![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom straft uw opperwezen mij niet voor mijn atheïsme? Dat zijn toch simpele vragen, waarom kunt gij daar niet op antwoorden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() @ Drukazz: wat heb jij op Deuteronium 28 te zeggen?
Zegen en vloek 1 Mozes sprak: ‘Als u de HEER, uw God, gehoorzaam bent en al zijn geboden, zoals ik ze u vandaag heb voorgehouden, zorgvuldig naleeft, zal hij u hoog boven alle andere volken op aarde verheffen. 2 En omdat u hem gehoorzaamt, zullen u deze zegeningen toevallen: (3-14 lijst van zegeningen) 15 Maar als u de HEER, uw God, niet gehoorzaamt en zijn geboden en wetten, zoals ik ze u vandaag heb voorgehouden, niet nauwkeurig naleeft, zullen deze vervloekingen u treffen: (lijst van vloeken): 63En zoals de HEER er eerst vreugde in vond om u te zegenen en in aantal te doen toenemen, zo zal hij u dan met vreugde te gronde richten en uitroeien. U zult worden weggerukt uit het land dat u in bezit zult nemen, 64want de HEER zal u uiteenjagen en onder alle volken verstrooien, tot in de verste uithoeken van de aarde. Daar zult u andere goden vereren, goden die u nog niet kende en ook uw voorouders niet, goden van hout en van steen. 65Denk niet dat u bij die volken op adem kunt komen of een plek krijgt om te rusten. De HEER zal u daar in angst laten leven en u, met doffe ogen, een kwijnend bestaan laten leiden. 66U zult er voortdurend op uw hoede moeten zijn, want u zult uw leven niet zeker zijn en dag en nacht het ergste vrezen. 67’s Morgens zegt u: “Ach, was het maar avond,” en ’s avonds verzucht u: “Was het maar ochtend.” Zo groot zal dan de angst zijn waarin u verkeert, zo bedreigend is het wat u ziet. 68De HEER zal u in schepen terugsturen naar Egypte, ook al had ik gezegd dat u nooit meer daarheen zou teruggaan. En hoewel u zichzelf daar aan uw vijanden te koop aanbiedt als slaven en slavinnen, is er niemand die u wil kopen.’ |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Want, met alle respect, maar de baarmoeders van de joodse vrouwen lijken me niet zo vruchtbaar of gezegend?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Topic: de Joodse moeders zullen Judea en Samaria heroveren via de baarmoeders HERINNERING Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Esoterisch gezwam over religieuze boeken hoort hier niet thuis. Dit is bagger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.npowetenschap.nl/nieuws/a...tgeplozen.html
De onderzoekers berekenden dat zij in feite allemaal minstens vijfdegraads neven en nichten van elkaar zijn Ja, echt iets om trots op te zijn.. ![]() Inteelt allusss |
![]() |
![]() |