![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De tijd van toen komt terug.
Laatst gewijzigd door Patrick M. : 29 september 2015 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hand heeft vijf vingers , u heeft 2 keuzemogelijkheden om te antwoorden , welke zou het wezen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 september 2015 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Binnenkort aan onze deuren, komt een ambtenaar vragen hoeveel slaapkamers u heeft waar niemand slaapt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn antwoord daarop:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=64 Ik heb trouwens maar 1 slaapkamer !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alarm alarm. STASI V.2.0 - Na privé-eigendom volgen uiteraard 'the little children'
Kinderen zijn gemakkelijk beinvloedbaar door 'negatieve' meningen en zoiets kan hun toekomst vergallen. Daarom raadt men familieleden van niet politiek correcten aan om screenshots van hun sociale media ea. te maken en alle mogelijke informatie terzake aan overheid over te maken zodat ze deze arme kinderen kunnen beschermen tegen hun ouders (lees: kinderen afnemen). De praktijken uit de goede oude tijden lijken opnieuw in voege te treden... https://anwaltauskunft.de/magazin/le...mgangsrechtes/ Merkel is onze redder: https://www.youtube.com/watch?v=_1az...ctr=1443981053 Steun de kampen van Merkel! Laatst gewijzigd door zonbron : 4 oktober 2015 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3000 migranten gaan een Duits dorp van 4000 inwoners overrompelen. Wie niet van de gelukzoekers houdt mag het land verlaten, aldus burgemeester Michael Czupalla.
Video + artikel http://pamelageller.com/2015/10/town...-country.html/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kunnen die verhuurd worden aan jonge (autochtone) koppels die het niet breed hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() http://info.kopp-verlag.de/hintergru...CE8592B016CD43
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De winter is op komst en Duitsland kampt met een tekort aan huisvesting
http://www.reuters.com/article/2015/...0SC0NY20151018 |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen december verwacht ik een Europese TV campagne, 'zet Uw deur open' of zoiets... of open homes. ![]() Full emo. Laatst gewijzigd door zonbron : 19 oktober 2015 om 06:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Ze moeten maar geld genoeg meebrengen om zelf hun verwarming te betalen ; Sinterklaas bestaat niet meer zijn zwarte pieten zijn afgeschaft van de Moslims zelf dus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In België worden er reeds lange tijd allochtone mensen uit woningen eigendom van de OCMW's of gehuurd door OCMW's gezet om asielzoekers in onder te brengen. Daarnaast bestaat er in België de wet op leegstand, waardoor gemeentes boetes kunnen innen op gebouwen die langer dan 12 maanden leeg staan, zonder dat er renovaties met vergunning worden in uitgevoerd. Ik weet niet of de wet in België rond de mogelijkheid op volledige campings en weekendverblijven op te vorderen als noodwoningen is afgeschaft, maar vorige eeuw bestond die wet ook al werd ze nooit toegepast. Hoewel ik vaak de indruk heb dat men via die wet de vakantieparken opeist om asielzoekers onder te brengen in die domeinen. |
|
![]() |
![]() |