![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 4 februari 2016 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is vrij éénvoudig te leren. Het is niet nodig om het volledige gamma aan verdediging en aanvallen te kennen. Een paar rake klappen uitdelen is ruim voldoende. Vergeet niet dat het gebruik van al deze wapens ontwikkeld is om de gewone man in Japan zich te leren verdedigen tegen een dronken samurai met zwaard etc. Die gewone man mocht geen zwaard hebben, dus moest hij zich op een andere manier wapenen. Overigens is dit zelfs geen 'verboden wapen'. Buiten deze zijn er nog een aantal andere waar ik mee heb leren omgaan.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 4 februari 2016 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Ben je onnozel of zo ? Heb je geen jas ?
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nooit problemen op straat waarom zou ik me dan wapenen? Ik vergeet in Bangkok heeft een jongetje me geld proberen te ontvreemden met een mes. Dat was geen goed idee.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 4 februari 2016 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed voor jou.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK heb als twintiger acht jaar competitie gedaan op hoog niveau in judo en later karate
. Tweede Dan dat was toen het hoogste wat je in Belgie kon bereiken. Ik heb daar nooit de straten of de café's met uitgekuist. Steeds crupuleus een gevecht uit de weg gaan tenzij een eenmalige keer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar e.e.a. is aan het veranderen. Er lopen vandaag personen rond die met niet veel iets inzitten en die al helemaal geen schrik hebben om iemand om zeep te helpen voor 5 euro. Ben zelf ook 2de dan trouwens. Ondertussen wel gestopt met karate en overgegaan op trainen met wapens (Iaido, jodo, Bo, tonfu en nog wat andere dingen) Ondertussen ook al 8 jaar.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 4 februari 2016 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eigenlijk haast nooit 'n jas nodig waar ik woon, maar zelfs als dat wel 't geval zou zijn, zo'n grote jas heb ik niet nee.
Maar gij steekt dat achter uw jas? Zie maar dat ge uzelf niet voor uw verstand klopt ermee.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.indiansforguns.com/viewtopic.php?t=20083 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS : als hij te lang is voor je tengere figuurtje, dan kort je hem in ![]() Zolang je het korte eind maar behoudt voor de stoten en je nog iets hebt om een slag mee op te vangen. En als je dat nog te groot vindt : er bestaan stalen stylo's met scherpe punten die je als steekobject kan gebruiken.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 4 februari 2016 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
E.e.a. is niet ter zake : je moet een slag/shop kunnen afweren en vervolgens een stoot kunnen verkopen en mogelijk een klembeweging zetten. Daar heb je geen jaren training voor nodig. Al eens een por gehad van zo'n ding in je ribben of op je mond ? Je zal niet veel meer verkrachten daarna.
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=kKUV2Y6nehA of deze drie maal zo efficiënt; Wedden dat je belager je een verdomd heet wijf gaat vinden? https://www.youtube.com/watch?v=yBSDusHtquM Laatst gewijzigd door Garry : 5 februari 2016 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan dan wel om 't even wat meenemen in je tas, als iemand je onverhoeds aanvalt, gaat die je niet de tijd geven om eerst je tas open te maken en dat ding eruit te halen, gesteld dat je 't ook meteen vindt in je tas, weet je wel wat vrouwen allemaal meezeulen in hun tas? Tenzij je altijd & overal iets in je handen houdt om voorbereid te zijn op 'n eventuele aanval. Maar dan nog, als ze met 'n groep zijn, ben je sowieso weerloos, je kan er 'n paar raken en dat is 't dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verschillende soorten pepper- en foamsprays:
https://www.youtube.com/watch?v=Uv0uefIAg74 Degene die op minuut 1 gedemonstreerd wordt is mi de beste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=yBSDusHtquM. Als je die kerel in de fik steekt daarmee gaan die andere wel wat anders te doen hebben dan je te belagen. Het meest efficiënte is natuurlijk nog een kleine baby-browning-amper zo groot als je handpalm Maar ja, het mag niet. De vraag is dan maar wat je verkiest, je laten molesteren of iets achter de hand te hebben om je te verdedigen in uiterste nood. Dat wil nog niet zeggen dat ge er mee moet doden hé. Een gaatje in de knie zal ook al wel zijn resultaten afwerpen zeker? Is dat gevaarlijk? Ja dat is gevaarlijk, maar er is zoveel dat gevaarlijk is. De overheid zou beter eens beseffen dat ge nooit alle gevaar kunt verbannen. Als er vandaag of morgen een gek op je komt afstormen rondzwaaiend met een katana in de hand en je hebt de keuze, in frikadellen gehakt worden of iets gebruiken wat eigenlijk wettelijk niet in je bezit mag zijn en daarmee de belager uit te schakelen, zal je keuze rap gemaakt zijn denk ik. http://armsvault.com/2015/10/21/prec...wning-pistols/ Laatst gewijzigd door Garry : 5 februari 2016 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets wat je makkelijk in je hand kan houden.
|
![]() |
![]() |