Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 januari 2016, 19:03   #61
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Op Oostblokkers kakken is niet racistisch: die zij minstens even blank (bleek) als ons. Misschien omdat ze constant met 'n kater rondlopen.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2016, 13:20   #62
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Hier weer een mooi staaltje hypocrisie, halve waarheden en hele leugens is DS. De 'onschuldige, volledig geïntegreerde' allochtoon die nooit een vlieg kwaas zou doen (maar tussendoor wel sympathiseert met Bin Laden) die zo goed als radicaliseerde na een ongelofelijk traumatische ervaring met de Belgische politiediensten:

http://www.standaard.be/cnt/dmf20151230_02043264

Bij DS vonden ze er niet beter op dan deze twijfelachtige allochtoon samen te zetten met Apu Jahjah en hem zijn gal te laten spuwen over hoe onverdraagzaam onze westerse maatschappij wel niet is.
Ik geef die jongens groot gelijk, schande , onze samenleving!
Wij zijn verantwoordelijk, zij voor alle duidelijkheid niet!
Neem nu die opmerking over raciale profilering...dat vooral moslims verantwoordelijk zijn voor terreur in Europa, daar kunnen die mensen uit pakweg Molenbeek toch niets aan doen? Zij kenden de daders van de terreur uit Parijs als fijne gasten, die gehinderd door al dat wit racisme, niet anders konden dan zich engageren, hoe zou je zelf zijn?

Dat we Salam niet te pakken kregen heeft niets te maken met brede steun uit zijn omgeving die hoe dan ook het "welzijn" van een broeder centraal zetten, hoe zou je zelf zijn mocht neef Wim gelinkt worden aan tientallen doden, opgeblazen in pakweg lokale vzw's in dat zelfde Molenbeek?
Dan helpen wij die arme jongen, getraumatiseerd door nare ervaringen met de gekleurde medemens, toch ook?
Dat daar geen begrip voor is!

En ja, wanneer het CLB je door verwijst naar beroeps, kun je toch niet anders dan symphatiseren met Bin Laden? Dat dit niet begrepen wordt!

Dus wanneer iedere Belg, die zijn fiets zag verdwijnen door een " gekleurde medemens" of vernam dat zijn dochter, zus, moeder wordt uitgemaakt voor hoer, of die gepest en gekleineerd wordt door de zelfverkaarde straatburgemeesters morgen een moskee opblazen, mensen in een vzw afknallen, dan mogen we rekenen op alle begrip en steun van Jah Jah en zijn broeders!
Want je oogst wat je zaait toch?
Ik ben het dus met deze heren volkomen eens, fijn dat de Standaard deze mensen een forum geeft!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2016, 06:42   #63
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Op Oostblokkers kakken is niet racistisch: die zij minstens even blank (bleek) als ons. Misschien omdat ze constant met 'n kater rondlopen.
Uw kennis van "de Oostblokkers" lijkt me miniem tot zo goed als onbestaande. Waarschijnlijk heb je enkel van Roma enige kennis en extrapoleer je die visie naar "de Oostblokkers".
Als er nu een groep is dat aan inteelt doet zijn het toch wel uw zo geliefde islamieten.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2016, 07:19   #64
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Uw kennis van "de Oostblokkers" lijkt me miniem tot zo goed als onbestaande. Waarschijnlijk heb je enkel van Roma enige kennis en extrapoleer je die visie naar "de Oostblokkers".
Als er nu een groep is dat aan inteelt doet zijn het toch wel uw zo geliefde islamieten.
Dat doen ze inderdaad, maar het punt is dat u 'n groep als beter voorbeeld beschouwd, en dat gewoon omdat het verschil voor de hand liggend is.
Oosblokkers zijn hoe dan ook vaak "soort".
Volgens mij vind ge hun simpelheid gewoon erg sympathiek.
Ik wens mij alvast iet te spiegelen aan dat "soort". Ge moet al 'n halve neanderthaler zijn om u te kunnen spiegelen aan die mensen.

Laatst gewijzigd door Bhairav : 4 januari 2016 om 07:22.
Oud 4 januari 2016, 12:01   #65
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
‘Als je omgeving je elke dag het gevoel geeft dat jij, bruine of makak, de vijand bent, dan ga je je ook zo gedragen. Je moet blind zijn om de band tussen racisme en radicalisering niet te zien.’
Ik weet niet of dat helemaal klopt. Een 'racistische' omgeving kan inderdaad tot veel frustratie of woede leiden maar uiteindelijk heb je zelf in de hand wat je daar verder mee doet. Er bestaan legale manieren om racisme tegen te gaan (cfr. het indienen van een officiële klacht) en/of jezelf in een andere omgeving te begeven (cfr. veranderen van school, job,...)

De moslimgemeenschap mag ook wat strenger voor zichzelf zijn. Het is gewoon onbegrijpelijk dat een moeder van één van de zelfmoordterroristen in Parijs de volledige schuld bij de samenleving legt ("Hln, samenleving deed mijn zoon radicaliseren). Het is de verantwoordelijkheid van de ouders om hun kinderen in de gaten te houden. Wie doet wat en met wie? Moslims hebben het vaak nog steeds niet makkelijk om als volwaardige burgers te worden geaccepteerd maar dat wil niet zeggen dat we ons ook moeten verlagen tot onbeschaafde en liever onislamitische praktijken.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2016, 13:16   #66
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik weet niet of dat helemaal klopt. Een 'racistische' omgeving kan inderdaad tot veel frustratie of woede leiden maar uiteindelijk heb je zelf in de hand wat je daar verder mee doet. Er bestaan legale manieren om racisme tegen te gaan (cfr. het indienen van een officiële klacht) en/of jezelf in een andere omgeving te begeven (cfr. veranderen van school, job,...)

De moslimgemeenschap mag ook wat strenger voor zichzelf zijn. Het is gewoon onbegrijpelijk dat een moeder van één van de zelfmoordterroristen in Parijs de volledige schuld bij de samenleving legt ("Hln, samenleving deed mijn zoon radicaliseren). Het is de verantwoordelijkheid van de ouders om hun kinderen in de gaten te houden. Wie doet wat en met wie? Moslims hebben het vaak nog steeds niet makkelijk om als volwaardige burgers te worden geaccepteerd maar dat wil niet zeggen dat we ons ook moeten verlagen tot onbeschaafde en liever onislamitische praktijken.
Hoezo worden moslims niet als volwaardige burgers geaccepteerd? Daar wil ik wel graag enige duiding bij zien.
En wat moet ik denken bij " ook verlagen tot onbeschaafde en onislamitische praktijken?"Kun je dit even uitleggen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2016, 13:33   #67
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hoezo worden moslims niet als volwaardige burgers geaccepteerd? Daar wil ik wel graag enige duiding bij zien.
Lees eens de niet-officiële reacties op dit forum. Maar moslims hebben wel de wet aan hun kant, vandaar kunnen ze een klacht indienen bij racisme of discriminatie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En wat moet ik denken bij " ook verlagen tot onbeschaafde en onislamitische praktijken?"Kun je dit even uitleggen?
Racisme, discriminatie, criminaliteit en terrorisme, bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 4 januari 2016 om 13:35.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2016, 13:43   #68
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat zijn juist de sterke punten van de islam. U heeft de koran blijkbaar nog niet volledig gelezen

Laatst gewijzigd door Lukkas : 4 januari 2016 om 13:44.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2016, 13:49   #69
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dat zijn juist de sterke punten van de islam. U heeft de koran blijkbaar nog niet volledig gelezen
dat is de basis vd islam, in Brussel bijvoorbeeld al 50jaar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2016, 23:40   #70
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees eens de niet-officiële reacties op dit forum. Maar moslims hebben wel de wet aan hun kant, vandaar kunnen ze een klacht indienen bij racisme of discriminatie.

Men kan ook de boel doelbewust manipuleren om toch maar te winnen !!
Het maakt voor mij geen moer uit wie het zijn , die mogen aangepakt worden !!
Zijn het net aangekomen amokmakers of
wachten ze ondertussen al op hun papieren:
met onmiddellijk ingang terugsturen !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2016, 23:44   #71
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Het is er inderdaad allemaal in terug te vinden.
Desondanks vind minister Jambon dat er met de koran niets mis is.
Begrijpe wie kan ........

Laatst gewijzigd door daiwa : 4 januari 2016 om 23:46.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2016, 23:59   #72
Bhairav

Standaard

Als South Park mag, dan mag de koran ook.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be