![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar niet getreurd! Het journaille heeft al voor een vervangicoon gezorgd!: Salim Benghalem vermoedelijk brein achter aanslagen in Parijs Ik denk zelfs dat deze kwaliteitskrant het opnieuw heeft over een "meesterbrein". Dan stel ik mij toch de vraag, als het zo een "meesterbrein" is, waarom staat die dan nu met naam en foto op de voorpagina van De Morgen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die moet toch 72 vulva's hebben.
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij er iets aan zijn brein mankeerde.