![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch, ik dacht dat die tijden voorbij waren.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het nadenken is stevig achteruitgegaan tegenwoordig.
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je pleit voor humane straffen en behandeling van veroordeelden denken ze onmiddellijk dat je hun daden wil goedpraten... Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 mei 2015 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er ook niet aan doen dat er in de achterlijke islamitische paradijzen amper vrouwen zijn die voor zichzelf kunnen zorgen, en bijgevolg enkel nog aan de bak geraken middels het spreiden en beschikbaar stellen van hun vagina. Tenslotte doen �*lle vrouwen dat in islamitische landen, weze het voor een éénmalig levenslang bedrag (dat noemen ze dan huwelijk), weze het voor een tijdelijk gebruik (soms noemen ze dat ook wel huwelijk). Maar kunnen we misschien gewoon het westerse systeem volgen en ervan uitgaan dat vrouwen ook zèlf in hun inkomen kunnen voorzien zonder hun benen te spreiden of zich als een hoer te laten behandelen? danku.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mag ik U nogmaals vragen waarom dit iets zou te maken hebben met het onderwerp van deze topic, nl. dat GEEN ENKELE uitkering nog zal worden uitbetaald aan gevangen, en niet enkel geen loon voor sommigen en geen dop voor anderen (want dat is nu al het geval).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet gestopt toen het verleden van Loretje haren bompa publiek werd gemaakt?
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We spreken dan over duizenden mensen jaarlijks. Nu, het gegeven is simpel voor mij, voor wie veroordeeld is tot gevangenisstraf, daar kunnen we dat voor overwegen, voor de duizenden die opgesloten zitten zonder veroordeling niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herlees mijn reactie op uw reactie...hou uw hoofd schuin en laat het weinige hersenvocht samenkomen en dan ziet u iets gans anders. Dan krijg je zo geen achterlijke postings over moslims en single vrouwen.
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, er staat zelfs letterlijk in het persbericht dat je citeert dat die maatregel ook van toepassing zou zijn op de niet-veroordeelden die in een gevangenis verblijven. Dus ook op de geïnterneerden en diegenen die in voorlopige hechtenis zitten.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik me herinner was mijnheer Dutroux ook arbeidsongeschikt en leefde die ook van een ziekte-uitkering. Blijkbaar krijgt hij die nog steeds uitbetaald tot op de dag van vandaag, terwijl jij en ik voor zijn natje en zijn droogje betalen. https://www.ntvg.nl/system/files/pub...120620001a.pdf Blijkbaar hebben ze Dutroux erafgegooid voordat hij in het gevang terechtkwam, of hij zou het dus nog ontvangen. Ook de moordenaar van Kitty genoot van een ziekte-uitkering: http://forum.politics.be/showpost.ph...02&postcount=1 Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 mei 2015 om 16:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat U steeds maar naar voren brengt (behoorde U zelf tot die groep?) is de ONTERECHTE gevangenisstraf voor geïnterneerden. Dat is het basisprincipe. Wie geïnterneerd is moet in een psychiatrische inrichting. Wie daar zit moet van zijn uitkering een deel (of alles) bijbetalen om zijn verblijf te bekostigen. Wie in een bejaardenhome zit moet ook zijn pensioen of invaliditeitsuitkering betalen om bij te leggen aan die kost en inwoon. Wie in het gevang zit krijgt gratis kost en inwoon en heeft dus geen uitkering meer nodig. U kan deze maatregel dus niet gaan afbreken door als voorbeeld een ONTERECHT verblijf van niet veroordeelde uitkeringsgerechtigden als norm te gebruiken. Wie onterecht in voorarrest zit, is gewoon ook zijn job kwijt hoor! Daar hoor ik je toch niet zeuren over vrouw en kinderen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 mei 2015 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jansen was ambtenaar en vast benoemd.
Je denkt toch niet dat een arbeider bij Arcelor Mittal zijn loon krijgt doorbetaald als hij in de nor zit wegens moord?
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch niet. Deze keer toch niet.
Ik was net aan het denken aan die brave man wiens auto gestolen werd, maar hem terugkreeg "gelukkig". Helaas had de dief hem wel perte totale gereden. En hoe denkt ge dat zo'n sukkelaar aan zijn schadevergoeding komt ? Of maakt dat geen deel uit van een rechtvaardige justitie ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest pleit ik altijd voor een humane en eerlijke, maar wel strenge of heel strenge behandeling. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist tot hiertoe niet goed wat ik me moest voorstellen van het 'warme' vlaanderen waar jouw kliek naar streeft. Maar het begint duidelijker te worden... |
|
![]() |
![]() |