![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook weet ik wat volgt... verdomd veel foto's. ![]() BTW: hoe snel kan U 10.000 foto's in categorieen netjes geordend opladen? Op een weekje? Right. Dit werd netjes voorbereid. Dit was idd, zoals @kiko zei, jarenlang werk. BTW2: De nieuwe beelden zijn genomen uit DVD's van Johnson center en NASA. Die waren lang niet allemaal publiek beschikbaar. Laatst gewijzigd door zonbron : 7 oktober 2015 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tijdens de vlucht zullen ze wel de aarde hebben zien "opkomen". Per slot van rekening heeft men voor elke landing toch eerst een paar rondjes rond de maan gedraaid.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Goeie foto's, maar ik zoek foto's van AS15-P-9625 tot AS 20-1020
Niet te vinden? Elders vind ik ze wel: http://www.lpi.usra.edu/resources/ap...S15/P/9625.jpg Het toont het beruchte ruimteship ![]() https://www.youtube.com/watch?v=Y3X5oucqQe4 Maar ja! Die zullen natuurlijk WEL fake zijn hé ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Frank51 : 7 oktober 2015 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook , ik ben geen tegenstander van zulke avonturen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat Kipp Teague de afgelopen weken op Flicker gezet heeft zijn hoge resolutie scans van foto's gemaakt met de 70,, Hasselblad camera's. De AS15-P reeks zijn echter panorama foto's die vanaf de orbiter genomen zijn, met als doel de oppervlakte in kaart te brengen. Kijk hier maar eens: Dan is de context ook meteen duidelijk: http://www.lpi.usra.edu/resources/ap...ion/?AS15R38Cf
step 1: Blame capitalism step 2: Adopt some policies to "fix things". step 3: When those policies make things worse, return to step 1. ... repeat ... Laatst gewijzigd door Zwitser : 8 oktober 2015 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles waar je zelf geen controle over hebt moet je eigenlijk in vraag stellen. Het doet je denken. Dan ben je pas mens. NASA verzwijgt vanalles en dat is ook de logica zelve. De shock zou veel te groot zijn voor de mensheid. Je ziet dat ze stilletjes aan info laten doorsijpelen naar het volk. Water op Mars, ijs op Pluto. Al meer dan 10 jaar weten ze dat er meren en bomen op Mars zijn. Verzwijgen is ook een beetje samenzweren hé. Heeft Edgar Mitchell niet gezegd over hun maanlanding: "We were warned off"? "These babies are huge sir".. Over wat spreken we? Juist. Als NASA geen informatie lost en wij, als gewone mens, concluderen iets op basis van sterke aanwijzingen zijn we conspiracyidioten, maar op het moment dat zij iets bekend maken accepteer IEDEREEN het direct , niet? Die mannen hebben enorme macht, dat is niet te schatten. Want iedereen vertrouwt klakkeloos NASA, de overheid, de media en zelfs wat er op Facebook verschijnt ! Dat is een immens probleem voor onze samenleving. Laatst gewijzigd door Frank51 : 8 oktober 2015 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ni gast En waar bomen zijn daar is... Waar haal je het toch steeds ? Enig materiaal om die claim te sterken zal wel teveel gevraagd zijn zekerst ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://en.wikipedia.org/wiki/The_Ma...s_(miniseries) https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_set_on_Mars
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 oktober 2015 om 02:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Follow the money. 't Is vrij simpel.
Het was winstgevender voor een aantal van de propagandisten van de ruimtevaart om het in het echt te doen, dan er een filmstudio voor te betalen.
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het maken van een atoombom op 4 jaar was stukken moeilijker dan een paar onnozelaars naar ginder schieten. Wat ik wel eventueel zou willen geloven, is dat er 3 keer zoveel vertrokken zijn, dan aangekomen ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 10 oktober 2015 om 04:38. |
|
![]() |
![]() |