Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2015, 18:57   #61
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
@ Stormram
Ik citeer uw post 41 niet. Ik word gewoon ziek van de vieze woordjes die veel infantiele mannen hier op het forum rondstrooien als waren het bewijzen van hun stoerheid, slimheid en meerwaardigheid. Dus worden die door mij niet herhaald.
En verder? Uit uw woorden leer ik dat vrouwen slecht zijn en mannen ocharme onschuldige slachtoffers. De arme mannen worden werkelijk uitgebuit, op het randje af mishandeld door hun dwingende vrouwen! Terwijl het duidelijk is dat mannen beter en intelligenter zijn.
En toch ringeloren die “wijven”, zelfs de “doorsnee wijven”, probleemloos hun stumpers van mannen!
Euh … ziet u de tegenstrijdigheid van uw woorden zelf niet?
Luister, vrouwen zijn de ongekroonde kampioenen in gevoelens uitbuiten. Als je als man alleen staat en je zoekt contact, dan is dat Russische roulette spelen met je eigen gevoelens.

In een relatie zal trouwens iemand altijd de leider zijn. Westerse wijven hebben het gedaan gekregen dat zij ALTIJD de touwtjes in handen hebben, zelfs al maken ze daar logisch, moreel, financieel of emotioneel geen aanspraak op. En mannen laten dat maar toe ... Een man is dan niet meer dan een hond aan een leiband die zich suf werkt om een beetje affectie te kunnen krijgen.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 18:57   #62
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Mijn vorige vriendin een tweetal jaar terug (een Vlaamse) was er ook maar 32. Knap, intelligent. Buiten nu en dan eens gaan eten heeft ze me echt geen fortuin gekost. Ik heb nooit veel geld aan vrouwen gehangen.

Met alle respect voor de vrouwen van boven de veertig dat is mijn ding niet. Als ik uithaal dan is het doorgaans prijs en dat zijn dan vrouwen rond de dertig en geen lelijke mormels.
Dan ga je je huidige vriendin er binnen een vijftal jaren ook uitgooien gezien die dan ook 40 wordt ? Is het dan nog wel de moeite om aan een kindje te beginnen met haar ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 december 2015 om 19:00.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 19:00   #63
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Nee, ik bang dat hij nog een keer een einde aan zijn leven maakt.

Ik heb nu eenmaal grenzen. Zijn post zit vol frustratie, zo,n iemand moet je met rust laten.
Hollander, je weet echt niet waarover je het hebt. Hollandse wijven zijn super gemakkelijk, knap en botergeil. Vlaamse vrouwen zijn frigide, dom, labiel, veelal lelijk, seuterig en verschrikkelijk venijnig. Bovendien zijn er veel meer vrouwen t.o.v. mannen in Nederland. Bij ons is dat net 50/50.

Gelieve je kankerkoppie dus maar te houwe, leipo. Ik weet heus wel hoe gemakkelijk de wijven zijn in Holland. Jouw luxe uitgangspositie is dus van generlei waarde, Jaapie.
Oud 6 december 2015, 19:01   #64
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Luister, vrouwen zijn de ongekroonde kampioenen in gevoelens uitbuiten. Als je als man alleen staat en je zoekt contact, dan is dat Russische roulette spelen met je eigen gevoelens.

In een relatie zal trouwens iemand altijd de leider zijn. Westerse wijven hebben het gedaan gekregen dat zij ALTIJD de touwtjes in handen hebben, zelfs al maken ze daar logisch, moreel, financieel of emotioneel geen aanspraak op. En mannen laten dat maar toe ... Een man is dan niet meer dan een hond aan een leiband die zich suf werkt om een beetje affectie te kunnen krijgen.
Kerel, je vertelt gewoon een hoop nonsens en veralgemeningen. Misschien trek jij altijd dat soort vrouwen aan en zijn jou gevoelens al heel veel gekwetst en je eer gekrenkt maar echt waar: er bestaan andere vrouwen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 19:08   #65
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Kerel, je vertelt gewoon een hoop nonsens en veralgemeningen. Misschien trek jij altijd dat soort vrouwen aan en zijn jou gevoelens al heel veel gekwetst en je eer gekrenkt maar echt waar: er bestaan andere vrouwen.
Tuurlijk en die zijn al besproken of die hebben zodanig veel keuze dat een normale, gewone, verzorgde man geen aanspraak maakt. Da's dan een andere categorie golddigger, een heel ander niveau.

Ze zijn er zeker, maar ze zijn zeldzamer dan roze eenhoorns die HTML kunnen programmeren.
Oud 6 december 2015, 19:09   #66
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dan ga je je huidige vriendin er binnen een vijftal jaren ook uitgooien gezien die dan ook 40 wordt ? Is het dan nog wel de moeite om aan een kindje te beginnen met haar ?
Normaal gezien is zij de laatste.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 19:12   #67
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat hoop je dan maar

En wat wordt het daarna? Ik geef je geen 3 maanden en je gaat je volgende ongeluk al tegemoet
Oud 6 december 2015, 19:21   #68
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja want op je 75 nog rondlopen met een meisje dat net al haar wijsheidstanden heeft is toch redelijk ridicuul als je het mij vraagt......Een jonge(re) vrouw aan je zijde is leuk maar het mag ook niet belachelijk worden.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 december 2015 om 19:26.
Oud 6 december 2015, 19:46   #69
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zo hoort het voor iemand die een zekere rust heeft gevonden en geen risico meer wil lopen .....
Rust nooit, het zit er ingebakken. Maar als een schoon stuk wild in het vizier komt en ik weet dat ik het kan neerleggen hoef ik persé de trekker niet over te halen. Weten dat men het nog kan geeft ook voldoening. Maar de verleiding kan groot zijn.

In feite jagen de vrouwen op de mannen, zij kiezen hun diertje. Ze leggen het alleen goed aan boord om hun diertje het tegenovergestelde te laten geloven. Het blijft een spel.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 20:42   #70
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Rust nooit, het zit er ingebakken. Maar als een schoon stuk wild in het vizier komt en ik weet dat ik het kan neerleggen hoef ik persé de trekker niet over te halen. Weten dat men het nog kan geeft ook voldoening. Maar de verleiding kan groot zijn.

In feite jagen de vrouwen op de mannen, zij kiezen hun diertje. Ze leggen het alleen goed aan boord om hun diertje het tegenovergestelde te laten geloven. Het blijft een spel.
Ja dat zou wel kunnen. Maar dat een westers 'meisje' van 32 nog jaagt op een opa van 68 kan ik op een enkele uitzondering na moeilijk geloven.....of het zou al moeten zijn als er redelijk veel te rapen valt en dan nog
Maar misschien geeft het idee dat alles ,hoe uitzonderlijk het ook moge zijn, kan in de wereld ook nog enige voldoening

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 december 2015 om 20:46.
Oud 6 december 2015, 23:01   #71
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Die domme dozen lopen de hele dag met dat kloteding te spelen.

Om 7u 's morgens zitten ze al te bellen op de trein om te zagen, te klagen en te scheefpoepen dat de brokken eraf vliegen.
Om een date te regelen misschien ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 23:20   #72
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Da's een schot in de roos !

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 23:22   #73
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat hoop je dan maar

En wat wordt het daarna? Ik geef je geen 3 maanden en je gaat je volgende ongeluk al tegemoet
Ken jij Gipsy misschien ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 23:43   #74
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Westerse vrouwen doen alleen maar zo tegen westerse mannen hoor.
Tegen moslims doen die zo niet.
Enig idee hoe dat zou kunnen komen?

Laatst gewijzigd door Thuleander : 6 december 2015 om 23:43.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 01:03   #75
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

https://www.youtube.com/watch?v=3qHnIp-WzCI

Oud 7 december 2015, 10:50   #76
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mannen hebben nu éénmaal meer en sneller medelijden dan een vrouw. Vooral als ze te maken krijgen met vrouwen die zich in hun gekende slachtoffer rolletje wentelen .Trouwens ik zie bij de daklozen omzeggens geen enkele vrouw en dit terwijl altijd maar wordt beweert dat ze financieel altijd aan het kortste eind trekken ? ......ze vinden in tegenstelling tot berooide mannen wel altijd een snul die ze onderdak biedt.
Dakloze vrouwen met kinderen krijgen iets meer hulp waardoor ze niet zo zichtbaar zijn in het straatbeeld.
Aan Aldi en andere supermarkten staan regelmatig dakloze vrouwen die met veel moeite een daklozenkrantje proberen te verkopen of die zich in een glimlach forceren en hun hand ophouden in de hoop 10 cent te krijgen.
En ik kom nog maar zelden in 't stad maar vroeger zag ik daar toch ook dakloze vrouwen ronddolen.
Iets wat verminderd is (denk ik) zijn de bedelaarsters die men in de jaren '90 zo dikwijls zag, het was een gekend feit dat ze gedwongen werden te bedelen en liefst een klein kind, als 't kon ziek, bij zich hadden om medelijden op de wekken.
Oud 7 december 2015, 11:01   #77
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
ik snap dat niet. Wat is het probleem met 50-50? als ze werkt en/of een inkomen heeft. als je ze moet onderhouden, ga dan voor een andere.
Ik zal u dat eens uitleggen!
Toen ik terug uitging na mijn echtscheiding, gebeurde het wel eens dat ik een man ontmoette die me aanstond. We trokken samen een paar uurtjes op en spraken af dat we elkaar nog eens wilden ontmoeten. Als de rekening kwam, wilde ik mijn deel betalen en dan kwamen er dikwijls een kleine woordentwist "nee schatteke, ik betaal dat toch, neen, nee, ik ga kwaad worden hé" en meer van die onzin. Omdat er intussen een dienster of garçon stond te wachten die nog wel meer te doen had dan naar dat gekibbel te luisteren, gaf ik dan maar toe. Het was ook waar dat ik het niet breed had.
Ik had geen eigen vervoer en dus werd het een taxi (vandaar dat mijn uitstapjes beperkt waren tot één in de 14 dagen), maar dan zei die man :
Maar allee, ge gaat toch geen geld wegsmijten aan een taxi, ik zal u wel naar huis doen, ik moet toch die kant op.
Is 't echt? Woont gij in de buurt van ...
Ja, da's nie ver van mij.
Dus reed ik mee want het zou toch te gek zijn om een taxi te betalen als die man ook naar huis ging en mijn richting uit moest.
En dan kwamen we aan mijn voordeur, en dan geraakte ik van die man niet meer af. Want hij had toch de rekening betaald, en hij had mij toch naar huis gebracht ... Dus had meneer recht op een beloning, vond hij.
Zo zitten mannen in elkaar. En als ze dan hun zin niet krijgen, zijn alle vrouwen uitzuigsters.
De meeste mannen zijn dikke hypocrieten!
Oud 7 december 2015, 11:21   #78
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toen ik terug uitging na mijn echtscheiding, gebeurde het wel eens dat ik een man ontmoette die me aanstond. We trokken samen een paar uurtjes op en spraken af dat we elkaar nog eens wilden ontmoeten. Als de rekening kwam, wilde ik mijn deel betalen en dan kwamen er dikwijls een kleine woordentwist "nee schatteke, ik betaal dat toch, neen, nee, ik ga kwaad worden hé" en meer van die onzin. Omdat er intussen een dienster of garçon stond te wachten die nog wel meer te doen had dan naar dat gekibbel te luisteren, gaf ik dan maar toe. Het was ook waar dat ik het niet breed had.
Ik had geen eigen vervoer en dus werd het een taxi (vandaar dat mijn uitstapjes beperkt waren tot één in de 14 dagen), maar dan zei die man :
Maar allee, ge gaat toch geen geld wegsmijten aan een taxi, ik zal u wel naar huis doen, ik moet toch die kant op.
Dus reed ik mee want het zou toch te gek zijn om een taxi te betalen als die man ook naar huis ging en mijn richting uit moest.
En dan kwamen we aan mijn voordeur, en dan geraakte ik van die man niet meer af. Want hij had toch de rekening betaald, en hij had mij toch naar huis gebracht ... Dus had meneer recht op een beloning, vond hij.
Zo zitten mannen in elkaar. En als ze dan hun zin niet krijgen, zijn alle vrouwen uitzuigsters.
Jij bent in aanraking gekomen met de verkeerde mannen en nu ben je bitter
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 11:52   #79
Anna List
Banneling

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Anna List : 7 december 2015 om 11:52.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 11:52   #80
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
allez, Marie, dat had je met een blowjob of zelfs een handjob in den auto toch gemakkelijk kunnen voorblijven !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be