![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9-11? | |||
Dat de US totaal bij verassing is aangevallen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,24% |
Dat de US wel iets wist, maar niet afdoende heeft kunnen reageren |
![]() ![]() ![]() |
19 | 38,78% |
Dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
![]() ![]() ![]() |
15 | 30,61% |
Dat de US wist dat er wat ging komen, maar het opzettelijk heeft laten gebeuren |
![]() ![]() ![]() |
9 | 18,37% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Droom rustig verder Scorpio en laat vooral jouw prachtig wereldbeeld niet verknallen door een aanatl kritische burgers.
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() NIST ... dat een simulatie van WTC 1 & 2 publiceerde waarin de core was 'vergeten'? Die NIST?
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar is het bewijs? Zou het lukken om dat te begrijpen? Actori incumbit probatio, of niet? Zegt uw buikje iets anders? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=k3wwdI ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Jij blijkbaar niet. Want Fema had al restfracties gevonden van staal dat een veel hogere temperatuur had ondergaan dan een normale brand kan creëren. Vergeten? De NYT beschreef het destijds als het grootste mysterie ivm de instortingen. Ondertussen zijn al door meerdere onderzoekers restfracties gevonden van thermite, maar ja, die staan niet in de NYT of komen niet op CNN, dus bestaan die niet voor u uiteraard. Weet jij ondertussen hoéveel officiele verklaringen voor de instorting zijn gegeven? Te beginnen met die van Bazant op 13/11? En telkens de onmogelijkheid van hun theorie wordt blootgelegd, komt er een nieuwe theorie. We zullen maar weer eens uw geliefkoosde Occam's Raiser erbij nemen hé. Wat is bijna steeds de reden waarom iemand z'n verhaal telkens opnieuw moet aanpassen? Juist. Omdat z'n oorspronkelijk verhaal leugens zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Partijlid
|
![]() Voor the record: de foto en tekst komen niet van één of andere conspiracy site, maar uit het Fema rapport.
http://911research.wtc7.net/wtc/evid...ndxC_img_1.jpg Several regions in the section of the beam shown in Figures C-1 and C-2 were examined to determine microstructural changes that occurred in the A36 structural steel as a result of the events of September 11, 2001, and the subsequent fires. Although the exact location of this beam in the building was not known, the severe erosion found in several beams warranted further consideration. In this preliminary study, optical and scanning electron metallography techniques were used to examine the most severely eroded regions as exemplified in the metallurgical mount shown in Figure C-3. Evidence of a severe high temperature corrosion attack on the steel, including oxidation and sulfication with subsequent intragranular melting, was readily visible in the near-surface microstructure. A liquid eutectic mixture containing primarily iron, oxygen, and sulfur formed during this hot corrosion attack on the steel. This sulfur-rich liquid penetrated preferentially down grain boundaries of the steel, severely weakening the beam and making it susceptible to erosion. The eutectic temperature for this mixture strongly suggests that the temperatures in this region of the steel beam approached 1,000 °C (1,800 °F), which is substantially lower than would be expected for melting this steel. Noteer dat als je vandaag over gesmolten staal spreekt (ondanks de vele getuigen), dat de disbelievers dit afdoen als onzin en iets verzinnen in de trant van dat het wel aluminium zal geweest zijn, enz. En dat terwijl de eerste studies van Fema zelf het klaar en duidelijk hebben over gesmolten staal. Laatst gewijzigd door Pokerman : 9 juli 2015 om 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Ze herhalen de leugen lang genoeg tot ze op zijn minst in twijfel getrokken wordt.
