![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ik ga bij voorkeur uit van feiten. Niet van veronderstellingen" beweert dalibor, maar uitgerekend de feiten bewijzen dat er een poging tot cover up was. De sociale media waren immers al vier dagen op de hoogte vooraleer de media besloten om over het 'incident' te berichten. Wat in deze draad eveneens opvalt is dat er niet de minste kritiek van linkie-winkies komt op Merkel die plots harde taal spreekt. Maar ook dat is niet verwonderlijk. We kunnen toch moeilijk verwachten dat de linksen het crapuul bekritiseren dat zij altijd door dik en dun hebben verdedigd.
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je niet blij dat al die vieze linksen jullie na de oorlog enkel maar wat lappen gegeven hebben en jullie haar wat korter geknipt hebben? Een paar jaar nadien mochten jullie alweer meedoen met zakkenvullen. Linksen en krapuul, het blijft een liefde haat verhouding.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zakken vullen is beste kunnen , anders zou het hun wel anders vergaan !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 januari 2016 om 02:20. |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
misschien dan ook wel een cultuur in haar .... ![]() Fuck That Shit !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 januari 2016 om 02:42. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me dat het hier om een gecoördineerde actie gaat op een goed uitgekozen plaats om een maximaal shokeffect te verkrijgen. Ik ben daarom geneigd het gebeurde onder terrorisme te klasseren. De media-aandacht, politie-aandacht en de straffen voor de daders dienen dan ook van die aard te zijn. Ik heb ook de indruk dat de Duitsers niet goed beseft hebben aanvankelijk wat hen overkomen Is. Initieel was de reactie daarom uit gewoonte bijna, om er niet te veel spel van te willen maken. De gemoederen te bedaren. De sociale vrede te bewaren ten koste van de slachtoffers. Het is onder druk van de bevolking dat men niet anders kon dan de zaak serieus nemen. Gemoederen dienen niet bedaard te worden in het licht van terrorisme. De waarheid en het recht op informatie dienen voorop te staan.
De zaak dient erg serieus genomen te worden. We gaan toch niet de vrouwenemancipatie terug draaien omwille van op religie gebaseerde achterlijke opinies over vrouwen. Dat dient een serieuze rode lijn te zijn. Ik las ook dat verschillende vrouwenorganisaties zich al een tijd beklagen over het feit dat de overheid de aanranding van vrouwen door vluchtelingen niet serieus genoeg neemt. De veronderstelling dat feministen dit allemaal zomaar slikken is zelfbedrog. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 januari 2016 om 02:57. |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus kan zij zich maar beter neerleggen, ik niet, nooit. Met m'n laatste adem klaag ik dat barbaars gedachtengoed aan. Ik zal blijven hopen dat ooit de rede overwint en de doodscultus teruggeschopt wordt naar waar ze thuishoort.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bekijken van de beelden (video's) van het gebeuren laten niets, maar dan ook niets, aan twijfel over. Ik dacht onmiddelijk aan Tahir en de MB destijds... Angst bij de bevolking: Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen over wat terrorisme is, moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.https://nl.wikipedia.org/wiki/Terrorisme Een daad van grootschalige terreur kon dus gedurende 5 dagen onbesproken blijven in onze regulier media. Zo'n beeld schept helemaal geen vertrouwen. |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar zelfs op dit forum is men nog niet duidelijk genoeg tot dit besef gekomen. Het betreft dan ook een nieuwe vorm van terreur. En wel een heel perverse zelfs. Ik wil graag de politiek en de media hier de enige juiste conclusie zien trekken!
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 januari 2016 om 03:29. |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is helemaal niet nieuw, op Tahrirplein terroriseerde men net zo de aanwezigen... Lara Logan, the CBS reporter who was sexually assaulted by a mob in Cairo's Tahrir Square the night that longtime Egyptian President Hosni Mubarak stepped down, opened up about the brutal attack in an emotional interview on "60 Minutes" Sunday. The reporter said she decided to go public to call attention to sexual violence against female journalists, offering a tearful recollection of the horrific night she thought would be her last.http://abcnews.go.com/Health/MindMoo...ry?id=13492964 Een van de lange lijst voorvalletjes. Maar deze beschrijft het gedetailleerd. ____________________________ Nu ook in Duitsland! ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 7 januari 2016 om 03:45. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen dienen zich aan 'n gedragscode te houden. Deze "seksistische" daden (alsof 't om wat gefluit en geroep gaat) zijn niet noodzakelijk 't "werk" van asielzoekers of immigranten. Dit soort "akkefietjes" moeten zoveel mogelijk stil gehouden worden, er moet sereen over bericht worden, niet al te veel nadruk gelegd worden op afkomst/ideologie. De haat voor vreemdelingen mag niet aangewakkerd worden door al teveel feiten en details te publiceren. Denk aan de meer dan 1500 kinderen/meisjes die jarenlang "gegroomd" werden door Pakistani in 't VK, dat uiteindelijk niet meer doodgezwegen kon worden. Gelijkaardig.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |