![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eigenlijk verwonderlijk dat er nog zoveel XTC onderschept wordt, voor wat zouden ze dat nu nog moeten gebruiken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het concept afterparty dat door ging tot 10h in de ochtend op sommige plekken (!) was toch kompleet gestoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén ding blijft: oude mensen zagen.
En er zijn er hier een paar die ouder zijn dan hun biologische fysiek. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Jonge mensen weten vandaag dat psychiaters de studie voor psyched redenen kozen en dat ouders die ze er naartoe sturen te lui zijn zelf wat te doen..
Café is een ouderwetse bedoeling. Voetbal spelen kwam niet in hem op? Vrijwilligerswerk??? Neen op café gaan ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu is het omgekeerd...nu durven mijn vrienden het nog nauwelijks hebben over wat wij allemaal uitspookten als er jongeren in de buurt zijn. ![]() Als ik soms al eens iets los hoe het er in de jaren 7O aan toeging zie ik de jongeren kijken alsof wij criminelen waren die geluk hadden niet levenslang te hebben gekregen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoewel ik het graag zou willen zie ik ,net zoals Feespirit zegt, nog weinig blijheid en vooral uitbundige onbezonnenheid bij de jeugd ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 oktober 2015 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toen was er nog geen GSM...... ![]() Met de tijdsgeest van nu zouden er destijds nogal een pak 'vermisten' zijn geweest ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 oktober 2015 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jongere zouden beter cannabis roken dan alcohol te consumeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.rollingstoned.nl/24-7-201...ank-voor-wiet/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat ik dat wel al eens gelezen heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
OK, er werd al eens een bolletje geslikt en een jointje gerold, maar bij de meesten is het bij 'experimenteren' gebleven. Helaas focuste de media op de probleemgevallen en uitwassen die echt wel de minderheid waren. Nu zijn vele jongeren te saai en serieus geworden. Tot uw 25ste moet je complexloos kunnen 'losbollen', vele jongeren zijn suf geworden en vergeten jong te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werd ook al wel eens robbertje gevochten links of rechts....maar het bleef met wat knokken....nadien werd er snel weer verbroederd...haat en afgunst was minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jonge sletten moeten gewilliger zijn op café, dat zal hele hordes mannen naar die betreffende cafés lokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ieder weekend een paar jongeren nooit meer thuiskwamen naar hun ouders, vindt u niet problematisch. Dat er een stevige minderheid was die niet van het drankprobleem afgeraakt later, ook niet. En de dag van vandaag: dat er op de oude markt regelmatig een jongere in elkaar geslagen wordt midden in de nacht ook niet. Ik ben ook student geweest, en ik heb geleerd dat het gewoon niet meer plezant werd op een moment: te veel extreme zatlappen, te veel agressieven, te veel extreminteiten. Chillen op een kotfeestje, met de eigen drank, dat is veel beter. En blijven slapen op een matras: je moet niet meer de baan op. Ik doe nu net hetzelfde, maar dan in mijn huis en met een logeerkamer voor vrienden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |