![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In een relatie zal trouwens iemand altijd de leider zijn. Westerse wijven hebben het gedaan gekregen dat zij ALTIJD de touwtjes in handen hebben, zelfs al maken ze daar logisch, moreel, financieel of emotioneel geen aanspraak op. En mannen laten dat maar toe ... Een man is dan niet meer dan een hond aan een leiband die zich suf werkt om een beetje affectie te kunnen krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 december 2015 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve je kankerkoppie dus maar te houwe, leipo. Ik weet heus wel hoe gemakkelijk de wijven zijn in Holland. Jouw luxe uitgangspositie is dus van generlei waarde, Jaapie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ze zijn er zeker, maar ze zijn zeldzamer dan roze eenhoorns die HTML kunnen programmeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja want op je 75 nog rondlopen met een meisje dat net al haar wijsheidstanden heeft is toch redelijk ridicuul als je het mij vraagt......Een jonge(re) vrouw aan je zijde is leuk maar het mag ook niet belachelijk worden.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 december 2015 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite jagen de vrouwen op de mannen, zij kiezen hun diertje. Ze leggen het alleen goed aan boord om hun diertje het tegenovergestelde te laten geloven. Het blijft een spel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar misschien geeft het idee dat alles ,hoe uitzonderlijk het ook moge zijn, kan in de wereld ook nog enige voldoening ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 december 2015 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tegen moslims doen die zo niet. Enig idee hoe dat zou kunnen komen? Laatst gewijzigd door Thuleander : 6 december 2015 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan Aldi en andere supermarkten staan regelmatig dakloze vrouwen die met veel moeite een daklozenkrantje proberen te verkopen of die zich in een glimlach forceren en hun hand ophouden in de hoop 10 cent te krijgen. En ik kom nog maar zelden in 't stad maar vroeger zag ik daar toch ook dakloze vrouwen ronddolen. Iets wat verminderd is (denk ik) zijn de bedelaarsters die men in de jaren '90 zo dikwijls zag, het was een gekend feit dat ze gedwongen werden te bedelen en liefst een klein kind, als 't kon ziek, bij zich hadden om medelijden op de wekken.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik terug uitging na mijn echtscheiding, gebeurde het wel eens dat ik een man ontmoette die me aanstond. We trokken samen een paar uurtjes op en spraken af dat we elkaar nog eens wilden ontmoeten. Als de rekening kwam, wilde ik mijn deel betalen en dan kwamen er dikwijls een kleine woordentwist "nee schatteke, ik betaal dat toch, neen, nee, ik ga kwaad worden hé" en meer van die onzin. Omdat er intussen een dienster of garçon stond te wachten die nog wel meer te doen had dan naar dat gekibbel te luisteren, gaf ik dan maar toe. Het was ook waar dat ik het niet breed had. Ik had geen eigen vervoer en dus werd het een taxi (vandaar dat mijn uitstapjes beperkt waren tot één in de 14 dagen), maar dan zei die man : Maar allee, ge gaat toch geen geld wegsmijten aan een taxi, ik zal u wel naar huis doen, ik moet toch die kant op. Is 't echt? Woont gij in de buurt van ... Ja, da's nie ver van mij. Dus reed ik mee want het zou toch te gek zijn om een taxi te betalen als die man ook naar huis ging en mijn richting uit moest. En dan kwamen we aan mijn voordeur, en dan geraakte ik van die man niet meer af. Want hij had toch de rekening betaald, en hij had mij toch naar huis gebracht ... Dus had meneer recht op een beloning, vond hij. Zo zitten mannen in elkaar. En als ze dan hun zin niet krijgen, zijn alle vrouwen uitzuigsters. De meeste mannen zijn dikke hypocrieten!
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |