![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei? De zieken niet zalven? De behoevigen niet helpen?
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Ja maar jij bent geen klein kind. Een vrouw van bijna 40 die niet in staat is om haar eczema te verzorgen, daar mag wel eens mee gelachen worden, al was het maar om haar wat te porren om zichzelf eindelijk eens onder handen te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() altijd maar excuses ... pffff!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Ik excuseer mij niet. Maar jij bent duidelijk iemand die wat stampen onder haar gat nodig heeft om eindelijk eens wakker te schieten.
Binnenkort ben je 60 of 70 jaar, en dan zit je daar nog je af te vragen wat je met je leven gaat beginnen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eczema is niet zo simpel als u het laat voorkomen, het heeft te maken met allergie! Ikzelf heb last van een zonneallergie op mijn voeten, ten gevolge waarvan ik steeds sokjes draag, ook bij warm weer, ook in sandalen. U en nog enkele idioten hier op het forum vinden dat om te gieren : sokken in sandalen. Als ik het niet doe, staan mijn voeten vol rode puistjes die ongelooflijk jeuken en er niet mooi uitzien. Dus dan zou u zeggen dat ik mijn voeten niet kan verzorgen? Ook mijn ogen zijn super allergisch, daarom gebruik ik haast nooit crèmes voor mijn gezicht en zelfs geen oogschaduw meer. Als ik nu met de warme dagen een zonnecrème opdoe en mijn ogen reageren allergisch waardoor ik met een dik gezwollen gezicht rond moet lopen, dan is dat ook omdat ik mezelf niet goed verzorg? Denk toch eens na voor u zo een stommiteiten neerschrijft!
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wens het niemand toe voor zijn hele leven maar mensen die ermee spotten, zouden zoiets toch eens moeten meemaken zodat ze niet zo vlug en onverstandig oordelen.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan heb je helemaal géén eczema meer. ![]() Wat zeg je nu ? Danku Griezel voor uw goede raad...Of ben je te beroerd om toe te geven dat het goede raad is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als volwassene heb ik nog eens een crisis gehad, die heeft een hele zomer geduurd, op dezelfde plek als daarvoor ( plooi binnenarm ), en raad wat ik gedaan heb ? Terug zalf...Straf hé ? ![]() Dat is nu toch terug 14 jaar geleden. Eczema kan alle 7 jaar terugkomen naar het schijnt... Allemaal geen drama...Ge moet daarover niet zo zagen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik smeerde als kind zélf mijn zalf op mijn eczema, zonder zagen, zonder bleitten. ![]() Het is heel lomp om er mij van te verdenken dat ik met zulke zaken zou spotten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen de allergie op mijn ogen is geen kruid gewassen. Dat is wachten tot het overgaat ... U kunt niet uw eigen conditie ongenuanceerd vergelijken met die van een ander.
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, mijn allergie is die van u niet... Maar goed. Uw allergie is een zonne-allergie. De goede raad van Griezel : blijf uit de zon en alles gaat goed. ![]() OK nu ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er nu eigenlijk iemand dat 13 jarig meisje dat jeuk had aan haar foef, de raad gegeven er tabasco op te smeren.
Ik kan hier toch niet alles zelf doen hé. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heeft iemand eigenlijk ooit zichzelf gesneden in zijn puberteit??
Ik wist tot het lezen van die draadjes daar zelfs niet dat zoiets bestond! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |