![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
> Het Verdrag is waardeloos. Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 januari 2016 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht vroeger ook dat het zeer belangrijk was om bestaande contracten, statuten, wetten, verdragen te respecteren... Onze beleidmakers vinden dat allemaal niet meer zo belangrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Hier, Karel Martel in persoon die als signaal "tegen de islam", het huis van zijn ouders aan Marokkanen gaat verkopen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Is dat een verdoezelde manier van toe te geven dat het wel in het verdrag staat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ok, is het Engelse fragment dan soms niet duidelijk genoeg? Heb er de interpretatie van vluchtelingenwerk ook bijgevoegd voor het geval er personen geen Engels verstaan en dat op een eenvoudiger niveau geschreven is. Het Engelse fragment komt rechtstreeks van de EU instantie overigens.
Laatst gewijzigd door fallen_angel : 13 januari 2016 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door fallen_angel : 13 januari 2016 om 22:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar aangekomen begin ik dan van alle dingen te eisen en te doen, wat ik eerder ook in m’n geboorteland had en mocht en ga me tussen ’n massa Ongelovige medevluchtelingen/asielzoekers begeven en aan moslima’s sexuele voorstellen doen, bespuwen, stompen geven, beroven en met van alles hun lichaam penetreren, op openbare pleinen, in achteraf steegjes en in de besloten privacy van aan Onglovigen toegewezen sociale woningen. Zolang we die moslimasletten daarna niet vermoorden of al te erg verminken, is er ook niet echt iets aan de hand voor de betreffende moslimoverheid en komen Ongelovigen met het meeste weg. Soms, tussen de obligate ‘dansfeestjes’ door, openbaar en privé, trappen we ook her en der gratuit nog wat hoofden van jonge-oude-zwakke ea weerloze moslims in elkaar en zeiken we pottoe gezopen of gesnoven tegen de muren van moskees en winkels in de buurt, geen moslimse kat die er wat van durft zeggen, trouwens, ze zouden het ’s moeten proberen… Ook ga ik zo snel mogelijk deelnemen aan het gewelddadig opzetten van no-go zones, waar ik met ‘n bende mede-Ongelovigen/asielzoekers een flinke drug- en/of wapenhandel kan opzetten, moslima’s onder dwang prostitueren, Ongelovigen het land binnensmokkelen ea illegale activiteiten, waarmee het grof geld verdienen is, bovenop de royale uitkeringen waar ik als asielzoekend/werkloze vreemdeling vanzelfsprekend al recht op heb, los van de vele fraudemogelijkheden die immigratie- en azielige dossiers kunnen opleveren. Uiteraard worden patrouillerende moslimflikken in onze werkbuurten, door samentroepende Ongelovigen steevast begroet met gescheld, gespuw, losse stenen ea voorwerpen die lekker uit de hand keilen, alsook worden deze ongewenste moeials ook wel ‘s occasioneel verwelkomt met ’n paar dozijn stalen moeren maatje M30 tot instant-molotovs toe, zodat die duffe canards onze activiteiten niet te veel meer durven lastig vallen en we zo het recht en de vrijheid van onze Ongelovigen-identiteit kunnen behouden. Tijdens multiculle-atheïstische manifestaties van ongelovigen, vrijdenkers en progressieve moslims, die samen hand in hand marcheren, maken de meer beweeglijke elementen van onze groep soms wel eens gebruik van die solidaire gelegenheid, om toevallige voorbijgangers uit het niets op een geweldige bitchslap of een vliegende kopstoot te trakteren, lol verzekerd, en ook om jullie haramme glazen winkelstraten en blikken boulevards wat te verbouwen, om zo onze blatante haat tegen jullie geloof, jullie land en jullie moslims te demonstreren. Dit multigekke feestje is uiteraard op de kosten van die gekke moslims zelf, nog eens lekker bovenop de reeds satelliethoge kosten, die Ongelovigen ea niet-islamitische bevolkingsgroepen nu al genereren voor jullie en jullie toekomstige generaties. Betalen zul je, racistische moslim, of wat dacht je… En als nazi-moslimflikken ons met hun gore poten hardhandig durven te storen met wat we bezig zijn, dan dienen we klacht in en doen we ze een proces aan, voor de zo goed als onherstelbare verwondingen/beledigingen die ze daarbij hebben aangebracht, aan onze lichamen en gekrenkte ketterszieltjes. De moslimregering wijst ons toch een gratis advokaat toe, om onze universele mensenrechten voor Ongelovigen te verdedigen. H�*h�*h. Drink Duff ! Verder kan het me uiteraard geen ballen schelen, wat de meeste moslims hier zoal van mijn uitspraken en gedrag denken, want dat zijn zowiezo toch racisten en nazi’s (zeggen zelfs jullie progressieve moslims), dus ’t zal wel waar zijn. Maw, smoel toe en steek het maar diep in jullie duffe moslimoortjes, want ik bén hier en ik blijf hier en spoedig laat ik m’n Ongelovig gezinnetje overkomen, dito ouders, broers, zussen, halfbroers, halfzussen, neven, nichten, alle nonkels en tantes én die van mijn Ongelovige madam inclusief, zodat we van jullie ondankbare moslims alles verder kunnen blijven opeisen, om met de onvermoeibare behulp van solidaire multi-moslims, zo spoedig mogelijk jullie racistische moslimmanier van leven te vervangen, door die van onze eigen verheven Ongelovigheid. Dan pas zal het hier vredevol zijn, mark my words. En net het mooiste kantje van dit alles is ntl, dat dit vervangingsproces vollédig voorzien en bekostigd wordt door diezelfde stomme moslims, waarvan de meerderheid dan nog zelfs vind dat we hier niet zouden thuis horen, maar die durven en zullen dat niet luidop zeggen, want ons Ongelovigen Centrum staat de klok rond op vinkeslag, met de mediakanalen op stand by, om elke moslimracist aan de publieke schandpaal te nagelen. Duh, now ain’t th�*t funny shit ? Verder, laat er daar maar ’s éne racistische moslim zeggen/schrijven dat Ongelovigen gewelddadig zijn en daar dan zgz niet zouden thuis horen sé, die racistische xenofoob zal nogal ferm de wind van voren krijgen, van ons en van iedere tolerante multi-moslim, die de levensstijl van Ongelovigen als een ‘verrijking’ vind. Die moslimnazi’s zullen dan rap genoeg doorkrijgen, wie hier feitelijk de baas is/wordt. D�*t ga ik doen, sé, Vlijmscherp, tegen dat de shit hier de fan gaat hitten en uiteraard ook als het beleidsboeltje hier financieel-economisch ineen klapt, dus zelfs als nog geen énkele kogel zou verschoten zijn en ik daarvoor ook eerst een handvol landen moet zien te passeren, waar de bommen en granaten niét in het rond vliegen. Zeker weten, want in het moslimland van eeuwige honing, is all money for nothing & chicks for free en kan/mag/zal ik, horende bij een Ongelovige minderheidsgroep, ongehinderd en ongestraft al die gelovige moslimkoppen uitkafferen met de goorste beledigingen, bedreigingen, hele en halve leugens, waar en wanneer ik dat maar wil en zonder dat die moslimidioten daarvoor een klacht kunnen neerleggen, tegen mij of andere Ongelovige immigranten/asielzoekers, die dezelfde Ongelovige mening als ik zijn toegedaan. We zullen deze gastvrije en solidaire moslimregering dan ook heel dankbaar zijn, voor hun volle medewerking en de grondwettelijke facilitering van onze Ongelovige levensvisie, een onveranderlijke ideologie die alle gelovigen als minderwaardig bestempelt en hen veelal ook als zodanig behandelt, een eeuwige leer welke we liefst in onze eigen seculiere scholen willen zien verspreid worden en waar de kosten ervan weerom door moslims zal worden voorzien, évidemment. Tevens zal ik beginnen eisen te stellen, om als lid van een Ongelovige minderheidsgroep vertegenwoordigd te worden door een Ongelovigen Executie, die de rechten van Ongelovigen vrijwaart en tegelijk ook ijveren voor de oprichting van een Ongelovigen Centrum, zodat elke vuile moslim die een Ongelovige beledigd op eis van die beledigde, de betreffende vuilbekkende moslim een burgerlijk proces kan/zal aanspannen, uiteraard ook op kosten van de gastvrije moslimregering. En om hier af te sluiten (sorry, got to go, apetite for taharrush & things, you know) wens ik nog even te melden aan alle autochtone moslims hier, dat wanneer de vrijzinnige en bourgondische levensstijl van mij en m’n al dan niet illegaal in jullie land binnengestroomde Europees/ongelovige vluchtelingen/asielzoekers u niet ten volle aanstaan, wel da’s dan blubbervette pech voor jullie. Sluit uw ogen dan maar snel of beter nog, bol het anders zélf af, naar een gebied dat uw monoculturele en xenofobe levenswijze genegen is en jullie zelfs in sterke mate financieel/logistiek zal ondersteunen. Wat jullie nieuwe woongebied dan betreft, wel, Europa zal met graagte voldoen aan al uw halalle wensen en die van Allah voldoen. Eurabië verwacht u reikhalzend, die schaffen das sehr gut. Duuuss: Gogogooo!!! hoe rapper we van jullie moslims af zijn hoe beter. Doéoéi !! J�*a�*h, d�*t zou ik nu zeker ’s gaan beginnen doen, se, moest de situatie nu eens stoemeling andersom zijn, d’office. Zo, dat was ook alweer dat en nu gaat het sprookjesboek dicht. Slaapwel, Vlijmscherp en droom zachtjes verder, je pocococonnetje doet het nog heel uitstekend. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() En wat bedoel je met 'de puntjes op de I zetten'?
Ik heb het gehad met die flauwe uitdrukkingen. Wees een internetman en zeg waar het op staat.
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uitwijzing voor diefstal is wel héél erg flauw.
Bende mietjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |