![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mja, punt blijft toch gewoon, als een scheidsrechter zich beledigd voelt door een speler, dan moet hij/zij een kaart trekken. niet meer, niet minder. zo staat het ook in t reglement. en wordt die belediging herhaald ... volgt rood. achteraf op fb gaan leuteren is belachelijk zwak. Laatst gewijzigd door Anna List : 20 april 2015 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
30 jaar geleden speelde ik voetbal op het plein in Vilvoorde . Belgie-Marokko . Niet zo mooie matchen , verschillende breuken , zware strijd . Maar de tegenstanders van toen geven me nog altijd een hand . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van goeie voetballers wordt in de eerste plaats verwacht dat ze goed kunnen voetballen. Daar heb je niet noodzakelijk een goeie dosis hersenen of inlevingsvermogen voor nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een paar miljoen euro op mijn bankrekening zou ik ook lak hebben aan wat vele mensen denken of voelen of gewenst gedrag vinden. Iedereen die vrij rijk is kan gewoon ook wegkomen met veel meer "ongewenst/ongepast" gedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belachelijk zijn en leuteren, volgens de appreciatie van sommigen, is zelfs een recht. Vrije meningsuiting. De voetbalbond heeft een mooie flinke stap moeten nemen destijds, om vrouwelijke scheidsrechters toe te staan. Ook dat is een element van onze cultuur. Is het een halszaak ? Bah neen. Is het een klein symptoom van iets breders ? Wat mij betreft wel. technische noot: het kan perfect zijn dat de gesolliciteerde handdruk "buiten wedstrijd" was. Dan is een gele kaart niet meer mogelijk. Blijft evenwel dat eenderwie die een hand geweigerd wordt, het "recht" heeft om zich beledigd te voelen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht dit een islamitisch forum zijn, dan zouden wij als moslimman ook geen rekening moeten houden met jouw mening als vrouw bijv. Hoe zou jij je daar dan bij voelen? Hoe voelt de vrouwelijke scheidsrechter zich bij dit incident? Ik snap wel dat je tegengewicht wilt geven aan de ku klux klan ( ![]() Laatst gewijzigd door Lance : 20 april 2015 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste schoofzak. Wie zich interesseert voor sport is totaal niet geïnteresseerd in handdrukken of kusjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 20 april 2015 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De voetbalbond dient die voetballer stante pede te schorsen, en licentie afnemen.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() FIFA is nogal bezig met racisme en discriminatie en zeker tov hun scheidsrechters. Gewoon opnemen in eindrapport en klacht indienen bij FIFA. Ik zie het probleem niet. Imo heeft ze goed gehandeld. De match kon gewoon doorgaan zonder incident. Achteraf haar gram halen bij de fifa die dan kan oordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste Athelas. Vergeet niet dat er een publiek is dat dit juist iets te veel moeite kost. Liever voor de buis met wat goedkope blikjes kankeren over het wel en wee, dan een doordacht antwoord formuleren naar de betrokken diensten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Perfect goede reden om sponsering te stoppen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
maar ik begrijp je probleem. er over praten zal toch binnen een andere draad moeten gebeuren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, maar dan 'moslimrespect.'
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch mooi in de multiculturele maatschappij. Nu de holebi's nog die hun plaats moeten leren.
![]() |
![]() |