![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar goed, je wil dus een president die 0,0 politieke ervaring heeft, geen enkel concreet en uitvoerbaar plan heeft voor eender wat, geen raad aanneemt, constant zichzelf tegenspreekt, en alles en iedereen die het niet met hem eens is persoonlijk aanvalt. Maar hij is wél rijk, en dan is al dat andere klaarblijkelijk niet zo belangrijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Indrukwekkende argumentatie. Recht uit de lagere school! En serieus, als je onzin als 'klimaat hoax' gebruikt, dan verlies je elk recht om door eender wie serieus genomen te worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Ah? Leg eens uit hoe ze er daar voor zorgen dat er geen moslims het land binnen komen. Een snelle blik op het aankomstscherm van de luchthaven van Boedapest toont vluchten uit plaatsen zoals Istanbul, Caïro en Doha. Hoe zorgen de briljante Hongaren er juist voor dat er geen snode moslims op die vliegtuigen zitten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk eens een frisse wind. Maar jij wil kennelijk iemand die op voorhand al verkocht is aan sinistere geldschieters met kwalijke agenda's? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Ik wacht nog altijd op de bewijzen dat de opwarming van de aarde door de mens veroorzaakt wordt en niet een normale periode van opwarming is zoals onze planeet die al miljoenen jaren kent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je bent trouwens wel bijzonder naïef als je denkt dat Trump het niet gaat opnemen voor die met het groot geld. Enige verschil is dat die met dat geld er niet voor moeten betalen hebben, van Trump gaan ze't gratis krijgen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Ik ga hier geen discussie aan over iets waar de wetenschap al jaren uit is. Dat jij het denkt beter te weten dan de wetenschap kan me eerlijk gezegd gestolen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Macht wordt afgemeten aan je seksuele veroveringen; Donald is een "winner".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Al een antwoord op mijn vraag over hoe de Hongaren dat klaarspelen, Thuleander?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() ![]() Nog een fan van Trump. Ze stemde zelfs niet voor Obama. Laatst gewijzigd door Thuleander : 14 februari 2016 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Dit:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Hongarije is er met zijn maatregelen in geslaagd om het aantal vluchtelingen dan het land binnenkwam te doen dalen van 9,380 tot 316 per dag (cijfer van 15 september).
Dan mag jij staan roepen dat er nog steeds 316 zijn binnengekomen, ik noem dat een groot succes hoor. Recentere cijfers voor Hongarije heb ik niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij impliceerde dat Hongarije er in slaagde dat te doen wat Trump in de VS voorstelt: een inreisverbod voor moslims. Dus ik herhaal: hoe doen de Hongaren dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |