![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu worden die door Israël aan hun lot over gelaten en door de islamitische "Palestijnen" gediscrimineerd op een manier die een Arabier van een Jood nooit zou pikken.
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 3 juni 2015 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Joden zijn quasi de hele geschiedenis gediscrimineerd en uitgespuugd in Christelijke samenlevingen. Vind je het gek? Als die Christenen in bezet Judea en Samaria gediscrimineerd worden, moeten ze opkomen voor zichzelf en niet de bèta uithangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat heeft dat te maken met de huidige regio ? Er is nergens in dat boekje perfect op te maken dat dat lapje nu precies dat lapje is dat de Bijbel bedoelt... dat beseft ge toch ? Jullie zouden beter je claim leggen op een stukje ergens in Saoedi-Arabië, dat maakt de beste kansen. De claim van de Moslims is misschien meer gegrond.... die afgesplitste woestijnzandbakgeloofsversie heeft wortel geschoten nadat Mohammed naar Medina was gevlucht. Ze moesten hem daar aanvankelijk niet in Mekka ... en een paar decenia later waren het de pegrims vanuit damascus die daar noodgedwongen een nieuw mekka creeerde |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat ni die zot met zijn zoete mirre ( jahwee) hallucinaties van vliegende vlammende karrewagens ed ? Als we die zot letterlijk moeten nemen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten eerste is de Bijbel geen boekje maar het woord van God. Dus laat dat denigrerend toontje maar achterwege. Over de exacte grenzen van het Beloofde Landen bestaat discussie, maar dat Judea en Samaria er deel van uitmaakt niet. Overigens komt Jeruzalem meer dan 700 keer voor in de Bijbel en 0 keer in de Koran. De moslims bidden zelf met hun reet naar Jeruzalem. Veel respect is dat ook niet tegenover de heilige stad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik geef je gelijk, betrouw geen Christenen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik kan het weten want ook ik ben katholiek, maar i.p.v. dat ik zal accepteren dat joden en islamieten vechten om Jeruzalem waarbij ze beide de christenen uitsluiten, zal ik me inzetten om de joden en moslims te laten zien dat ons geloof in de geest is i.p.v. door wapens en geweld het sterkste is.
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 3 juni 2015 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Christenen moeten weg uit dat bèta sfeertje. Barbarij versla je niet met verdraagzaamheid. Verder vind ik niet dat Christenen worden uitgesloten in Israël? Ze is de enige groeiende gemeenschap in het Midden Oosten en geniet gewoon gelijke rechten. Bovendien heeft Netanyahu al meermaals mooie woorden gehad over Christenen. (zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=210979 ) Incidenten heb je natuurlijk altijd bij minderheden. Dat komt ook omdat een deel van de Christenen daar meeheulen met de Palestijnen, en dat wordt logisch als verraad beschouwd. Laatst gewijzigd door Drukazz : 3 juni 2015 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben blij dat je dat verteld hebt aan je Christenen broeders en zusters. Je bent toch katholiek? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het gaat erover dat het zwaartepunt helemaal niet daar moet gezocht worden maar eerder richting SA. ( Wat logisch zou zijn vanwege de afsplitsingen ) Alles wijs erop dat de berg Sinaï in Arabië ligt Citaat:
En de moslims bidden naar Mekka nádat de joden het vertikte naar Jeruzalem te bidden. Wreed veel kans dat er duchtig wat schriftvervalsing gepleegd is of er een tweede Jeruzalem bestaat... het waren immers de pelgrims uit Damascus die dat als pitt stop hebben geïntroduceerd. Laatst gewijzigd door praha : 4 juni 2015 om 00:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Je hebt toch gezegd dat je geen Jood bent maar een katholiek? ![]() edit smileys Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 4 juni 2015 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Begin maar eens oud hebreeuws te leren dan zul je merken dat ook de Joden van oorsprong een meer-godendom kenden. De Koran is waarschijnlijk geschreven door Joodse schrijvers. Arabieren (en zeker Mohammed niet) konden lezen noch schrijven. Zij bedienden zich van het gesproken woord.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 4 juni 2015 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eli had U nog wel iets kunnen leren omtrent het slimme misbruik door relikwieten dagelijks beoefend. U mist blijkbaar een dringend nodige noodlanding van de Heilige Geest, aka Marie haar melkboer.
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullshit '
Rare jongens, die nep-joden... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Op welke dag creeerde God "de sos" drukazz?
De 9ste, toen ie na al dat creeeren wat zat werd en overigens naast te aarde en en de zon ook de rest van het universum schiep? |
![]() |
![]() |