Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 januari 2016, 09:04   #61
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Tja, ik vraag me af zouden ze in Lommel nu ook carnaval afschaffen? Het is nu niet dat al die ons verrijkende "vluchtelingen" invloed hebben op ons dagelijks leven hoor, maar.......
Carnaval afgelast in Duisburg

Uit angst voor soortgelijke gebeurtenissen als in Keulen is de carnavalsviering afgelast in de stad Rheinberg, bij Duisburg
. Rheinberg ligt in dezelfde deelstaat als Keulen. Vlak bij de stad staat een asielzoekerscentrum en het gemeentebestuur vreest bezoek van "probleemgroepen" tijdens het carnaval.

Het is de eerste stad in de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen die het carnavalsfeest schrapt.

De gemeente en de voorzitter van de carnavalsvereniging, Paul van Holt, vrezen dat het niet kan worden uitgesloten dat zich toestanden voordoen zoals op oudejaarsavond in Keulen, de grootste stad van Noord-Rijnland-Westfalen.

De optocht wordt afgezegd omdat er volgens Van Holt niet genoeg tijd is om aan de door de gemeente geëiste veiligheidsmaatregelen te voldoen.
En zo wordt stilaan alles wat ons westen eigen is, afgeschaft onder 't mom van veligheid.
De massa slikt 't als zoete koek, werkt haar eigen islamisering in de hand voor 'n vals gevoel van veiligheid, want veiliger zijn ze niet.
Daders & potentiële daders lopen nog steeds rond en er komen er dagelijks steeds meer bij.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 09:10   #62
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
En zo wordt stilaan alles wat ons westen eigen is, afgeschaft onder 't mom van veligheid.
De massa slikt 't als zoete koek, werkt haar eigen islamisering in de hand voor 'n vals gevoel van veiligheid, want veiliger zijn ze niet.
Daders & potentiële daders lopen nog steeds rond en er komen er dagelijks steeds meer bij.
Maar kom, intussen blijven ze in groten getale verder infiltreren op alle mogelijke diensten, tot bij de Politiediensten toe. Stel ik mij de vraag: Gaat dat wel goedkomen?

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 januari 2016 om 09:12.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 09:19   #63
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Maar kom, intussen blijven ze in groten getale verder infiltreren op alle mogelijke diensten, tot bij de Politiediensten toe. Stel ik mij de vraag: Gaat dat wel goedkomen?
Wel mijne jong, ik zal uw vraag beantwoorden.
Neen dat komt niet goed en al zeker niet met al die links gehersenspoelde pussy's die hier rondlopen die zelfs het kritisch denken afgeleerd zijn. Je mag nemen dat 90% van alle onder de veertig jaar jong zal collaboreren met de verrijkers, ze weten immers niet beter.
Nerds worden tegenwoordig de hoogte ingeprezen en de echte man met haar op de tanden wordt ,in deze links opgekweekte maatschappij, als barbaar beschouwd, behalve als je van de verrijkende soort bent dan is dat weer heel normaal met al die discriminatie hier in Europa.
Oud 15 januari 2016, 10:29   #64
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja, ik vraag me af zouden ze in Lommel nu ook carnaval afschaffen? Het is nu niet dat al die ons verrijkende "vluchtelingen" invloed hebben op ons dagelijks leven hoor, maar.......

Uit angst voor soortgelijke gebeurtenissen als in Keulen is de carnavalsviering afgelast in de stad Rheinberg, bij Duisburg
. Rheinberg ligt in dezelfde deelstaat als Keulen. Vlak bij de stad staat een asielzoekerscentrum en het gemeentebestuur vreest bezoek van "probleemgroepen" tijdens het carnaval.

Het is de eerste stad in de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen die het carnavalsfeest schrapt.

De gemeente en de voorzitter van de carnavalsvereniging, Paul van Holt, vrezen dat het niet kan worden uitgesloten dat zich toestanden voordoen zoals op oudejaarsavond in Keulen, de grootste stad van Noord-Rijnland-Westfalen.

De optocht wordt afgezegd omdat er volgens Van Holt niet genoeg tijd is om aan de door de gemeente geëiste veiligheidsmaatregelen te voldoen.

Alweer een verdraaiing van de waarheid door hen die steeds stoefen de waarheid in pacht te hebben, maar niet verder geraken dan wat copy & paste verkocht als zelf denken.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 10:36   #65
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Alweer een verdraaiing van de waarheid door hen die steeds stoefen de waarheid in pacht te hebben, maar niet verder geraken dan wat copy & paste verkocht als zelf denken.
Waar zie jij een verdraaiing van de waarheid?
Wat valt er zelf te denken aan het feit dat ze daar in Duisburg carnaval gaan afschaffen omdat uw troetels hun poten niet kunnen thuis houden?

Oud 15 januari 2016, 10:37   #66
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vertel ze eens hoe het, volgens iemand die zonder stoefen de waarheid wel in pacht heeft, dan wel is.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 10:56   #67
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Vertel ze eens hoe het, volgens iemand die zonder stoefen de waarheid wel in pacht heeft, dan wel is.
Een Sicherheitskonzept voor carnevalstoeten bestaat al veel langer.
Ze hebben het daar niet in orde gekregen, geweten en zoeken nu een gemakkelijke zondebok.

Het is daar normaal gezien een kleine stoet met minder dan 2000 bezoekers en dan is het zo een dat Sicherheitskonzept niet verplicht, nodig is, door de stoet te verplaatsen naar maandag verwachten ze daar meer dan 5000 bezoekers en dan is het zo dat een Sicherheitskonzept wel verplicht is.

En de uitvlucht is nu dat ze het op 14 dagen tijd niet meer in orde krijgen terwijl het al veel langer bekend is dat die stoet op Rosenmontag veel meer bezoekers zal trekken.

In der Presse war ein Zusammenhang mit den Angriffen auf Frauen in der Kölner Silvesternacht hergestellt worden. Das wollten weder Stadt noch Karnevalsclub dem WDR bestätigen.

Normalerweise richtet das OKK alle zwei Jahre den Tulpensonntagszug aus. Dieser ist mit etwa 2200 Besuchern nicht so groß, dass ein Sicherheitskonzept benötigt wird. „Am Rosenmontag hätten wir aber mit etwa 5000 Besuchern gerechnet, denn viele Rheinberger hätte es wahrscheinlich nach Orsoy und nicht zum Umzug nach Kamp-Lintfort gezogen “, sagt Jonny Strey vom

Es gäbe aber auch noch andere Punkte, die kritisch seien und ein Sicherheitskonzept notwendig machen würden, so Strey weiter – zum Beispiel der Genuss von Alkohol, der beim Karneval immer eine große Rolle spiele, sowie die Zusammensetzung bestimmter Besuchergruppen auch aus anderen Gemeinden.

Für das OKK war es nicht möglich, in kurzer Zeit das verlangte Sicherheitskonzept zu entwickeln. So haben die „Oschau-Berger Jonges“ den geplanten Umzug aus Sicherheitsgründen abgesagt. „Wir werden uns aber jetzt direkt nach Karneval daran setzen, ein entsprechendes Konzept zu erarbeiten“, sagte OKK-Schriftführerin Nadine Geldermann. „Wegen der ZUE werden wir auch 2017 für den Tulpensonntagszug eins vorlegen müssen.“

Kwam allemaal aan bod in de WDR uitzending.

Laatst gewijzigd door dpg : 15 januari 2016 om 11:13.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 11:30   #68
Hoomer

Standaard

Citaat:
Een Sicherheitskonzept voor carnevalstoeten bestaat al veel langer.
Ze hebben het daar niet in orde gekregen, geweten en zoeken nu een gemakkelijke zondebok.

Het is daar normaal gezien een kleine stoet met minder dan 2000 bezoekers en dan is het zo een dat Sicherheitskonzept niet verplicht, nodig is, door de stoet te verplaatsen naar maandag verwachten ze daar meer dan 5000 bezoekers en dan is het zo dat een Sicherheitskonzept wel verplicht is.

En de uitvlucht is nu dat ze het op 14 dagen tijd niet meer in orde krijgen terwijl het al veel langer bekend is dat die stoet op Rosenmontag veel meer bezoekers zal trekken.

In der Presse war ein Zusammenhang mit den Angriffen auf Frauen in der Kölner Silvesternacht hergestellt worden. Das wollten weder Stadt noch Karnevalsclub dem WDR bestätigen.

Normalerweise richtet das OKK alle zwei Jahre den Tulpensonntagszug aus. Dieser ist mit etwa 2200 Besuchern nicht so groß, dass ein Sicherheitskonzept benötigt wird. „Am Rosenmontag hätten wir aber mit etwa 5000 Besuchern gerechnet, denn viele Rheinberger hätte es wahrscheinlich nach Orsoy und nicht zum Umzug nach Kamp-Lintfort gezogen “, sagt Jonny Strey vom

Es gäbe aber auch noch andere Punkte, die kritisch seien und ein Sicherheitskonzept notwendig machen würden, so Strey weiter – zum Beispiel der Genuss von Alkohol, der beim Karneval immer eine große Rolle spiele, sowie die Zusammensetzung bestimmter Besuchergruppen auch aus anderen Gemeinden.

Für das OKK war es nicht möglich, in kurzer Zeit das verlangte Sicherheitskonzept zu entwickeln. So haben die „Oschau-Berger Jonges“ den geplanten Umzug aus Sicherheitsgründen abgesagt. „Wir werden uns aber jetzt direkt nach Karneval daran setzen, ein entsprechendes Konzept zu erarbeiten“, sagte OKK-Schriftführerin Nadine Geldermann. „Wegen der ZUE werden wir auch 2017 für den Tulpensonntagszug eins vorlegen müssen.“

Kwam allemaal aan bod in de WDR uitzending.
Ik zal in tegenstelling tot u er een linkje bij doen En hier geen linkse coverup.

De Telegraaf bron
Of is de Telegraaf geen betrouwbare bron, ik begrijp als het niet in "den Humo" gestaan heeft dat het niet gebeurt is.
Oud 15 januari 2016, 11:46   #69
Bye Bye Belgium
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Ze hadden daar toch 1700 flikken met een waterkanon? Kunnen ze die niet inzetten om het carnaval wel te laten doorgaan? Oh ja, het zijn Duitsers die carnaval vieren. ja, dan hoeft dat niet. Die zijn niet belangrijk.
Bye Bye Belgium is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 15:40   #70
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

dpg, u gene pijn gedaan?
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 15:43   #71
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Ze gaan het Parelstrand herdopen in het Parels-voor-de-Zwijnenstrand.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 23:20   #72
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bye Bye Belgium Bekijk bericht
Ze hadden daar toch 1700 flikken met een waterkanon? Kunnen ze die niet inzetten om het carnaval wel te laten doorgaan? .
Due zetten ze alleen in om een onschuldige betoging van Pegida uiteen te spuiten.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 16:03   #73
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Waarom geen vakantiekamp in Auschwitz openen?
Begrijp me niet verkeerd. Het is nu toch maar een deprimerend museum.
Je kunt er net zo goed iets vrolijks maken.
Oh van mij mogen ze het weer gebruiken voor wat het diende... en dat meen ik uit de grond van mijn hart .

Zot begin je te komen van die dagelijkse shit ..... vluchtelingen hier en daar en aanslagen dagelijks over heel de wereld ....

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 januari 2016 om 16:06.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 18:47   #74
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Waarom geen vakantiekamp in Auschwitz openen?
Begrijp me niet verkeerd. Het is nu toch maar een deprimerend museum.
Je kunt er net zo goed iets vrolijks maken.
Dan denk ik dat het Cyrille Verschaeve-museum in Alveringem een betere keuze zou zijn
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be