![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op Oostblokkers kakken is niet racistisch: die zij minstens even blank (bleek) als ons. Misschien omdat ze constant met 'n kater rondlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn verantwoordelijk, zij voor alle duidelijkheid niet! Neem nu die opmerking over raciale profilering...dat vooral moslims verantwoordelijk zijn voor terreur in Europa, daar kunnen die mensen uit pakweg Molenbeek toch niets aan doen? Zij kenden de daders van de terreur uit Parijs als fijne gasten, die gehinderd door al dat wit racisme, niet anders konden dan zich engageren, hoe zou je zelf zijn? Dat we Salam niet te pakken kregen heeft niets te maken met brede steun uit zijn omgeving die hoe dan ook het "welzijn" van een broeder centraal zetten, hoe zou je zelf zijn mocht neef Wim gelinkt worden aan tientallen doden, opgeblazen in pakweg lokale vzw's in dat zelfde Molenbeek? Dan helpen wij die arme jongen, getraumatiseerd door nare ervaringen met de gekleurde medemens, toch ook? Dat daar geen begrip voor is! En ja, wanneer het CLB je door verwijst naar beroeps, kun je toch niet anders dan symphatiseren met Bin Laden? Dat dit niet begrepen wordt! Dus wanneer iedere Belg, die zijn fiets zag verdwijnen door een " gekleurde medemens" of vernam dat zijn dochter, zus, moeder wordt uitgemaakt voor hoer, of die gepest en gekleineerd wordt door de zelfverkaarde straatburgemeesters morgen een moskee opblazen, mensen in een vzw afknallen, dan mogen we rekenen op alle begrip en steun van Jah Jah en zijn broeders! Want je oogst wat je zaait toch? Ik ben het dus met deze heren volkomen eens, fijn dat de Standaard deze mensen een forum geeft! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er nu een groep is dat aan inteelt doet zijn het toch wel uw zo geliefde islamieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Oosblokkers zijn hoe dan ook vaak "soort". Volgens mij vind ge hun simpelheid gewoon erg sympathiek. Ik wens mij alvast iet te spiegelen aan dat "soort". Ge moet al 'n halve neanderthaler zijn om u te kunnen spiegelen aan die mensen. Laatst gewijzigd door Bhairav : 4 januari 2016 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moslimgemeenschap mag ook wat strenger voor zichzelf zijn. Het is gewoon onbegrijpelijk dat een moeder van één van de zelfmoordterroristen in Parijs de volledige schuld bij de samenleving legt ("Hln, samenleving deed mijn zoon radicaliseren). Het is de verantwoordelijkheid van de ouders om hun kinderen in de gaten te houden. Wie doet wat en met wie? Moslims hebben het vaak nog steeds niet makkelijk om als volwaardige burgers te worden geaccepteerd maar dat wil niet zeggen dat we ons ook moeten verlagen tot onbeschaafde en liever onislamitische praktijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat moet ik denken bij " ook verlagen tot onbeschaafde en onislamitische praktijken?"Kun je dit even uitleggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Racisme, discriminatie, criminaliteit en terrorisme, bijvoorbeeld. Laatst gewijzigd door Guinevere : 4 januari 2016 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 4 januari 2016 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is de basis vd islam, in Brussel bijvoorbeeld al 50jaar.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het maakt voor mij geen moer uit wie het zijn , die mogen aangepakt worden !! Zijn het net aangekomen amokmakers of wachten ze ondertussen al op hun papieren: met onmiddellijk ingang terugsturen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Desondanks vind minister Jambon dat er met de koran niets mis is. Begrijpe wie kan ........ Laatst gewijzigd door daiwa : 4 januari 2016 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Als South Park mag, dan mag de koran ook.
|
![]() |
![]() |