![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zie punt 3. Graag gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gedrag kun je immers altijd veranderen, zeker naar aanleiding van negatieve gebeurtenissen uit het verleden !!! En ik ben niet akkoord dat je ons dus nog altijd met dezelfde fouten confronteerd als toen we aan de macht waren.. Hoe kunt u immers iemand beoordelen als hij niet de kans krijgt om zich te bewijzen ??? Elke partij die nu aan het bewind is , heeft fouten gemaakt in de uitoefening van die macht... Worden zij daar ook telkens op gewezen ?? We hebben meegeholpen aan het groot worden van het Vlaams Blok.. Laat ons ook meehelpen aan het terug kleiner maken van het Vlaams Blok.. En zoals Paars op dit moment met de oppositie "speelt", zoals het zelfs met de mensen "speelt" zal daar zeker niet toe bijdragen !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als U deze eens tot aftreden dwingt, en opstapt uit die rottr boel. Dan zal Mevrouw Grouwels meschien geloofwaardig overkomen. Maar tot hiertoe is de CD&V nog in het zelfde betje ziek als de CVP. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van dat het Vlaams accent binnen de CD&V groter is dan datgene wat in de oude CVP leefde !! Maar , we zijn veranderd en zullen nog verder veranderen.. Elke partij evolueert. Het Vlaams Blok trouwens ook. Getuige de "zachte " aanpak tijdens de vorige verkiezingen.. En ook voor hen moet ik aangeven dat ze hun evolutie niet kunnen bewijzen in de oppositie.. Ik hoop alleen dat ze dit nooit zullen moeten bewijzen.. Ik hoop dat de aanpak van de andere partijen het Vlaams BLok overbodig kan maken... Alleen werkt Paars op dit moment niet in die richting !! En om terug te komen op Van Peel.. Hij doet tenminste een inspanning om de Antwerpse situatie te ontwarren.. Ik zeg niet dat er geen verbeteringen nodig en mogelijk zijn maar hij steekt tenminste zijn nek uit. Hij heeft hier wel de hulp nodig van de andere overheden. Alleen vecht hij ook tegen de bierkaai... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alle wetten gelijk voor alle Belgen. Maar dat wil niet zeggen "alle Belgen gelijk voor de wet" he! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Dus de Belgische wet zegt dat nen Waalsen allochtoon géén Frans moet leren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |