![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor vrouwlief , tenzij je een echtscheiding kado wil ![]() maak je haar iets lekker klaar natuurlijk ![]() Citaat:
Lust ik iets niet , laat ik het liggen !! Maar als de gastheer/vrouw weet dat ik een bepaalde ziekte heb , kunnen ze eventueel wel iets bijmaken voor de zieke !! Ik zou dat thuis ook zo doen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 december 2015 om 03:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en stel me algemeen geen verdere vragen !! Lust ik iets niet , laat ik het liggen !! Maar ik zou natuurlijk wel bereid zijn voor mijn lievelingsoom of tante iets extra te maken !! Of wanneer het mensen zijn die gewoon hun standaard pot maken , is het voor mij wederzijds !! Citaat:
Wat ik nooit zal doen , mijn eigen eten meepakken of verzoeken !! Als ik iets niet lust , laat ik het liggen !! Als ik iets niet mag eten , bv door suikerziekte , wel .... vraag ik ter plekke of ik mag zien wat de pot schaft !! Maar als de gastheer/vrouw weet dat ik een bepaalde ziekte heb , kunnen ze eventueel wel iets bijmaken voor de zieke !! Ik zou dat thuis ook zo doen !! Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 december 2015 om 03:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik inderdaad al meermaals opgemerkt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() De kerstboom versieren natuurlijk.
Ik vind hem van hier de mooiste en ben al gaan vergelijken. Ik heb er wel meer als 6h aan bezig geweest en ga vant weekend wat verder versieren. Overal engelenhaar en engeltjes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Zou je uw kerstboom ergens kunnen inplanten voor het jaar erna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we kunnen gerust zijn, 't loopt heus niet storm van mohamedanen die kafir uitnodigen voor 'kerst'. Dat geldt voor mij ook omgekeerd, 'n aanhanger van de meest bloeddorstige, intolerante, onderdrukkende doodscultus komt er bij mij niet in. Zou toch enkel maar uitdraaien op ruzie want ik kan niet zwijgen over die bloeddorstige doodscultus en hun moordende, oorlogszuchtige karavaanrover.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem ze dan ipv steeds aan de paddo's te zitten
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Interessant, nodig eens een eenzame uit.
Ik vraag me af of de 200 gezinnen die asielzoekers bij hen willen opvangen al eens een eenzame hebben opgevangen tijdens de kerstperiode. Ik vraag me ook af of die gezinnen zich gaan aanpassen aan de asielzoeker of andersom, de asielzoeker aan het gastgezin, en het eten, is daar een onderdeel van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ik pak da al meer als een jaar niet meer.
![]() Nog voor 2016 startte. Ik heb meer dan een mount everest beklommen en ik mag best trots op mezelf zijn ![]() Tijd volwassen te doen. De goddess onder de mat en de Here bovenaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog je cursus Nederlands voltooien en ik begrijp daadwerkelijk wat je bedoelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is waar dat ik beter kan. Misschien moet ik me een cursus Nederlands voornemen voor 2016. Toch al 1 goed voornemen. Hoewel nu ik het zelf herlees weinig verkeerds opmerk? Laatst gewijzigd door Peche : 11 december 2015 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij wie mag ik komen eten, ge moogt serveren wat ge wilt en ik zal den drank meebrengen of het dessert als ge dat liever hebt.
Oh ja, ik lust wel geen vis. Een stukske vlees of kip mag het ook zijn. Misschien een suggestie: Tomatensoep, Biefstuk friet met tomaatjes en salade en een cremke als dessert. Ik zou mij als gast zéér welkom voelen. En als ik te zat ben om naar huis te gaan dan kunnen jullie mij misschien opvangen voor de nacht? |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik bedoelde eigenlijk, hoeveel van die gastgezinnen die asielzoekers opvangen zouden dit doen voor eigen mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Aja ... zo ...( sommige zitten ergens wel in ruzie met hun eigen familie of kennen die of die niet zo goed verdragen vandaar die fameuze eenzaamheid )... maar er is genoeg te beleven outdoor toch ?? wat is dan nog eenzaamheid ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfhaat weetjewel.
|
![]() |
![]() |