![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees de 10 geboden , aub !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 oktober 2015 om 02:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() God heeft zelf de homo geschapen ... en wat een gezaag over de homo s ze zijn toch in de minderheid ,dus waarom al die heisa over verboden huwelijken voor homo en lesb. , de meerderheid van de huwelijken zijn toch onder mannen & vrouwen die kinderen voort brengen ...de meerderheid dus, waarom zagen die kerkleiders feitelijk nu om een minderheid van de mensen die nu eenmaal anders in elkaar zitten
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder vind ik de discussie over homo zijn en geaccepteerd worden door een geloofsgemeenschap achterhaald. Je kunt simpelweg geen naastenliefde prediken wanneer je bepaalde mensen vanwege een seksuele voorkeur uitsluit. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Laatst gewijzigd door Hans45# : 5 oktober 2015 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees in de Tien Geboden niets over "discriminatie" in de betekenis die wij eraan hechten. Wel integendeel, de lijst begint met een bijzonder sterk exclusief bericht dat ongetwijfeld bijzonder moeilijk te aanvaarden is voor de moderne mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Poolse priester zou toch consequent moeten te zijn. We mogen aannemen dat hij het standpunt van de Kerk t.a.v. homosexualiteit kent. Als hij als homo door het leven wil gaan o.k. dat is zijn zaak. Maar dan hoort hij als priester uit te treden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mocht u het niet weten: er worden geen mensen veroordeeld, maar wel gedragingen beoordeeld. Als Jezus het over die eerste steen heeft, dan gaat het om de veroordeling van personen. Nergens over de aanvaarding van zondige gedragingen. Daarom ook geeft Jezus de overspelige vrouw, die Hij van de steniging redt, de dwingende raad: "Ga, maar zondig niet meer". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homoseksualiteit was in het jodendom ten tijde van Jezus ook zondig en zelfs aanleiding tot zware straffen. Jezus heeft inderdaad niet gesproken over zaken die door de Joden niet in vraag werden gesteld. Hij kwam immers om de Wet te vervolmaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... en gaat over 2 naar gebod 3 , ook een stek exclusief bericht waar gij naar mijn mening nogal licht overgaat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat is er dan slecht aan of wat voor kwaad steekt er in? Hoe kan je het ongeregeld gedrag noemen als het door wetten, o.a. de UVRM, wordt beschermd? Dat is een irrationeel antwoord Jan. Hoe kan je homoseksuelen nu gelijk stellen aan dieven en moordenaars? Dieven en moordenaars benadelen en schaden hun medemensen terwijl homoseksuelen handelen uit liefde en respect voor hun medemensen, gelijk een begeerte. Laatst gewijzigd door Piero : 5 oktober 2015 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk kan ik dat. De morele maatstaf daarvoor staat alvast niet in het document dat u vernoemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel , u zondigt tegen de laatste 3 regels !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel wel wel JvdB , u begrijpt de 10 katholieke geboden niet !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |