![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In feite wordt de zaak nog interessanter. Zowel Palestijnen en Joden zijn semieten, maar de zionisten beweren dat Palestijnse aspiraties antisemitisch zijn... kwestie van de idiote Europeanen de schrik op het lijf te jagen indien ze er nog maar zouden over nadenken om enige kritiek uit te brengen... op deze theocratie, natuurlijk! Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 5 juni 2015 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
If we exclude Gaza, one in every 4.5 people living under Israeli rule doesn’t have the right to vote in the coming elections; that one person is (almost) always Palestinian. If Gaza is included, it’s one in three who is not represented. Hier al gestopt met lezen. ![]() Waarom zouden Gazanen moeten stemmen voor de Israëlische regering? Lol En waarom zouden de bezetters van Judea en Samaria in gebieden A en B moeten stemmen? Israëliërs stemmen ook niet voor de Palestijnse Autoriteit. En de Arabische inwoners van Oost-Jeruzalem stemmen meestal ook niet, hoewel ze de Israëlische nationaliteit kunnen aanvragen, maar dat wordt als verraad gezien door de Palestijnen. Geen nationaliteit = geen stemrecht Zo moeilijk is dat allemaal niet, hoor. |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat een gelul zeg!
De "democratische" zionistische staat .. met hulp van de Saoedis heeft zojuist een atoomwapen geworpen op stellingen van Al Qaida in Jemen. Volgens de laatste berichten zou het gaan om een neutronenbom... https://www.youtube.com/watch?v=WymvU_c8hbE ISRAEL/Saudi Arabia Nuked YEMEN. Confirmed PROTON BOMBARDMENT from NEUTRON BOMB Leuk dat dergelijk nieuws nergens te vinden is in onze "vrije" Westerse pers. Een groep die overgaat tot het gebruik van atoomwapens heeft alle moreel gezag verloren... Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 5 juni 2015 om 23:38. |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Erg geloofwaardige bron ook. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() Dus naargelang het nieuws u al dan niet aanstaat... dan wordt die bron "erg geloofwaardig"!? Geef mij eens de (of uw) voorwaarden voor "geloofwaardig" nieuws...
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een bekende (internationale) krant zou al een begin zijn. Een youtube filmpje met een gekke titel kan iedereen maken. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Staatssecretaris
|
![]() Luister mijn beste Drukazz. Ik neem aan dat ge maar een bepaald intellectueel niveau hebt... en dat respecteer ik. Wat ik niet aanneem, dat is dat gij denkt dat iedereen zo stom en idioot is als gij. Vanaf nu ga ik mij niet meer moe maken aan argumentatie met u. Dat is tijdverlies! Het argument dat iets waarheid is, omdat "iedereen" het zegt of omdat een "autoriteit" het verklaart is een drogreden. Enne, ik ga mij niet bezig houden met u uit te leggen wat een drogreden is. Dat is verloren tijd...
|
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een YouTube filmpje is simpelweg niet betrouwbaar.
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Europese Unie - wij dus - bestempelt Hamas als een terroristische organisatie. En Hamas bestuurt Gaza.
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Gaza is niet Hamas. Veel mensen staan niet achter de partij.
Ook even opmerken dat Hamas in '87 pas opgericht werd toen Israël besloot de Westelijke Jordaanoever aan te vallen en te bezetten. Dus neen, Gaza = niet Hamas. Dan kan je even goed zeggen dat Israël even zot is als hun regering gevormd uit ultra-orthodoxe en fascistische idioten, wat gelukkig niet zo is. |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ge u afvraagt waarom de mens 2x is geschapen in Genesis (een zeer vreemde contradictie), dat is omdat de schrijver heeft geput uit verschillende bronnen. Het vreemde verhaal van Eva die gemaakt wordt uit de rib van Adam, is eigenlijk een fragment uit een veel langer verhaal van de Sumeriërs. Het is dus wel degelijk een sprookjesboek, en voor sommige passages kan men beter het origineel lezen. Laatst gewijzigd door geertvdb : 6 juni 2015 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Wij gaan dus niet naar de hemel? Niet dat ik erop reken. Gaan moslims eigenlijk naar de hemel? |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
“After analysis, it had become clear, Syria had come under attack by Israel using, not just nuclear weapons, but an American nuclear bunker buster bomb, one of several supplied to Israel to use against Iran, one of the last acts of the Bush/Cheney administration.” http://www.presstv.ir/detail/2013/05...s-syria-nuked/ In het artikel komt nog een en ander saignant aan het licht… Hier de video: http://www.veteranstoday.com/2015/06...d-in-may-2013/ Laatst gewijzigd door Diego Raga : 6 juni 2015 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pure desinformatie, achtergrond van VT : http://ppia.wikia.com/wiki/Veterans_Today Citaat:
|
||
![]() |