![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is Suske en Wiske taal uit boeken van de jaren 60. ![]() Citaat:
Ze hebben zich de kaas van het brood laten eten, en dan is het ... links zijn schuld? Zeer kostelijk! ![]() Citaat:
in 2016 groen zijn is zeer gemakkelijk. Dan heb ik meer respect voor het VB doe consequent het milieu onbelangrijk blijven vinden. Dat is tenminste niet hypocriet! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Ik wacht nog altijd met veel geduld op een rechtse persoon die toegeeft dat ze 'te weinig aandacht hebben gehad in het verleden' voor het milieu, en daar een beetje spijt van hebben.
Ik wacht.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op bepaalde punten wel. Maar soms waren ze wel erg fanatiek. Ik heb vele jaren bijen gehad waardoor ik mij ook (in verenigingsverband) moest bezig houden met allerlei projecten voor aanplantingen. Er waren dikwijls zeer hevige discussies omtrent het al of niet gewenst zijn van bepaalde bomen en/of struiken. Het kwam er op neer dat een aantal onder die natuurjongens en -meisjes het liefst alles hadden gerooid dat hier tijdens de middeleeuwen nog niet groeide. Zo bijvoorbeeld de erg populaire paardenkastanje (Aesculus hippocastanum)(komt uit de Balkan) is oorspronkelijk niet inheems maar werd hier in de 18e eeuw veel aangeplant. Idem voor wat betreft de uit Noord-Amerika afkomstige Valse Acacia (Robinia pseudo-acacia). Enfin, ik ben zwaar "off topic"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Respect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat dit een beetje algemeen geweest is. Niet enkel onder "rechtse" regimes. Tijdens de jaren van de communistische regimes in Oost-Europa was er aldaar dikwijls een dramatische milieuvervuiling. De vijfjarenplannen moesten kost wat kost gerealiseerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoon niet aan de orde, die spijt daarover. We hebben er geen jota nadeel aan ondervonden. En nog maar beginnen met oplossing voor dat klimaatprobleem, is iets dat af te spreken is globaal. Op uwen alleentje zet ge u alleen maar in de rats. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Heeft er wel iemand haar brief gelezen ? Niks met die links - rechts discussie te maken, noch met global warming...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie perse aan het milieu wil sleutelen, die doet maar raak, en betaalt dan ook de factuur. Ik heb geen zin in groene zottigheden, dus wil ik er ook niet voor opdraaien.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw opmerking is dus van generlei waarde. ![]() En sukkelaar heeft waarschijnlijk die mening ook over uw geleuter. Laatst gewijzigd door werkman : 5 januari 2016 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |