![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Je moet anders het stulpje van Bertje eens bekijken op Google Maps, da’s nog ‘bescheidener’… Korte Groenweg 127,1120 Brussel Die heeft wsl nog wel ’n kamerke op overschot, om ’n paar arme vluchelingen op te nemen. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Aha, Ancieux a raison de dire qu'il est anxieux.
Citaat:
Nu ja, veel zorgen hoeven wij autochtonen ons niet te maken want we kunnen nog altijd terugkeren naar ons eigen land. (in mijn geval klopt het nog ook)
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Hij moet wel lid worden van een politieke partij. Liefst natuurlijk van een partij die momenteel aan de macht is. Hij zit momenteel zo in spanning en blijde verwachting dat een dezer dagen zelfs zijn lege kop uit mekaar spat. Zelfs lucht in een lege ruimte komt onder druk bij opwarming. Straks zit hij hier weer te lullen over degenen die naar de hoeren gaan. Voor hem bestaat er vanzelfsprekend geen andere plaats waar men kan ontspannen. Of hij kent geen andere plaatsen. Het is zeker een allochtoon die naar de mannelijke hoeren moet om van zijn kwakje af te geraken. En omdat dit in zijn thuisland heel gevaarlijk is heeft hij dan maar de Middelandse zee overgestoken. Maar nu moet hij nog dringend een job vinden. Want zonder geld geraak je nergens van dat kwakje af. Ik ken er nog zo ene. Die roept van kleins af tegen iedereen hoer of hoerenbok. Tja!!! Er is geen geld meer om die zieken ergens veilig onder te brengen. Daarom komen ze hier ook op dit forum. De prijzen liggen hier niet zo hoog om te mogen deelnemen. Wacht maar even af. Straks komt hij weer blaten en roepen. Anciaux kan het niet beter. |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Europees Commissaris
|
Voila. Hij is er al.
Nu laat hij de FBI reeds doden ondervragen. Verwarring troef dus. Ik beklaag de moderator van dit forum. Hij zal weer werk hebben om zijn forum deze avond aan te zuiveren. Maar morgen staat hij er terug. Terug aan het kwijlen tegen iedereen op dit forum. Laat maar waaien. ik heb er al teveel tijd ingestoken. Hoe maak je een gek duidelijk dat hij gek is? Weet er soms iemand de oplossing? Bestaat er ergens een cursus over de aanpak van leeghoofdigen? Nee zeker? De psychiatrie moet nog veel weg afleggen. Er zijn nog veel hiaten in het onderzoek tot op heden. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat Charles Laughton?
|
|
|
|
|
#69 |
|
Europees Commissaris
|
Ik zou diegenen die geloven dat niet-moslims verdorven zijn en terzelfdertijd klagen dat hun godsdienst scheef bekeken wordt stante pede buiten kletsen. Zonder genade!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Anciaux maakt zich zorgen...
Maakt hij zich zorgen over de azielige zoekers ? We hebben nu meer dan 400.000 werkzoekenden. Zal hij die azielige zoekers tot werkzoekers maken + werk geven ??? |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Anciaux kan mij helemaal niet schelen maar ik vraag me ook af in welke wereld we leven. We leefden zowiezo beter jaren geleden.
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#75 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het land waarin we leven is langzaam aan het sterven, erg hé?
|
|
|
|
|
#76 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
|
Citaat:
Bij mij was het eerste teken dat ik politieagenten snotneuzen begon te vinden. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Europees Commissaris
|
Het zal niet lang duren dat je hem terug tegen komt Boduo.
Hij rijdt vlugger met zijn fiets en in vrouwenslipje van de ene draad naar de andere. Brieven voor zijn valboungd posten. En opvolgen wie er hoerenkoten bezoekt en gratis gaat eten. Morgen rijdt hij hier terug rond. Kijk uit naar de Nicknaam "tureluut" en je vindt hem. |
|
|
|
|
|
#80 | |
|
|
Citaat:
![]() |
|