![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ben dit weekend nog in de UGC geweest en de film die ik gekozen had was blijkbaar erg populair bij de allochtonen. Maar ik heb die gasten hun GSM's in het begin van de film braaf zien wegsteken, ze waren geen heel buffet aan het verorberen tijdens de film en ze hielden hun mond. Ik heb de hele film duidelijk kunnen volgen en ben geen enkele keer gestoord geweest, wat je niet kan zeggen als je naar de Metropolis gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan moet je kassablanka eens gaan bekijken met onze marokaanse vrienden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door headinajar : 28 oktober 2004 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() seg alsof ik er iets kan aan doen dat die gastjes mijn cinema bezoek ruineren ... nogmaals neen nog een last gehad van nederlanders van andere allochtonen daarover zal ik maar zwijgen anders is head kwaad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En dan heb ik het nog niet over de aanhangers van een bepaalde partij, die u waarschijnlijk nauw aan het hart ligt, die compulsief tunnels, openbare liften, verkeersborden, monumenten en alle verdeelkasten van electrabel volkladden met slogans als België Barst, België DDR-dictatuur, Eigen Volk Eerst of een of ander dom symbool (Swastika, Keltisch Kruis, ... zo ne shit.) Jaja, alle vreemdelingen misdragen zich en zijn criminelen en Blanke Autochtone Europeanen zijn de perfectie zelve. ![]() Laatst gewijzigd door headinajar : 28 oktober 2004 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed nieuws voor wie mij vergelijkt met blokroepers: IK ben geen grensgebiedbewoner! Mijzelf maakt het dan ook niet uit dat die Hollanders hier komen wonen. Er zijn ook voordelen aan verbonden hoor. Ik hoor echter in de grensgemeenten veel van de commentaar die ik voorhen neerschreef. Om eens niet een topic te hebben over alweer de islamiet, wil ik eens de aandacht op iets anders vestigen. Maar je hoort nu alweer geobsedeerden die het niet kunnen laten om hun ziekteverschijnselen te uiten op deze topic. Het enige wat mij wel interesseert, is het feit dat we mensen gelijk moeten behandelen, ook al zijn ze niet hetzelfde. Chinees, Hollander, Congolees of Tunesiër... Iedereen GELIJK voor de wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zijn geschiedkundig gezien toch voor het grootste gedeelte Germaans! Als ge uzelf zo verbonden voelt met de Kelten, verhuis dan naar Bretagne, Wales, Schotland of Ierland. Of lees nekeer de vroege Europese geschiedenis deftig na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zorgt da ge dan wel nen goeie gom koopt als ge mij van de kaart gaat vegen, want ik sta erop in stevigen inkt hoor. ![]() Laatst gewijzigd door headinajar : 29 oktober 2004 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Dit is de realiteit linkie. Een onafhankelijk Vlaanderen zit er aan te komen en is mede de eerste fase in de realisatie naar het grootse Dietsland. Diets is zeker geen fictie maar is wel degelijk verwant met begrippen als Teutoons, Duits, Deutsch en Dutch. Al de Germaanse volkeren van het vasteland gaven immers in de vroegere Middeleeuwen hun taal een gelijkaardige benaming. Dietsland omvat dus heel het Nederlandse taalgebied. Naast deze taalverwantschap houdt het echter niet op : er is ook sprake van een etnische verwantschap, nl. één Diets of Nederlandstalig volk met gemeenschappelijke voorouders. Linkie, onthoudt 1 ding : wie de geschiedenis aan z'n kant heeft, behoort de toekomst toe. Droom jij maar rustig verder in al je naïeviteit !
![]() |
![]() |
#75 |
Vreemdeling
|
![]() Zowel Vlaanderen, Limburg, als Nederland kampen met gemeenschappelijke problemen zoals oa. de mosliminvasie en de allochtoonse criminaliteit, een falend links beleid, ...
Daar we allen problemen met elkaar delen, laten we ze dan ook SAMEN oplossen als één staat, het Dietsland. Sinds het ontstaan van België in 1830 streefde de Vlaamse beweging de hereniging van Zuid-Nederland (= Vlaanderen) met Noord-Nederland na. Het verzet tegen dergelijke staat ontstond in Wallonië waar de Walen zich afscheurden en ons meesleurden tegen de wil van het Vlaams volk in. Meer dan een eeuw lang werden we op grove wijze onderdrukt. Tot op de dag van vandaag zijn we nog steeds Wallonnië's "grootse kolonie". Walen zijn de vijand die Dietsland koste wat koste willen tegenhouden. Wallonnië is de vijand van ons volk. De linkies zeulen met deze vijand mee. DAT is de realiteit !!!
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij leeft nog in de middeleeuwen, stukske ontbinding! ![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 30 oktober 2004 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |