Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2015, 00:52   #61
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Je hebt het wellicht over absinthe. Ik heb nog nooit de kans gehad dit te proberen vermits de productie ervan gestopt is.
Ik heb wel horen zeggen dat die ging herbeginnen. De gebouwen waar die drank gebrouwd werd bestaan nog steeds in Frankrijk en de erfgenaam zou plannen hebben om de prioductie te hervatten na toelating daarvoor...
Moest dat inderdaad het geval zijn zullen we daar wel over horen...
Ja, dat is em, absynthe..ik kan dat moeilijk onthouden, hoe komt dat toch ?

Maar ik heb daarvan ook iets van berichten gelezen dat de echte absynthe terug zou geproduceerd worden...hetgeen er van overschiet is denk ik namaak en die houdt naar het schijnt op in roemeens streken ergens..exact weet ik het niet, alvast staat vast dat ik deze drank ooit zou proeven moet wel vermelden dat het percentage aan alcohol niet kan onderdoen voor wodka !

De wijze van distilatie zal wellicht verschillen van gebied tot gebied...het ging er mij om dat deze absynthe van de absyntheplant gedistileerd word...en daar zit een werkzame stof in blijkbaar die iets van een hallucinerende werking heeft, zeker weten doe ik het niet, want ik heb ook die kans nog nooit gehad, alhoewel ik in de drankhandel wel flessen zien staan maar twijfel nog steeds of de inhoud niet gaat afwijken van de echte...

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 24 juli 2015 om 00:59.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 02:38   #62
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Soms vraag ik mij echt af of ik hier met compleet stonede mensen zit te communiceren ? Zou het aan mij liggen of zijn die echt apestoned ?
Waar snoepen jullie zoal van ?
vet en zoet eten zijn mijn drugs, ik kan daar echt van genieten en heb eens gelezen dat het eten van chips eenzelfde effect heeft als drugs nemen ..

alcohol is niet m'n dada, zelfde voor cannabis etc.

en toch zou ik een keer space cake willen proberen, evenals LSD en heroïne maar dat laatste zal - als het gebeurt - zo tegen m'n 80ste zijn, als ik dan nog leef ........ XD!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 02:45   #63
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

ah en ook veel koffie drinken, maar dat is geen drug, of wel?
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 06:04   #64
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt het wellicht over absinthe. Ik heb nog nooit de kans gehad dit te proberen vermits de productie ervan gestopt is.
Ik heb wel horen zeggen dat die ging herbeginnen. De gebouwen waar die drank gebrouwd werd bestaan nog steeds in Frankrijk en de erfgenaam zou plannen hebben om de prioductie te hervatten na toelating daarvoor...
Zelf maken? Smartshops verkopen dat soms. En inet heeft alles?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 06:05   #65
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
ah en ook veel koffie drinken, maar dat is geen drug, of wel?
De beste drugs ter aarde dan nog wel !!!! Mijn hart smelt als sneeuw voor de zon bij javaplanten, bonen en bladeren.
Oud 24 juli 2015, 06:16   #66
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

suiker, vet, koffie en internet
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 07:56   #67
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ach die jongen maakt leuke liedjes, maar ik ben over 't algemeen al geen grote muziekfan.
Muziek is overroepen.
Nog nooit een kick van gehad.

Zet de radio's maar af als ik er aan kom.
Veredelde potsenmakers die lucht verkopen, die op min of meer gestructureerde wijze aan het trillen wordt gebracht, daar kan ik geen fan van worden.
Persoonlijk.....in feite is alles overroepen.Iedereen komt en moet gaan.De belangrijkste zin aller tijden is dan ook waarschijnlijk ....Notting really matters

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 juli 2015 om 07:57.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 08:03   #68
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Reken maar dat er meer mensen zijn, die er zo over denken.
Muziek wordt ons opgedrongen langs alle kanten, tot we op de duur wennen aan die teringherrie of erger: het leuk vinden en het zelfs niet meer kunnen missen.
Maar als je mensen eens bewust laat luisteren naar die overgewaardeerde overroepen ontieglijke rotzooi, dan volgt vaak een vreemde herkenning: ze beseffen plots dat die acoustische vervuiling al een heel leven op hun kloten werkt, en ze gooien hun radio's en platendraaiers op 't stort!
Alles is commercie (geworden).....zowat alles wordt je willens of niet opgedrongen....steeds moet je moeite doen om er tegen in te gaan.
Oud 24 juli 2015, 08:08   #69
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Was dat niet het favoriete drankje ten tijde van V Van Gogh ? Je werd er naar het schijnt kirrewiet van ?
Oud 24 juli 2015, 08:09   #70
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Soms vraag ik mij echt af of ik hier met compleet stonede mensen zit te communiceren ? Zou het aan mij liggen of zijn die echt apestoned ?
Waar snoepen jullie zoal van ?
Niet alleen hier zitten gebruiker(sters) kijk een naar het Dour festival en afwachten wat men op Tomorrowland allemaal kan 'vinden' ...

Ter info ... De Druglijn
Oud 24 juli 2015, 08:45   #71
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

ik heb in mijn leven bijna alles wel eens geprobeerd.
Life changers waren paddo's. Speed werd ik te hyper van, coke deed me niet zo veel. LSD heb ik nooit meer genomen na een bad trip. Bier of sterke drank heeft me nooit veel gezegd. Geef mij maar een wijntje bij het eten

Nu enkel nog koffie. Van tijd tot tijd cannabis, maar veel minder dan vroeger omdat ik er altijd tegenop zie om naar Holland te rijden om aan gerief te komen.
Oud 24 juli 2015, 09:02   #72
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
ik heb in mijn leven bijna alles wel eens geprobeerd.
Life changers waren paddo's. Speed werd ik te hyper van, coke deed me niet zo veel. LSD heb ik nooit meer genomen na een bad trip. Bier of sterke drank heeft me nooit veel gezegd. Geef mij maar een wijntje bij het eten

Nu enkel nog koffie. Van tijd tot tijd cannabis, maar veel minder dan vroeger omdat ik er altijd tegenop zie om naar Holland te rijden om aan gerief te komen.
Ga anders eens aan een schoolpoort staan.....altijd wel wat te koop
Oud 24 juli 2015, 09:15   #73
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Persoonlijk.....in feite is alles overroepen.Iedereen komt en moet gaan.De belangrijkste zin aller tijden is dan ook waarschijnlijk ....Notting really matters:roll:
Uit: Bohemian Rhapsody, Queen-Freddy Mercury
Oud 24 juli 2015, 09:15   #74
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
daar ben ik net iets te oud voor geworden
Oud 24 juli 2015, 09:16   #75
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
De beste drugs ter aarde dan nog wel !!!! Mijn hart smelt als sneeuw voor de zon bij javaplanten, bonen en bladeren.
Ze moesten het illegaal maken!
Oud 24 juli 2015, 09:17   #76
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
daar ben ik net iets te oud voor geworden
Toch maar doen.
Dan ga je misschien als pedé de bak in, en daar kan je �*lles kopen.
Oud 24 juli 2015, 09:18   #77
Peche
Banneling

Standaard

Zonder dealer vallen is kak he. Maar zelfs dan... De prijzen voor groen swingen het dak uit. 200+ euro voor 25g. In Nederland heb je al 5g voor 35 euro. Ook goedkoper maar is de trip niet waard.
Oud 24 juli 2015, 09:18   #78
Peche
Banneling

Standaard

Dbbl

Laatst gewijzigd door Peche : 24 juli 2015 om 09:19.
Oud 24 juli 2015, 09:38   #79
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij de land- en tuinbouwschool?
Tja, daar leren ze niet metsen of zo dus scholen bouwen kunnen die niet, planten soigneren wel. Goed bekeken van de nieuwe regering. 'k Had niet gedacht dat ze verder zouden gaan dan de P.O.K.
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2015, 09:49   #80
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Zonder dealer vallen is kak he. Maar zelfs dan... De prijzen voor groen swingen het dak uit. 200+ euro voor 25g. In Nederland heb je al 5g voor 35 euro. Ook goedkoper maar is de trip niet waard.
En in Nederland schieten ze de coffeeshops in frennen... Zie maar...
Sinds ze die buitenspel hebben gezet en héél de markt voor buitenlanders aan de criminelen teruggaven is 't er wel beter op geworden...

Dermee, laat ze't zelf in huis houden, ze leren voor een paar planten zorgen, moeten niks kopen bij onbetrouwbare dealers of apothekers...
Voor mensen zonder tuin zijn er indoormogelijkheden gaande van een spaarlamp in een oude frigo met een prullefiltertje tot quasi professionele sets. En nu den elentriek 21% belasting meedraagt verdienen ze meer aan 100.000 mensen met een eigen kweeksetje dan aan 10 illegale massakwekers die aftappen. Dat geld zien ze toch nooit terug...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be