ! ! ! Laatst gewijzigd door Boduo : 9 april 2015 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat deed men zelfs met een onschuldige, zoals juf Magali ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe die oogkleppen af die je verhinderen om mensen te zien zoals ze zijn. Niet zoals je tot hiertoe dacht dat ze waren zoals jij. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja dus.... http://m.deredactie.be/#!/snippet/55...f2062a6460b1ca.... Nee,aangezien Stevaert het niet zover heeft laten komen.... Blijkbaar was de weg naar het kanaal een betere optie dan de weg naar de rechtbank.... Aangezien doden niet meer kunnen veroordeeld worden voor hun daden blijft hij technisch gezien onschuldig voor justitie... Maar voor velen zal zijn zelfmoord een teken zijn dat hij alles behalve onschuldig lijkt,en géén kans om aan een veroordeling te ontsnappen in het vooruitzicht had... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 9 april 2015 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijp jij nu echt niets van deze discussie ?
Als je het zo speelt, ga ik daar toch niet op in hoor. .
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een Mary klaagt aan dat er zoiets als vrijheid van meningsuiting bestaat maar dat dit blijkbaar beperkt wordt voor mensen met bepaalde profielen via massamedia kanalen, zonder mogelijkheid tot duiding en weerwoord. Doe hetzelfde met Jan met de pet, en het kot is te klein. Jouw reactie laat zich samenvatten als "vrijheid van mening? Ja, maar enkel onder voorwaarden die ik stipuleer". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het al enkele malen gesteld, en dus nog maar eens een overzicht: Een prof psycho, al dan niet bevriend met eenderwie, heeft zijn vrije meningsuiting. En wij op onze beurt hebben onze vrije meningsuiting om die prof zijn woorden te bekritiseren. Een prof psycho kan net zoals veel andere beroepen, via zijn vrije meningsuiting 'bewijzen' dat hij ongeschikt is voor zijn job. En dan mogen wij dat aanklagen. (en op die eerste discussie waar jij op faalde: juf Magali werd door mensen, die gebruik maakten van hun vrije meningsuiting, beschuldigd van zaken; louter op die basis, werd juf Magali geschorst, en niet zomaar voor een week; na onderzoek van het gerecht, werd zij in eerste aanleg vrijgesproken; ik illustreer hiermee dat sommige jobs bijzondere vereisten hebben. Een kleuterjuf tegenover kleuters. Een prof die psychologen opleidt, tegenover die studenten, en tegenover de maatschappij omtrent de kwaliteit van zijn pedagogie door de visies op zaken die hij publiek maakt.) .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |