![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Neen de EU vervangt haar eigen volk met een lomper volk dat zich geen vragen stelt op de arbeidsmarkt, maar nog dank U zegt als ze 100 euro minder gaan verdienen.
Ze wisten immers niet dat wij hier vroeger voor paar honderd meer werkte. Zij kennen de geschiedenis van onze uitbuitende politiek niet. Ze laten ze massaal binnen, negeren de verkrachtingsgolf, allemaal simpelweg voor hun economie draaiende houden. It is all a big scam en het gaat ontploffen in ieders gezicht. We burn; they burn! |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Oh maar ze investeren nog hoor. Op de digitale markt etc.
Enkel keikoppen en uitbuitend personeel komen nog aan de bak in Europa. Humans need not apply. NVA zei toch al: laaggeschoolden zullen het moeilijke krijgen. Behalve als je oorlogs- economische vluchteling bent natuurlijk; Ze doen het achter je rug, en terwijl ze koud blazen op tv verbrand uw gat. |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus meer laaggeschoolden van andere origine en geïndoctrineerde hooggeschoolden....
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Alleen komen de nieuwkomers in de reeds hergoten omstandigheden (weten niet beter), en is de vorige arbeider wederom vervangen zoals een steenkoolarbeider.
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laaggeschoolden krijgen alle lasten en rommel van die vluchtelingen, niet de rijkere lagen van de bevolking. Als je als laaggeschoolde niet rechts stemt ben je GEK !
#67 |
Banneling
|
![]() Euhm, is Michel 1 een linkse regering?
|
![]() |
![]() |
#68 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nee, ik heb nog een aantal principes. Onder andere: ik doe niet aan denken in termen van "preventief straffen van potentiële daders". En verder ben ik ook tegen de doodstraf. Ik verwacht dat we als land de hand reiken zolang dat financieel mogelijk is. Maar wie die hand wegslaat, die kan oprotten.
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat van dat kamp was erover ja ![]() En in alle redelijkheid, waarom zouden wij geen globaal plan opmaken waarin iedere mens gediend is? Waarom moet iedereen persé naar Duitsland? Is het nu zo onredelijk te weren ? Is het niet eerder extremistisch iedereen binnen te laten zonder enige garantie op veiligheid te kunnen leveren? Er is geen rook meer he, Europa staat in lichterlaaie! Laatst gewijzigd door Peche : 19 oktober 2015 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
#70 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zoals ik al uitgelegd heb: wie zich niet wil aanpassen is niet welkom. Maar dat wil niet zeggen dat ze het allemaal op eigen krachten moeten doen. Ik wil gerust akkoord gaan dat de regering taalcurssussen en uitleg over wetten en onze grondwet geeft. Dingen zoals de gelijkheid tussen man en vrouw en het feit dat wij sociale status absoluut niet belangrijk vinden, in tegenstelling tot in het oosten.
![]() |
![]() |
#71 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zoals ik al uitgelegd heb: wie zich niet wil aanpassen is niet welkom. Maar dat wil niet zeggen dat ze het allemaal op eigen krachten moeten doen. Ik wil gerust akkoord gaan dat de regering taalcurssussen en uitleg over wetten en onze grondwet geeft. Dingen zoals de gelijkheid tussen man en vrouw en het feit dat wij sociale status absoluut niet belangrijk vinden, in tegenstelling tot in het oosten.
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Er waren al regels rond migratie, wie is de EU om aan de democratie voorbij te gaan en duizend per dag te registreren????
We kunnen nu al niet mee op vlak van onderwijs en onze grootsteden zijn al "verloren". Er was een migratiebeleid, nu een overvloed die alle pijlers op Duitsland mikt en iedereen op zijn pad belaagd met obscuriteiten die 180 graden gekeerd zijn met de mindset van "ons". U ziet misschien geen probleem maar die mensen gaan hier op de lange termijn ook niet geholpen zijn en "wij" nog minder. Wie zich aanpaste had nooit problemen hier te komen. Waarom dan tijd en geld vrijmaken voor wie we anders zouden weigeren???? |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gaan we nu allemaal werkelijk zonder enig schaamrood zo hypocriet zijn en de zovele (kinder)misbruiken in eigen land over het hoofd zien en dergelijke wanpraktijken exclusief aan allochtonen toeschrijven?
Komop jongens, jullie kunnen/zijn beter dan dat ![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Maar stopt nu toch eens met terugwijzen naar eigen volk.
Er waren migratieregels. Michel 1 is aan de democratie voorbij gegaan en geplooid voor Merkels dictaat. Ik wijs niet naar de allochtoon, ik wijs naar miskleunen in de politiek die meer binnen pakken waarvan ze de veiligheid kunnen garanderen. Ik zou graag hebben dat ze eens transparant alles delen, en verantwoordelijkheid opnemen voor hun daden en niet afschuiven op het volk. Hadden zij in het belang van het volk geregeerd, waren wij verzekerd over pensioen en moesten onze kinderen niet aan pensioensparen doen. De EU bulkt van incompetentie en het is tijd de piramide om te draaien en die vanboven op gelijke voet te stellen met het volk. Opdat zij weten wat zij gedaan hebben! |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het grote gevaar aan zo'n eenzijdig duiden is dat een vals beeld wordt geschept en hiermee populisten en extremisten aan de slag kunnen gaan. Dat gezegd zijnde kan ik het niet meer eens met je zijn en dat alles werkelijk eens transparant, cijfermatig en eerlijk wordt gedeeld met ons ipv, zoals je terecht aangaf, fouten worden afgeschoven op (het/ons/ander) volk. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 21 oktober 2015 om 02:08. |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Er is een verkrachtingsgolf in de EU.
Vooral door mensen die van baby af meekregen dat het leven weinig waard is en een vrouw moet onderwerpen De EU wil deze mensen met ons integreren, maar op het ei de van de rit verliezen wij meer onszelf en worden eerder wij gedwongen tot aanpassen. Het zal branden, roken. Bloeden sterven. Ik Zweer u da plechtig |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() En vergeet niet dat het gros van die mannen ex Isis strijders zijn he.
Het FSA was ISIS maar deed zich anders voor om steun te krijgen. |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja. Sommigen willen het gewoon niet zien. Misschien is 'het patronaat' wel links ook dan. De enigen die ik hoor roepen om meer migratie zijn zij nochtans. Niet toevallig ook degenen die geen last zullen hebben van de migranten (denken ze toch), wat niet gezegd kan worden van de mensen in de armere buurten.
|
![]() |