![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hybride
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nog niet voor morgen, zo'n Positieve Ecologische Voetstap Voertuig, ook genaamd PEVV. In een maatschappij die op lange termijn denkt zou je voor zo'n transportmiddel terugtrekkken van de belasting. Voorlopig zitten we nog vast in een neoliberale strijd logica die niet veel ruimte laat voor lange termijn denken en respect voor onze habitat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb zelfs geen rijbewijs
![]() Ik mag wel een auto kopen , en verzekeren op mijn naam , maar .... dat wordt dan nutteloze verspilde uitgave !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Verzekering op je ouders hun naam zetten.
En zorg dat ze bij DVV zijn ![]() Ik heb het eerste half jaar niets moeten betalen ![]() Allez ja, bij mijnen auto was dat nu wel niet.... maar wel bonus malus 0. Ik viel op mijn gat toen die man mij dat meldde, ik ben er nog goed gezind van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht het geld ineens uit de hemel komen vallen dan zal het een A4 of een RS3 Sportback zijn denk ik.
![]() Site ![]() Lukt het financieel niet (wat hééél waarschijnlijk zal zijn) dan hou ik het op mijn ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 juni 2015 om 06:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder twijfel weer een Jag. Waarschijnlijk een XK voor mijn madam.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 23 juni 2015 om 07:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Hebben jullie dat er echt voor over?
Zoveel verzekering, wegentaks en benzine te betalen voor een sportbak? |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikzelf ben aan't denken aan een Doblo lichte vracht met 3 zitplaatsen.
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() twijfel tussen dit jaar nog een A5 of nog tot 2017 wachten op die Google-car ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom 1000+ wegentaks betalen als 300 euro al veel is? Dit is echt geen land om dure wagens te kopen. 1. te duur. 2. Staat direct vol met krassen 3. Ook krassen op bumper vanachter door mensen die niet kunnen parkeren. 4. Ge rijdt op den duur uw ophanging volledig kapot in steden zoals Antwerpen. Lederen zetels kunt ge ook in een 1100 steken he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die snelle dure auto's zijn gewoon maar frustrerend, ge zit toch maar aan 70 per uur te tuffen tussen al die golfkes en polookes. Gewoon een comfortabele middenklasser met de cruise control aan.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 23 juni 2015 om 08:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Voor mij nen batmobiel (BMW I8)...
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Daar ben ik het niet echt mee akkoord. Sinds ik BMW rijdt zou ik nooit meer voor minder gaan. Het rijgenot is echt de moeite, zelfs in de file. Het enige probleem is dat ge bovenop de aankoopprijs nog de lopende rekening aan boetes moet meetellen.
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() De nieuwe Land Rover Discovery Sport is wel niet slecht als hij een beetje uitgebouwd is....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() De volgende aankoop zal pas binnen een jaar of drie zijn, maar als ik nu een wagen zou kopen: volvo v60 T5 in rebel blue met een R-design pakketje.
Voor binnen 3 jaar kijk ik vooral uit naar de Alfa Giulia.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook BMW gereden, heel goede auto's, geen discussie over. Maar te duur. Ik rij nu met een Japanner. Rijdt evengoed, afwerking is bijna zelfde kwaliteit, maar 20% goedkoper of eigenlijk is het omgekeerd, voor hetzelfde geld heb je 20% meer. Bij BMW moet je 20% aan opties bijbetalen om hem een beetje aan te kleden. En het onderhoud bij BMW is ridicuul duur.
|
![]() |
![]() |