Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2015, 16:55   #61
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Meerijden met de auto wilde ze niet (eerste date), maar na de maaltijd en het chaperoneren naar haar parking, heeft ze mij wel gretig tegen hare frak gesleurd en staan muilen. Begrijpen wie begrijpen kan, die wijven ...
Amai, die l'Homme Ideal doet goed zijn werk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 16:58   #62
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, ik ga daar niet om zitten jokken.

Eén keer ben ik zelfs zo zot geweest om een collega die uit haar huwelijk wilde en een kind had te beginnen daten. Pas op: dat was niet zomaar een kind, maar een kleine mulat, want papa was van Burkina Faso. Jaaaah, zo zot ben ik ook nog geweest om met beschadigde waar om te gaan uit een soort van naïef medelijden met een "arme, geschaakte Vlaamse" die slechte keuzes had gemaakt.

Een echte gold digger dat wijf ... Poeslief en heet komen doen bij mij op de bureau, maar een echt wanhopige slons die zich gewillig liet trakteren op van alles en nog wat en niet vies was van overdaad (drank). Dat was rap gedaan. Ook kreeg ik dreigtelefoontjes in de mailbox van haar neger: "Si tu sors encore avec ma femme, je te tue!" (op z'n negerfrans gezegd zo: jututu!) echt hilarisch.

En eigenlijk was zij niet de enige in dat bedrijf waarmee ik heb aangepapt als jonge snaak. De twee receptionistes waren zussen. De oudste was echt totaal mijn ding: een echt Arisch, blond beest, een MILF en super aardig ... al was dat laatste achteraf gezien ook maar een strategie om van alles gedaan te krijgen.

Haar zus was een echt Vlaams seutje, een oude vrijster, maar wel verzorgd. Alleen haar kop stond me geenszins aan. Ze deed er alles aan om me aan de haak te slaan en haar (arische) zus probeerde ze te pushen, maar ik heb dat stelselmatig afgeblokt, omdat ik haar zus wilde. Dat heeft ook een zeer dramatische afloop gekend. Al een geluk dat het mijn eerste baantje was, want ik ben daar echt moeten gaan lopen van schaamte.

En voor de rest ... pfff ... Wat een bende vatsige troela's allemaal als je eens goed rondkijkt. Echt goed neuken of muilen doen ze vrijwel nooit en karakterieel zijn het totale krengen.
Amai, wat een aanhouderij, ziekelijk gewoon.

Ge zit dus te tongen met een vrouw die afrikaanse palen in haar mond kreeg?
Ge beft een vrouw die afrikaans sperma in haar doos kreeg?

Je ging toen door een zware periode lijkt me, dit is niet de Stormram die ik ken.
Oud 19 september 2015, 17:07   #63
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hopla, het zijn al mijn minnaressen Neen, een date en een scharrel zijn nog lang geen minnaressen. Hoe moet je anders eigenlijk iemand leren kennen hé hier in Vlaanderen, vertel me dat dan eens ...

Vlaamse wijven zijn zo banaal, dat ze zeker al tegen hun 30ste verkocht of afgedankt zijn mét kinderen. De rush van het ene naar het andere terwijl het echte leven compleet aan hen voorbijgaat. Bovendien zijn ze zo frigide, afgestompt, moeilijk te imponeren of lopen ze zodanig naast de schoentjes, dat zelfs de meest elementaire communicatie of zoektocht naar een opening een ware kwelling is.

Ik wil best een Vlaamse, maar leg mij maar eens uit hoe je een deftige aan de haak slaat.
Klopt, die Vlaamse wijven zijn niet uit te staan.
Extreem bazig en dominant.
Oud 19 september 2015, 17:12   #64
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Je wordt niet graag gedomineerd? Nochtans kom je me over als iemand die daar wel voor te vinden is.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 17:14   #65
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Je wordt niet graag gedomineerd? Nochtans kom je me over als iemand die daar wel voor te vinden is.
Op seksueel gebied mag een vrouw mij wel eens vastbinden en domineren ja.

Maar niet op andere vlakken.
Oud 19 september 2015, 17:17   #66
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op seksueel gebied mag een vrouw mij wel eens vastbinden en domineren ja.

Maar niet op andere vlakken.
Natuurlijk niet. Maar eentje die dat wel probeert is toch karaktervoller vind ik. voor je het weet eindig je met zo'n dociele Thaise of zo. Niks treuriger dan dat.
Oud 19 september 2015, 17:19   #67
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk niet. Maar eentje die dat wel probeert is toch karaktervoller vind ik. voor je het weet eindig je met zo'n dociele Thaise of zo. Niks treuriger dan dat.
Wat je ook van mij mag denken, ik ben voor evenwichtige relaties zonder dominantie. Dat is op zich al onmogelijk.

Een Thaise zou ik nog niet met een stok aanraken.
Oud 19 september 2015, 17:26   #68
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij bent dus eerder een liefhebber van witte dikbillen of dikke witbillen ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 17:28   #69
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat je ook van mij mag denken, ik ben voor evenwichtige relaties zonder dominantie. Dat is op zich al onmogelijk.

Een Thaise zou ik nog niet met een stok aanraken.
Dat zou wel eens wederkerig kunnen zijn
Oud 19 september 2015, 17:29   #70
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Jij bent dus eerder een liefhebber van witte dikbillen of dikke witbillen ?
Dat is binair denken, fred.
Oud 19 september 2015, 17:33   #71
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is binair denken, fred.

Ja szzzeeeeeg
Oud 19 september 2015, 19:16   #72
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Je had hen moeten zeggen dat je met je urine (zuur) gewoon wou mee helpen aan de wettelijke verplichting distels op te ruimen.
Ja maar... Urine van den mensch bevat vrij veel ureum. Dat wordt na een paar dagen omgezet in ammoniak. Op zijn beurt wordt dat weer enkele dagen later omgezet in nitraat. En voil�*! Onze Eduard draagt met zijn gepis bij tot een flinke bemesting van de distels.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 20:09   #73
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Amai, wat een aanhouderij, ziekelijk gewoon.

Ge zit dus te tongen met een vrouw die afrikaanse palen in haar mond kreeg?
Ge beft een vrouw die afrikaans sperma in haar doos kreeg?

Je ging toen door een zware periode lijkt me, dit is niet de Stormram die ik ken.
Neen, ik heb die rassenmengster met geen vinger aangeraakt. Ze was echt nog wel een knap blondje en ik was piepjong en compleet naïef. Na een date of drie (zonder ooit maar 1 fysieke vorm van contact) begon mijn frankske te vallen en ging er een heel nieuw wereldbeeld voor me open.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 21:01   #74
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik vroeg me dat ook altijd af .....tot er ene me eens zei ..Als je hier in Belgie een defige niet al te onknappe verzorgde aan de haak wil slaan (als die al bestaan ?) moet je ze afpakken van iemand anders.....

Sowieso zijn vrouwen in het Westen beetje overgewaardeerd ....ze hebben keuze te over ....hebben weinig concurrentie.Ze kunnen zich heel wat veroorloven....de venten komen wel in bosjes naar ze toe....Het volstaat dat ze binnen de categorie volslank geblondeerd vallen en ze voelen zich al een supermodel.
Veel van die dates was dan ook vnml luisteren naar hun miserie....en als er dan is ééntje heel enthousiast en gelukkig deed ...mocht je er zeker van zijn dat dit te wijten was aan de antidepressiva pilletjes....je kent het wel lachen en gibberen met de grootste onnozelheid
In landen als Venezuela ...enz is dat even anders ....daar moeten vrouwen nog moeite doen om een vent binnen te doen.
In de meeste gevallen zijn Westerse vrouwen idd ijskonijnen....brutaal en arrogant....en zoals je zegt dikwijls onverzorgd.....Exotische vrouwen verstaan nog de kunst om een man te behagen en hem in de waan laten dat hij een echte vent is....Westerse vrouwen zijn daarentegen kampioen geworden in het kleineren van mannen...Eenmaal je hebt geproefd van exotische vrouwtjes zal de weg terug steeds moeilijker worden....Ik vraag me steeds meer af als ik in het gezelschap ben van vrienden met hun Vlaamsen wat die mannen daar nu in godsnaam nog aan plezier aan beleven ?...Ik heb er echt dikwijls medelijden mee .Met de tijd ben ik veel Westerse vrouwen beetje gaan aanzien als bouwvakkers met tieten...
Toen ik na mijn echtscheiding terug uitging, heb ik het dikwijls meegemaakt dat een man die mij wel interesseerde, al spoedig begon te zeuren over zijn ex.
Ze beginnen met complimentjes maken : gij zijt toch sympathieker dan mijn ex ... gij zaagt niet zo als mijn ex ... van mijn ex mocht ik dat of dat niet (enfin, die mannen denken dat dat complimentjes zijn). En spoedig draait het gesprek van hun kant alleen maar over hun ex. Tot ik begon te geeuwen en een uitvlucht zocht om naar huis te gaan, meestal dat ik de volgende dag moest gaan werken, dat geloven de snulletjes nogal vlug, zelfs op zaterdag! Dan maken dat ik weg kwam en in een volgende plaats proberen een interessanter geval op te scharen!
Vreemd genoeg zijn het altijd dat soort westerse mannen die na een tijdje beginnen te zagen dat westerse vrouwen kil of arrogant zijn. Ze jagen zelf de vrouwen weg met hun egocentrisch zelfmedelijden!

