![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De N-VA heeft de thema's van het VB in een democratisch jasje gestoken en wat meer stijl gegeven, waardoor ze hebben kunnen oogsten in 2014. Niet alleen bij de VB kiezer, maar ook bij de meer rechtsere liberalen en christendemocraten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Er is er in heel deze historie maar eentje die duidelijk gefrustreerd is, en da's Sammetje hoor. Vanaf de eerste tweet druipt de frustratie er gewoon vanaf, en het wordt alleen maar erger. De NMBS'er daarentegen blijft rustig en luchtig. Kans is trouwens bijzonder groot dat degene die de tweets deed bij de NMBS niet het minste idee had wie Sammeke eigenlijk juist was. Maar dat laatste komt natuurlijk niet goed uit wanneer je in je favoriete slachtofferrol wil kruipen, dus dat negeren we maar ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Progressiefjes slaat op de belgies die total loss gaan omdat iemand met meneer wil aangesproken worden, niet op die NMBS medewerker. Die doet z'n job prima. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar op welke trein zat Sammeke Met het Korte Lontje nu eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() De reacties kwamen er vooral omdat iemand besloot zich als eikel te gedragen, niet omdat hij als meneer wou worden aangesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Was er dan niemand die hem wilde Helfie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of hoor je jezelf gewoon graag patserig doen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
een tweet is natuurlijk krak hetzelfde als een sollicitatiegesprek. /sarcasme
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://newsmonkey.be/article/57377
Dat hij op een trein zat met vertraging. Woordvoerder vroeg op twitter welke trein dat was, en de "meneerdiscussie" begon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Los van de kinderachtige reactie van de heer Van Rooy, vind ik het toch een vanzelfsprekendheid dat men een onbekende niet meteen met de voornaam aanspreekt (zelfs op sociale media).
Zijn beleefdheidsnormen dan echt volledig verleden tijd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is blijkbaar les 1 in de cursus "hoe omgaan met klanten". Overal zie je het, geen enkele sector ontsnapt eraan. Het moet een band scheppen met de klant, blijkbaar.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en we zijn hier nochtans allemaal onbekenden.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 14 oktober 2015 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij werpt het eerder de gedachte op dat de organisatie in kwestie erg onprofessioneel is. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze situatie is niet vergelijkbaar met contact tussen een klant/reiziger en een klantendienst. Aan een loket zou ik het ook niet appreciëren moest men mij bij het bekijken van mijn abonnement of identiteitskaart meteen bij de voornaam aanspreken. In een eerste mail naar een onbekend persoon zal ik bijvoorbeeld nooit 'Beste + voornaam' gebruiken. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 14 oktober 2015 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zou ik hem ook niet met "meneer" aanspreken.
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt u trouwens dat men hem niet met 'Sam' had aangesproken indien hij een vriendelijker eerste bericht had geschreven? |
|
![]() |
![]() |