![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
al de andere godsdiensten zijn uit andere werelddelen gekomen. Citaat:
jij bent dus een allochtoon.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een moslim blijft in de eerste plaats een moslim en mag geen andere moslims doden (zie koran). Uiteraard zullen er integere moslimagenten bestaan, maar hetgeen ik heb gehoord is dat ook daar IN het korps toch nog altijd wrijvingen bestaan net omdat onze normen en waarden niet gelijklopen met islamitische normen en waarden. Maar ja, dat zal dan weer wel blauwogig racisme zijn natuurlijk. Als IS hier aankomt heb ik toch liever een Vlaamse soldaat die me verdedigt dan een moslimsoldaat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 juni 2015 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat maakt je punt enkel maar belachelijker. Alleen in Iran en Saoedi-Arabië geldt integraal een vorm van sharia en worden hadd-straffen opgelegd.
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben er trouwens van overtuigd dat ook bij de Islam de secularisering zal komen. IS is voor mij een stuiptrekking van de Islam om niet ondergeschikt te worden aan de staten. Maar evolutie kan je niet tegen houden.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, je kan het in het belachelijke trekken zoveel je wil en ad absurdum overanalyseren zelfs, zoals een autist... Ik ga er echter geen tijd in steken. Wee diegenen die voor alles een uitleg nodig hebben.
Laatst gewijzigd door Weyland : 4 juni 2015 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want islam en de katholieke godsdienst staan echt niet zover van elkaar, en hebben samen een gezamenlijk bloedpad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik morgen "en plein public" allah of mohammed door de mangel haal, ben ik volgende week dood.
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik trok enkel jouw bewering in het belachelijke, om het belachelijke van jouw bewering duidelijk te maken.
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Los daarvan is mijn persoonlijke mening dat er iets fundamenteel fout is met indoctrinatie van geloof in het algemeen ja. Maar ik ben ervan overtuigd dat alle godsdiensten kunnen evolueren naar een punt waar ze geen gevaar meer zijn voor onze samenleving. De islam is daar nog zeer ver van verwijderd...
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat de huidige islamitsche STATEN als gevolg van de KOLONISATIE (!!!) hun wetten hebben aangepast aan de meer westerse vorm van wetgeving, dat de ISLAM in zijn leer dit ook voorschrijft. Ter vergelijking: in het christendom wordt daar wèl een onderscheid in gemaakt. Van zodra ze kunnen (idd. Saoudi en Iran ... maar binnenkort ook de gebieden door IS overwonnen) gaat men standaard naar de islamitische norm. ps. hoe generaliseer je 1 (één) religieus voorschrift?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
kijk eens in het forumdeel I&I and G&L. hoeveel van de posters die daar al de islam door de mangel hebben gehaald zijn al vermoord?
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren zag ik een youtube filmpje met "gematigde" moslims die ineens heel "normale moslims" werden als men hen bepaalde vragen stelde - ik zoek wel even. De huidige trend lijkt me niet van die aard te zijn dat men van ummah evolueert naar democratie, eerder andersom. De foto's van Afghanistan, Egypte, Iran e.a. uit de jaren vijftig en zestig al gezien, naast deze van de huidige vrouwen in die landen? Dan zie je de trend onmiddellijk. Geef me één voorbeeld van moslims die van strikte toepassen naar seculiere toepassing evolueren, zonder afvallig te zijn natuurlijk. Afvallige of niet-praktizerende katholieken noem ik ook geen katholieken maar seculieren. Moslim zijn is een keuze : men volgt een religie of men volgt ze niet. Zuiver het onderscheid dat men nu al maakt tegenover moslim-agenten toont waar het schoentje knelt: men heeft het toch nooit over katholieke agenten of over protestantse agenten? Die mensen maken een onderscheid tussen hun geloof en hun functie. Moslims kunnen dat niet (tenzij ze dus geen moslim meer zijn, maar seculier). De linkse boemerang komt hierbij netjes terug in hun smoel: als die linkse politiek correctelingen iemand een probleem heeft met de islamitische ideologie een racist noemen, dan blijkt islam een onveranderlijke situatie te zijn, eigen aan het lichaam van zo'n moslim. Een soort van genetische afwijking dus? En dan spreekt men over moslimagenten zeker, net zoals men over zwarte agenten spreekt of bijziende agenten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 juni 2015 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overdrijven ??? Zelfs Kamagurka en Brusselmans hebben in interviews openlijk toegegeven dat ze zich "inhouden" als het over moslims gaat.
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zijn dat er genoeg?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 4 juni 2015 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waardeloos als argument. Zelfs thuis in Turkije, drinken Turken alcohol.
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |