![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het heeft een omgekeerd effect. De makers zetten aan tot racisme, hiervoor bestaat er een wetgeving.
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is jouw gedrag tegenover de Vlaamse maatschappij wél acceptabel omdat jij een nep-Fransman bent? Je weet wel, dat land waar er geen communautaire problemen zijn omdat iedereen Frans spreekt? Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Worden mensen dat niet beu, dat eeuwige gezeik over racisme.
Overal, in elke hoek & spleet racisme zien. Zijn die lui paranoïde?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Opdringen van hun "politiek correcte ideologie" is hun reden van bestaan. Dat wil echter niet zeggen dat ze het mogen promoten zoals ze nu doen, want niemand is immers verplicht het sarcasme in te zien.
![]() |
#65 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Target nummer één en absolute sitting ducks zijn blanken die onvoldoende scoren op de politieke correcte meetlat, dat zijn sowieso racisten. Target nummer twee zijn islamcritici, kritiek op de islam staat gelijk met racisme, nazisme of extreemrechts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bedoelde ik dus.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou haast gaan denken dat er 'n tactiek achter schuilt om iets veel erger te maskeren.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 28 april 2015 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en waarom moet dan dan dé Marokkaan zijn? Ik mag alvast niet zeggen dat ik EEN marokkaan als buur heb die mijn bloembakken pikt, want dan behoor ik tot de "ik ben geen racist maar..."groep en die moet je wegklikken. (waarschijnlijk hebben die mensenkens niet het geld om hun eigen bloembakken en speelgoed voor hun kinderen te kopen vermits ze ook nog hun appartementenblok in Casablanca moeten afbetalen). Dat is ook weer dé marokkaan zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 april 2015 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo beu zelfs dat er zich méér en méér mensen zonder schroom racisten beginnen te noemen. Hoe kan dat anders met een woord dat nog harder misbruikt wordt dan onze spaarcentjes.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal bij deze eens een goed voornemen maken zie. Niet omdat ik mezelf racistisch vind, maar opdat de eigenaar van dit forum de racisten van het CGKR niet (teveel) op zijn dak krijgt. ![]() Voortaan noem ik moslims geen muzelratten meer maar muzelmestkevers. ![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben racist en daar ben ik fier op! (naar analogie met, lang geleden, Vlaming....) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 28 april 2015 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Leuk concept.
![]() Ik ben geen racist maar ik vind dat negers in het donker een fluoriserend hesje moeten dragen. Ik ben geen racist maar ik vind dat negers die zwarte pralines eten en in hun vingeren bijten geen recht hebben op de ziekenkas. .... Com'on everybody!! Die dame zit nu waarschijnlijk in zak en as omdat ze door iedereen wordt weggeklikt, als we genoeg quotes hebben kan de raciste weer spreken!! Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 28 april 2015 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen racist maar ik vraag me af waarom al die mensen hun o zo verrijkende culturen achter zich laten om zich hier te laten omringen door discriminerende racisten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen racist maar ik hoor niet zo graag dat de buren een schaap kelen in hun badkamer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |