![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik heb daarvan ook iets van berichten gelezen dat de echte absynthe terug zou geproduceerd worden...hetgeen er van overschiet is denk ik namaak en die houdt naar het schijnt op in roemeens streken ergens..exact weet ik het niet, alvast staat vast dat ik deze drank ooit zou proeven moet wel vermelden dat het percentage aan alcohol niet kan onderdoen voor wodka ! De wijze van distilatie zal wellicht verschillen van gebied tot gebied...het ging er mij om dat deze absynthe van de absyntheplant gedistileerd word...en daar zit een werkzame stof in blijkbaar die iets van een hallucinerende werking heeft, zeker weten doe ik het niet, want ik heb ook die kans nog nooit gehad, alhoewel ik in de drankhandel wel flessen zien staan maar twijfel nog steeds of de inhoud niet gaat afwijken van de echte... Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 24 juli 2015 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alcohol is niet m'n dada, zelfde voor cannabis etc. en toch zou ik een keer space cake willen proberen, evenals LSD en heroïne ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah en ook veel koffie drinken, maar dat is geen drug, of wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() suiker, vet, koffie en internet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 juli 2015 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ter info ... De Druglijn
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb in mijn leven bijna alles wel eens geprobeerd.
Life changers waren paddo's. Speed werd ik te hyper van, coke deed me niet zo veel. LSD heb ik nooit meer genomen na een bad trip. Bier of sterke drank heeft me nooit veel gezegd. Geef mij maar een wijntje bij het eten Nu enkel nog koffie. Van tijd tot tijd cannabis, maar veel minder dan vroeger omdat ik er altijd tegenop zie om naar Holland te rijden om aan gerief te komen.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch maar doen.
Dan ga je misschien als pedé de bak in, en daar kan je �*lles kopen.
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Zonder dealer vallen is kak he. Maar zelfs dan... De prijzen voor groen swingen het dak uit. 200+ euro voor 25g. In Nederland heb je al 5g voor 35 euro. Ook goedkoper maar is de trip niet waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Dbbl
Laatst gewijzigd door Peche : 24 juli 2015 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, daar leren ze niet metsen of zo dus scholen bouwen kunnen die niet, planten soigneren wel. Goed bekeken van de nieuwe regering. 'k Had niet gedacht dat ze verder zouden gaan dan de P.O.K. ![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds ze die buitenspel hebben gezet en héél de markt voor buitenlanders aan de criminelen teruggaven is 't er wel beter op geworden... ![]() Dermee, laat ze't zelf in huis houden, ze leren voor een paar planten zorgen, moeten niks kopen bij onbetrouwbare dealers of apothekers... Voor mensen zonder tuin zijn er indoormogelijkheden gaande van een spaarlamp in een oude frigo met een prullefiltertje tot quasi professionele sets. En nu den elentriek 21% belasting meedraagt verdienen ze meer aan 100.000 mensen met een eigen kweeksetje dan aan 10 illegale massakwekers die aftappen. Dat geld zien ze toch nooit terug...
![]() |