![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huh?
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mondharmonica!
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Hier, een viool ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is eerder al een serieus cello'ke!
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb gedrumt. Heb ondertussen al een tijdje zo'n plan dat je toch nooit gaat uitvoeren om eens een eenhandsfluitje (ja ja, voor die andere heb ik twee handen nodig nou goed) te gaan knutselen. Onder het mom: hoe makkelijker het is te bespelen, hoe meer deuntjes je er op leert dus hoe vaker je het speelt, wat een instrument leuk maakt. Het is de balans zoeken tussen dat en genoeg mogelijkheden op een instrument hebben om überhaupt genoeg verschillende dingen te kunnen spelen. Het grote nadeel van alle soorten blaasinstrumenten is dat je er niet zelf bij kan zingen, wat deuntjes nog sneller leuk en herkenbaar maakt.
Of als je dan toch een hekel hebt aan blaasinstrumenten kan je ook voor de echte uitdaging gaan en theremin leren bespelen. Dat schijnt misschien wel het moeilijkste instrument te wezen. Het lijkt nochtans wel een beetje op luchtgitaar...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 20 mei 2015 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |