![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 28 oktober 2004 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() u bedoelt of zij ooit met de katholieken of jezus hebben gelachen waarschijnlijk wel waarom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Film:Bedoel je die "draak" van Mel Gibson soms? TV: welk programma ? Internet: welke sites? Laatst gewijzigd door filosoof : 28 oktober 2004 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ben je nu overtuigd en noem nu de tv of films waar er met de moslim of mohammed wordt gelachen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En de Joden, dat zijn de kampioenen van de zelfspot. Kan iedereen wat van leren. Smijt toch die onnozele Koran weg en lees de real thing, de Bijbel geschreven door de Joden. Wil je wat zweverig doen, lees en lach dan met het NT. Laatst gewijzigd door Darwin : 28 oktober 2004 om 13:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik geef toe, die programmas niet te kennen: ben ik dan slecht geïntegreerd ??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wie met Jezus lacht, lacht ook met de Islam: Jezus is de voorlaatste profeet van de Islam ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 28 oktober 2004 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ben je zo lomp ofwa filosoof??? waar zeg ik dat die film gemaakt is door moslims?? ik zeg dat men in het westen de westerse godsdienst die het christendom toch is ... dat men daar durft mee lachen en dat dit niet gebeurd met de moslims lees het maar eens na... nog iets ja tuurlijk weet ik dat jezus een profeet is in de islam en van johannes de doper had ik ook al zoiets gelezen dus van jouw hoef ik niets te leren en zeker niet met wat of wie ik wil lachen comprende
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Kent nog iemand goede bijbelparodiëen?
Er was in het Frans een van Cavanna (de titel ongaat me op dit ogenblik, maar die is al geruime tijd niet meer verkrijgbaar) Alphonse Allais schreef ooit een boekje "De l'Evangile considéré comme une course de côte" (Ook niet meer verkrijgbaar) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Ik heb kardinaal daneels nog nooit Jezus zien uitlachen ! trouwens darwin zegt het zelf:
Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() ...Een het zijn zeker geen christenen !!
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dvd of video van life of brian kan je nochtans zo kopen en is soms nog te zien op tv laatste keer dat ik weet begin dit jaar op arte dacht ik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verder had je de parodieen van koken met jezus moeten zien hilarisch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||||
Banneling
|
![]() Hier zijn een paar Joodse Jodenmoppen:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de Bergrede (Mattheus 5.3) word jij al vernoemd: niet te geloven , maar waar! Zo zie je maar... ![]() |
|
![]() |
![]() |