![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Toen ik de eerste keer Loreen met haar Euphoria zag kreeg ik anders wel een muzikaal/artistiek orgasme. Johny Logan indertijd ook. Van Eimear Quinn kreeg ik een harde stijve. En zo kan ik nog vele andere Eurosong erecties opsommen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Ik kan het maar één keer zeggen: verdere details zijn niet nodig. En zou dit nu het eerste bericht zijn geweest dat ik van jou las, dan was elke verdere introductie totaal onnodig geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Het is afstompend sjiekenbakgejank en het wordt elk jaar slechter, omdat iedereen elkaar al een decennium imiteert en zich afstemt op de verkiezbaarheid van het niveau nihil dat aanslaat bij Oostblokuitschot: wansmaak, kitsch, vulgariteit, valse tetten/tanden/haar en noten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Israël net geweest. Zéér knap!! Wie gaat net zoals mij 40 (met 2 gsm's) stemmen aan Israël geven? Help mee het songfestival volgend jaar in Jeruzalem te organiseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moet toch toegeven dat eurosong dit jaar weer een pak serieuzer is. En van België is een uitstekende nummer.
Het is allemaal de schuld van de Flair. Laatst gewijzigd door Ratatosk : 23 mei 2015 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Italie en Australie zijn ok, voor de rest is het brol.
België mwah wat Stromae-achtig, maar het is een jonge gast die blijkbaar zelf veel aan het nummer gedaan heeft. Een punt extra daarom ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Zweden vind ik overschat. Uitgemolken songfestivalformule. Maar ik vrees dat de grote massa er anders over zal beslissen. Helaas voor de landen die nog moeten komen is mijn aandacht serieus aan het verslappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() Niet gay genoeg naar mijn goesting. Leuk nummertje enzo maar theatraal heel braaf en dus saai. 't Is precies weer van dertien in een dozijn dit jaar, voor elk land.
Dat van Moldavië heeft misschien nog een beetje entertainmentwaarde, al was het maar de flashback naar de knullige boybands van de jaren 90. Als ie nu alleen nog zou ophouden met doen alsof ie voor een vrouw zingt, dan zouden we de inhoudsloze tekst nog kunnen vergeven want het nummer is zo straight als de regenboog. ![]() Laatst gewijzigd door Troubadour : 23 mei 2015 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Zweden, Rusland, België, Estland en Israël.
Dit zal de top 5 worden wellicht, in welke volgorde, geen idee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Let het diasporavooteken begin ...
Ik heb echt geen paard in deze race en het liefst van al zie ik ons niet winnen omdat het weggesmeten geld is, maar het lied van België is het enige dat een beetje naar 2015 ruikt. Alternatief, jong, kraakhelder gezongen (op het rotaccentje na natuurlijk) en choreografisch mocht het er zeker wezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Toegegeven ... die van Rusland heeft een schoon kleed maar dat is het dan ook. Laatst gewijzigd door Troubadour : 23 mei 2015 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() Estland: één van mijn favorieten, maar de uitvoering vandaag was niet top. Het leek wel of de zanger buiten adem was toen hij begon. Ik hoop op: 1. België 2. Estland 3. Australië Dat wordt het dus zeker niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() 1. Italië
2. België (spijtig genoeg, want ik vind het veel beter dan die geripte tenorenrevival) 3. Litouwen 4. Estland (beter nummer, slechter gezongen dan Litouwen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Stromae is een pak getalenteerder en maakt veel betere muziek. Deze Loic lijkt me meer een ééndagsvlieg en daar wil ik zelfs een paar euro's op verwedden.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 23 mei 2015 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen effe zeggen wie gaat winnen?
Ik gok op Australië. Het is een leuk nummer en het heeft een gimmick factor (net zoals beardie van verleden jaar). |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Ik ben al die kinderstemmetjes een beetje beu gehoord. Als ik kinderen wil horen schreeuwen ga ik wel naar mijn kelder.
|
![]() |
![]() |