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 19 september 2015 om 21:12.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 21:03   #75
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
onder het motto "hoe maak je van een heet konijn een koude kip? Door er mee te trouwen"....
Och waarom zouden we nog trouwen? Waarom een varken in huis halen als de worsten zo goedkoop zijn?
Oud 19 september 2015, 21:09   #76
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, ik ga daar niet om zitten jokken.

Eén keer ben ik zelfs zo zot geweest om een collega die uit haar huwelijk wilde en een kind had te beginnen daten. Pas op: dat was niet zomaar een kind, maar een kleine mulat, want papa was van Burkina Faso. Jaaaah, zo zot ben ik ook nog geweest om met beschadigde waar om te gaan uit een soort van naïef medelijden met een "arme, geschaakte Vlaamse" die slechte keuzes had gemaakt.

Een echte gold digger dat wijf ... Poeslief en heet komen doen bij mij op de bureau, maar een echt wanhopige slons die zich gewillig liet trakteren op van alles en nog wat en niet vies was van overdaad (drank). Dat was rap gedaan. Ook kreeg ik dreigtelefoontjes in de mailbox van haar neger: "Si tu sors encore avec ma femme, je te tue!" (op z'n negerfrans gezegd zo: jututu!) echt hilarisch.

En eigenlijk was zij niet de enige in dat bedrijf waarmee ik heb aangepapt als jonge snaak. De twee receptionistes waren zussen. De oudste was echt totaal mijn ding: een echt Arisch, blond beest, een MILF en super aardig ... al was dat laatste achteraf gezien ook maar een strategie om van alles gedaan te krijgen.

Haar zus was een echt Vlaams seutje, een oude vrijster, maar wel verzorgd. Alleen haar kop stond me geenszins aan. Ze deed er alles aan om me aan de haak te slaan en haar (arische) zus probeerde ze te pushen, maar ik heb dat stelselmatig afgeblokt, omdat ik haar zus wilde. Dat heeft ook een zeer dramatische afloop gekend. Al een geluk dat het mijn eerste baantje was, want ik ben daar echt moeten gaan lopen van schaamte.

En voor de rest ... pfff ... Wat een bende vatsige troela's allemaal als je eens goed rondkijkt. Echt goed neuken of muilen doen ze vrijwel nooit en karakterieel zijn het totale krengen.
Zie, dit is echt typisch.
De éne Vlaamse vrouw is een golddigger en beschadigde waar.
De andere een blond beest die echter een strategie gebruikt (wegens de weinige details die Stormram over deze Arische schone geeft, vermoed ik dat hij een dik blauwtje gelopen heeft).
De volgende is een seut.
De rest vadsige troela's.
Heren, waarom zouden wij vrouwen u nog ontzien als u zo onbeschoft en beledigend durft spreken over de vrouwen van uw eigen volk ???????
Oud 19 september 2015, 21:11   #77
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog zo éne ...
De mannen hier zijn erger dan de eerste de beste woestijn-mohammedaan!
Oud 19 september 2015, 21:13   #78
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Nog zo éne ...
De mannen hier zijn erger dan de eerste de beste woestijn-mohammedaan!
Ik vind het toch raar dat er in dit topic minstens 3 mannen zijn met dezelfde mening.
Oud 19 september 2015, 21:16   #79
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind het toch raar dat er in dit topic minstens 3 mannen zijn met dezelfde mening.
Wow! Liefst 3! Moet ik nu van mijn stoel vallen of wat?
En vraag uzelf eens af wat een jonge en naar hij laat uitschijnen viriele man op een zaterdagavond na 10 u op een forum zit te tokkelen. Ik denk dat echte mannen wel andere zaken te doen hebben ...

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 19 september 2015 om 21:17.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 21:18   #80
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Wow! Liefst 3! Moet ik nu van mijn stoel vallen of wat?
En vraag uzelf eens af wat jonge en naar ze laten uitschijnen viriele mannen op een zaterdagavond na 10 u op een forum zitten te tokkelen. Ik denk dat echte mannen wel andere zaken te doen hebben ...
Denk jij dat iedereen zin heeft om elk weekend te feesten en te daten?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be