![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, want Natalia interesseert mij geen zier.
Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verontrustend.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verlies altijd de pedalen als ik een sexy griet zie, ik heb nog nooit mijn beklag gedaan. Ik vind het wel altijd grappig als ze een rokje tot aan hun kut dragen ze gans de dag aan dat rokje lopen te trekken vooral als ge blik werpt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al draagt een apin een gouden ring.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag Natalia doen wat ze wilt, haar leven punt
Om dan toch nog even wat kort bochtenwerk neer te zetten: Ik vind ze verre van sexy ... Vrouwen die volstaan met tattoos mijn ding zo niet ... Een CD ga ik daar echt niet van kopen ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() duw uw kin terug omhoog, dan moet ze niet aan haar rokje trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het kunnen dat jij nogal veel tijd doorbrengt in exotisch tropisch gebied ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 december 2015 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat noemen ze dan "per ongeluk". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet onder de indruk van de anti-commentaren.
Met haar zou ik zeer graag wel eens een Ronde van Vlaanderen rijden. En bij elke helling zou ik wel eens op mijn trappers moeten gaan staan. Ze mag mij ook wel eens modereren, maar dan op een ander forum. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 december 2015 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() je had het net over elke sexy griet, waarop ik die comment schreef; is een burka goed genoeg verstopt voor uw geperverteerde seksueel gefrustreerde blik ?
Laatst gewijzigd door Anna List : 2 december 2015 om 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Immers, ze trekken niet aan hun rokje als je een blik werpt. Ze trekken er pas aan als je geen blik werpt. Want ze willen blikken. Dat is de essentie van het mens zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is nog werk voor de boeg. Daar kan en moet nog veel meer bij. En liefst niet van u maar wel van mij. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leerde hij dat nu nog altijd niet af ? beuââârk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik snap t wel dat een vrouw zich dan ongemakkelijk gaat voelen. |
|
![]() |
![]() |