![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen 'wijven' noemen vind u blijkbaar normaal.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 20 juni 2015 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het heeft dus niets met godsdienst te maken, maar alles met macht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij begint (meer dan eens) voor te stellen mensen te martelen en je vind het blijkbaar nog raar ook dat mensen daar opmerkingen over maken. Ik denk, hoop, dat jij een uitzondering bent en niet degene die u wijst op uw extremisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij de empathie om dat te begrijpen? dat mensen je bemoeienissen niet wensen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg u mijn mening. Ik denk wel dat uw huid dik genoeg is en mijn mening niet teveel ontdaan van respect voor de medemens, om mij die vrijheid te gunnen. In geval van nood is er de negeerlijst. Ik heb er geen probleem mee als u niet reageert op mijn berichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, ik ga de negeerlijst niet gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aaaaah dan is verzet tegen de hoofddoeken en vrouwenbesnijdenis GEEN islamofobie?!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zijn voor mij: simpele halve gare cultuurranddebielen !!!! Zulke & kindermisbruikers verdienen het niet kinderen te maken of hebben !!!! Verder in bijna alle andere gevallen: wil je kinderen ?? Prima !! wil je geen kinderen ?? Prima !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt ervan af met wie je praat.
En wat heeft kunst of autisme met de zaak te maken? Als ik iemand zie kicken op sadisme of denigrerend doen over vrouwen dan heb ik de neiging daar op te reageren. Dit is een discussieforum tenslotte. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 21 juni 2015 om 01:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kweek er maar op los beste religidiootjes.
Tegen de tijd jullie je zinnetje hebben gekregen ben ik of onsterfelijk dankzij technologie, of ben ik gras omhoog aan't duwen. In geval 1 zal ik dan wel kijken hoe ik de problemen aanpak. In geval 2, hier de toekomst van uw nageslacht.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 juni 2015 om 01:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of islamfaschisme of wit-uitschot-faschisme via pseudo-miraculeus Nationaal-Regionaal Taalfaschisme of Relikwieterij. Fantastische keuzes aangeboden via uw oren-aannaaierij. Geen excuses: jullie hebben jullie leiders, dus het beleid, zelf verkozen. Wie is verantwoordelijk, uiteindelijk? Juist. Sukkels, maar... simpelen van geest zullen het eerst de hemel zien, zeker? Edit: @Maddox: Juist #75 met filmpje gezien: goed zo. Blijkbaar uw leven aan het beteren. Doe zo voort.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 21 juni 2015 om 02:24. Reden: aanhangseltje aangenaaid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas lopen er veel idioten in mijn weg zodanig ik meer moeite moet doen dan ik er eigenlijk aan wil spenderen.
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik dacht binnen een drietal maanden terug effe af te zakken tot in uw gemeente. (Shudders, but one has to live dangerously.) Hoe bewapen ik me het best? ![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |