![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 februari 2016 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bij deze: het was Piet Eekman. En stop met liegen door het een youtube filmpje te noemen. Het is een documentaire uitgezonden op de nationale televisie, die ons alleen via internet kan bereiken. Volgens jouw analogie kun je het nieuws ook degraderen tot een youtube filmpje. Is het nu uw strategie om mijn punt over censuur onder tafel te vegen omdat er nergens op internet een link staat die dat bevestigt? Voor 7 euro kun je het boek van Douglas de Coninck kopen en er alles over lezen https://www.bol.com/nl/p/dode-getuig...1004002055546/ Ik heb nooit gedacht dat een discussie met jouw iets zou opleveren. Het is zoals discussieren met religieuzen die blijven volhouden dat de aarde plat is. Wat de discussie over Vervloesem betreft. Zelfs al zou het zo zijn dat hij zich schuldig maakte aan pedofilie (wat ik niet geloof, maar dat terzijde) dan nog doet dat helemaal niets af aan de geheimen die hij 20 jaar lang aan het licht heeft gebracht. Het antwoord op de vraag in de openingspost. Maar het lijkt erop dat niemand op die geheimen wil ingaan, en liever de persoon Vervloesem aanvalt als een soort van afleidingsmanoeuvre. Het feit is dat er 27 getuigen zijn omgebracht waarvan 14 vlak voor ze aangifte wilden doen. We zitten met tegenstrijdige autopsierapporten over Julie en Melissa. We zitten met een Nederlandse zaak Zandvoort die duizenden kinderen omvat, waarbij het onderzoek uitblijft. We zitten met continu verdwijnend materiaal op het politiekantoor, zowel in Belgie als in Nederland. En dan zijn er nog de klachten in NL tegen de allerhoogste functionaris binnen justitie. En nu ga jij mij vragen naar bewijs dat die ZDF video in Belgie gecensureerd is. ![]() Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 15 februari 2016 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ontkennen dat er tot in de hoogste kringen kinderen verkracht worden, staat imo gelijk aan medeplichtigheid:
"In Groot-Brittannië is een grootschalige operatie aan de gang waarbij meer dan 1.400 mensen worden verdacht van kindermisbruik. Onder hen politici en bekende Britten. VRT-correspondent Lia van Bekhoven geeft meer uitleg in "Terzake"." http://m.deredactie.be/#!/snippet/55...f26c7fa37c46ca
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga zelfs verder: ik ben ervan overtuigd dat in alle kringen kinderen verkracht worden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 februari 2016 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dutroux en Nihoul waren reeds lang voor de ontdekking in een van de huizen van de bende aan het moorden en kinderen aan het aanbieden voor de meest perverse moorddadige spelletjes. Geld heerst. Ook in België. Je koopt er je vrijheid mee. Je koopt er gruwel mee. Helaas. Dit is ook nu nog het geval. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 februari 2016 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, dat is dat verhaal in de filosofie van 1 of andere ring waar je onzichtbaar door zou worden en of je die "kracht" dan zou misbruiken om te stelen, moorden, verkrachten, enz... of om iet wat ethische zaken mee te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel deze vraag aan alle complot liefhebbers: Is er een complot waarin ge NIET gelooft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Zelfs met gelijk wélke schandalen die onverhoopt toch uitkomen, draait er geen enkele hoge pief 't kot in, enfin, toch nog nooit geweten van zoiets.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet in de holle aarde theorie (acht het erg onwaarschijnlijk). Ik geloof ook niet in de climate change complottheorie. En u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door geertvdb : 16 februari 2016 om 00:13. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zou graag de versie van de media geloven, maar door een aaneenreiging van alle bovenstaande FEITEN kan het niet anders dan dat er meer aan de hand is. De discussie eindigt bij mensen die geen verband (willen) zien tussen de 27 doden, tegenstrijdige autopsierapporten, verdwijnende videobanden etc etc. In de zaak Dutroux is het hele politiekorps + gerechtspsychiater van de zaak gehaald, en 20 jaar later (verjaarde feiten) vrijgesproken. Dat zijn feiten en het heeft niks met geloven te maken. Ik lach veel harder met de zwakzinnigheid van mensen zoals jij en Wapper, dan jullie met mijn zogezegd paranoide opvattingen. Maar het is een groen lachje, want ik bekommer mij om alle slachtoffers. Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 16 februari 2016 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
![]() 26/02/2001 Citaat:
http://www.gva.be/cnt/oid16725/archi...igen-in-koppen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar de versie van ´De kroongetuigen´ was geen probleem, ondanks protest van de betrokken families Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 16 februari 2016 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een mens zou zich afvragen wie hier eigenlijk de scepticus is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal even enkele complottheorieën opsommen, en u moet maar eens zeggen welke volgens u waar zijn. Roswell Maanlanding: eigenlijk gefilmd in studios op aarde Maanlanding: astronauten hebben aliens gezien 9/11 (door de CIA gepland) Dutroux (roze balletten) JFK (vermoord door CIA) JFK (vermoord door Johnsson) JFK (vermoord door Maffia) Princess Diana vermoord door KoninginElizabeth |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Vreemd, Wapper moet toch ook de rest van dat artikel gelezen hebben... ?:
"De 14 zijn immers allemaal personen die openlijk verklaarden over belangrijke informatie te beschikken. Zo is er het dossier van Fabienne Jaupart, de vrouw van een schroothandelaar uit Charleroi. Haar man stierf, officieel, aan een hartaanval maar Fabienne bleef volhouden dat hij vermoord werd. Een autopsie heeft dat later ook bevestigd. Fabienne wist dat haar man de auto waar Julie en Melissa mee ontvoerd zouden zijn, ontmanteld had. Heeft hij zo bewijsmateriaal ontdekt? Ze heeft ook verschillende keren om politiebescherming gevraagd omdat ze zelf ook doodsbedreigingen kreeg. Tevergeefs, op een dag werd ze dood teruggevonden, levend verbrand. "Zelfmoord", luidde het officieel." ... maar lacht 'm nu om de feiten in dat gepubliceerd artikel, of is dat gewoon om z'n eigen ongeloof uit te drukken, mbt die zaak ? Ik vraag me af wat 'm nu juist wil aantonen.