Dat is hen bij deze wonderwel goed gelukt he? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Want jij maar niet in uw stomme kop krijgt is dat ZIJ geen bewijs leveren voor hun theorie. Het enige bewijs dat je nodig hebt zoals al eerder gezegd: logisch denken uw ogen, en elementaire natuurwetten. En dat geldt niet enkel voor building 7 maar eveneens voor 1 en 2. Jij bent degene die een verhaaltje gelooft dat over de loop der jaren al ettelijke keren is aangepast. Het is vreemd dat jij nooit staat te roepen om bewijs bij de beweringen van Bush, Cheney en hun kompanen. En ik zal het ook traag schrijven: Gelieve een uitleg voor het gesmolten staal waarvan Fema (niet een conspiracysite) spreekt. Nog dit terzijde. Waarom kom je me beschuldigen van leugens op de 911 draad als ik zeg dat Rice en Bush steeds hebben beweerd dat niemand een aanval met vliegtuigen als geleide projectielen had voorzien en blijf je daarna afwezig als ik het bewijs post? Je bent een lafaard m'n beste. Laatst gewijzigd door Pokerman : 9 juli 2015 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik herhaal nogmaals : Actori incumbit probatio Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe weten ze dat het staal is? En waar zeggen ze dat dan exact? En waarom zou FEMA relevant zijn? Zijn zij een onderzoeksbureau die een rapport hebben opgesteld? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tell me, als Fema niet relevant is, waarom Nist dan wel? Maar ik ben blij dat je tenminste al zo ver bent geraakt te claimen dat één van hun officiele rapporten niet relevant is. Alhoewel je er gif kan op innemen dat jij dat report eerst ook jaren heb nagepapegaaid zolang er nog geen Nist rapport was. Laatst gewijzigd door Pokerman : 9 juli 2015 om 16:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet dat aantonen. Doe uw best. Citaat:
Citaat:
Wat is NIST en wat doen ze? Denk. Ik claim niet dat hun rapport niet relevant is, ik VRAAG aan jou waarom volgens jou FEMA in DIT opzicht relevant is. Snappie? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
De bekleding van de columns was aluminium. Citaat:
Weer hetzelfde als met die quote van Rice? Ik de quote posten en jij dan geen reactie meer? En aangezien jij hier steeds staat te pronken dat je de officiele rapporten hebt gelezen, komt het als een schok ja, dat jij mij komt vragen om een link van iets wat in dat rapport stond. Citaat:
Beide zijn door de overheid gesponsorde organisaties belast met: 1.de cover up van de collapses 2. een theorie te verzinnen die de officiele versie bestendigd. Iets waar ze beiden in gefaald hebben. Alleen heeft de eerste per ongeluk een paar details vrijgegeven waar ze nadien erg mee zaten te sukkelen. (lees: gesmolten staal) En daarom hebben ze nadien Nist opgetrommeld om met een ietwat andere versie te komen en dat gesmolten staal gewoon te negeren. Laatst gewijzigd door Pokerman : 9 juli 2015 om 16:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Jij pakte er hier alweer mee uit ... Begint afgezaagd te worden.
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Ik geloof niet dat er intellectuelen bestaan die geloven dat 9/11 geen inside job was. Tenzij ze de zaak niet zelf uitgespit hebben en genoegen namen met de versie van de media. Wie het wel heeft uitgespit en gelooft in onschuld van de VSA, is te dom om een discussie mee te starten. Mensen zoals Parcifal die nul komma nul feitenkennis hebben maar wel de media verdedigen "omdat het nieuws altijd gelijk heeft"
Er is inmiddels zo veel bewijs, over controlled demolition, over gebouwen die neerstorten op een manier die volgens de wetten van de fysica compleet onmogelijk zijn, over mensen die iets wisten, over getuigen die verdwenen, over de VSA die koste wat het kost een nieuw onderzoek wil vermijden, over de Amerikaanse onderzoekscommissie NIST die liegt in de verklaring en met de mond vol tanden staat als experts vragen stellen. En er was een heel duidelijk motief. Wie zich kritisch opstelt tov de mediamanipulatie wordt aan de kant gezet als een non believer die overal complotten in ziet. Maar als je ziet hoe domme mensen zich scharen achter de media, en weigeren na te denken over alternatieve versies met bewijs, dan zijn ZIJ de non believers. Binnenkort start de VSA een nieuwe oorlog tegen Iran. Dat was in die tijd ook al het plan, maar er was weerstand bij de publieke opinie. Iran heeft op dit moment nucleaire energie om zijn eigen powerplant op te starten en dus zelfstandiger te zijn. Amerika wil dit OPNIEUW als het excuus "ze bouwen een massavernietigingswapen" gebruiken om oorlog te starten, ZONDER goedkeuring van hun eigen volk. De nieuwe kandidaten in de presidentsverkiezingen hebben het er continu over. Het zijn allemaal marionetjes van Goldman Sachs die de zionistische agenda verder zetten en natural resources pikken als voetnoot bij de oorlog. En wanneer het zo ver komt, en de intellectuelen opnieuw protesteren, zijn we wederom "conspiracy nuts" ondanks het feit dat we het op voorhand zagen aankomen.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 juli 2015 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
JIJ zegt dat hij gezegd heeft dat hier en daar een lege verdieping preppen een jaar werk is, en dat omdat er een paar lege verdiepingen waren, hij dus eigenlijk zegt dat het mogelijk is dat het CD was. HIJ zegt, en ik citeer: "niemand gat mij wijsmaken dat ze 100 verdiepingen met ladingen hebben ... dat kan helemaal niet. Da's een jaar werk". 100 verdiepingen zegt hij. Hij heeft het overduidelijk over de springende kolommen op elke verdieping, en NIET over het preppen van een verdieping. Wat jij hier doet is eigenlijk ongelooflijk smerig. Je neemt een citaat, rukt dat compleet uit zijn context, plakt het dan doodleuk in de jouwe, terwijl het daar helemaal niet op slaat, en komt dat hier dan verkondigen alsof het betekent dat je expert even jouw theorie heeft bevestigd. Een dode expert dan nog. Daar moet je echt wel lef voor hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat er heel weinig zijn die dat WEL geloven. Heel wat die zichzelf intellectueel vinden, dat wel, maar echte intellectuelen, met gezond verstand en een kritische blik? Nee, die hebben al lang de immense gaten in al die samenzweringstheorieën gevonden, en hun eigen conclusies getrokken.
|
![]() |
![]() |