![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 27 september 2015 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hoopt dat dat beestig goede seks oplevert, gebaseerd op je vooroordeel 'een gespierde negerin heeft beestige seks'. Hoe neerbuigend, om vanuit je gewaande blanke superioriteit zoiets te denken.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij weet het? Citaat:
Dat staat echter los van jouw stelling over vrouwelijke superioriteit vs. ras. Waarom spreek jij trouwens over 'gewaande superioriteit'? Verlaat je je stelling? Is de white suppremacy dan plots niet meer het punt dat je wilde maken? Heel eigenaardig....
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 27 september 2015 om 15:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Superstaabchen heeft graag seks met beesten: koeien, paarden, honden, katten, zolang er maar bubblewrap rond zit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb jouw opmerking en de foto's doorgestuurd naar de Mike én naar Serena.
Ik vertaal even waar hun reply op neerkomt: Mike en Serena willen dat je die gortige opmerking persoonlijk komt herhalen, als je er de ballen voor hebt. Beiden verzekeren me dat je je ballen daarna nog zal hebben, maar niet meer op hun originele plaats. Serena voegde er aan toe dat je het mocht komen zeggen aan de andere kant van een tenniscourt. Ze zal enkel haar racket en twee tennisballen meehebben. Nadien mag je die (getekende) tennisballen meenemen om als protheses te gebruiken.
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Serena van jouw ballen puree gaat maken; niet alleen ben je een racist, je bent ook nog eens vrouwonvriendelijk door haar te beschouwen als een lustobject om beestachtig mee te neuken.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je een foef moet vullen met bubblewrap om wat gevoel te hebben, dan lijkt vergrotende chirurgie me aangewezen. Wat mij betreft mogen ze dat van het ziekenfonds terugbetalen. Met de chirurgie zullen namelijk ook een reeks andere defecten verdwijnen, zoals beschreven in de DSM-5
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank bij voorbaat. Citaat:
Jij toch ook? Citaat:
Waarom zou ik dat ontkennen? Ik hoef niet weg te steken dat ik geestelijk en fysiek in goede gezondheid verkeer. Aan valse bescheidenheid doe ik niet!
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wist je trouwens dat 100% van de mannen die zich tot Serena Williams aangetrokken voel(d)en zich later ge-out hebben als homo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Qua het onbezorgd opslurpen van met HIV-besmet zaad zijn blanke vrouwen wellicht superieur. Wat de andere zaken betreft (genetische superioriteit, sociale superioriteit) kijk ik toch eerder naar Bantoe-Afrika, Zuid-Soedan, Amharisch Ethiopië of Papoea Nieuw Guinea.
Vele studies wijzen erop dat blanke vrouwen een grote last dragen qua kankers, onnozelheid en andere aandoeningen. Zij kunnen bijvoorbeeld geen 50 kg maniok op hun rug dragen over 30 km in minder dan 2u tijd. Hun poezen zijn ook bijzonder droog. Enfin, over wat spreekt men hier eigenlijk.
Laatst gewijzigd door C2C : 27 september 2015 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijpelijk, maar niet normaal! Citaat:
Dan ben ik het weer die zo een mooi statistiekje naar de kloten help...
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Op populatie-schaal gesproken toch wel. Het vergt spieren, een goed functionerend metabolisme, wilskracht en ook de onnozelheid om dit alles te willen laten meten.
Wat zijn volgens jou dan de criteria om de superioriteit van vrouwen in te schatten? De mate waarin zijn post-existentiële bourgeois-feminisitische literatuur uit zuid-Parijse quartiers lezen ofzo?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de blanke vrouwen hebben de automatische wasmachine & de anti-conceptiepil ervoor gezorgd dat onze vrouwen hierdoor méér geëmancipeerd zijn dan door alle feministische "lektuur" uit Zuid Parijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
![]() Citaat:
Voorheen zei een vrouw, wier man vroeg om eens rustig afgezogen te worden: "schat, sorry, ik ben 2 uur lang kleren aan't wassen, en ik ben vruchtbaar vandaag". Vandaag heeft de vrouw dat argument niet meer. Een vrouw die daarentegen 50kg maniok over 30km heeft gedragen en daarna haar man nog rustig klaarpijpt, heeft toch wel een streepje voor. Maar dat is mijn gedacht.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |