![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht er dan toch nog onverhoopt 'n enkeling zijn die zich plots aan je probeert te vergrijpen, schrik niet want die was gewoon van plan je te redden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 januari 2016 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In Zweden een meisje doodgestoken door een asielzoeker, in een zwembad in België een 10 jarig meisje lastig gevallen door een asielzoeker, in Keulen ik weet niet hoeveel aanrandingen en diefstallen door asielzoekers, in verschillende Europese landen verkrachtingen door asielzoekers.
In Duitsland worden schoonmaakters die de asielcentrums gaan opruimen(omdat de asielzoekers hun eigen vuil niet opruimen) lastig gevallen en verkracht door asielzoekers. Hoelang nog en hoeveel nog? En nog zijn er mensen die dit alles proberen goed te praten. Ik wacht op de dag dat de boel gaat ontploffen en dat de autochtone bevolkingen van de Europese landen actie gaan ondernemen en volgens mij is die dag er vlugger dan dat iedereen denkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en die agent legt je aanklacht gewoon op de hoop, bij de rest. Probleem van de baan.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg maar vluchten kan niet meer, kijk als die blonde tussen die troep ellende daar gaat rondhangen is dat alleen om op haar smoelenboek te kunnen stoefen tegen haar vriendinnen zo van: "Kijk snollen ik ben nog politiek correcter dan jullie". Zeg dat den Hoomer het gezegd heeft.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde een reportage Op RT over de vraag waarom het vooral mannen zijn die in Europa toekomen, terwijl het in de vluchtelingenkampen in Bv Libanon eerder families zijn. De belangrijkste reden is dat men de vrouwen niet meestuurt uit angst dat ze als sekslaven behandeld zullen worden. Geeft een zicht op het beeld dat die mensen van de vrouw hebben.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 januari 2016 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En zeker niet uit de context te trekken.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 26 januari 2016 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zat in een schokkend busje te schrijven. Er is waarschijnlijk iets misgegaan met de quote. Merk dat ik u eigenlijk gelijk gaf met mijn voorbeeld. Geen reden om hysterisch te beginnen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
Los daarvan is het het zoveelste teken aan de wand, desondanks blijven de linkiewinkiestinkies dit uit volle borst verdedigen en aanmoedigen. Dat die rakkers dan naar ginder trekken als ze zo op islamitische paradijzen gesteld zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag mij nu af wat er zou gebeuren als de autochtone mannen in België zulke zaken zouden doen met gesluierde moslima's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Dat is de werkelijkheid waarin we zullen moeten leven tussen dit en enkele jaren, vrouwen binnen of alleen begeleid door man en met pinguinpak naar buiten. En ik::: ![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zich niet laat verkrachten is een crimineel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Tja zo gaat het beginnen, de weinige echte mannen die er nog zijn onder onze jeugd gaan op een gegeven moment iets ondernemen tegen de moslims of hun vrouwen als wraak en dat gaat natuurlijk in een verkeerd keelgat schieten bij die moslim mannen en er gaan overal rellen komen en die gaan uitbreiden tot een brand in volledig Europa, dat is niet wat ik hoop maar wat ik denk dat er gaat gebeuren;
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Doe het anders en ge zijt racieeeeest.
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, voor de asielzoekers heeft ze natuurlijk wel hoerige allures.
Maar als ze hun asielpiemel in haar kut / kont willen steken, reageert ze boos. Die gasten begrijpen dat niet en beginnen te flippen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de N-VA is er niets mis met de islam noch met de inhoud van de koran. Jean Hesp heeft het zelf gezegd. |
|
![]() |
![]() |