![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 februari 2016 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoveel aandacht !
We zijn natuurlijk al wel wat gewoon. Als we het ooit gaan meemaken dat er op dit forum een ganse dag geen enkele post over de nva zou gaan, dan besterf ik het. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. we houden hier allen van u, schoof .. ik hoop dus samen met u en de rest van dit forum dat er geen dag voorbij gaat dat er hier niet over de vlaemsch nazionaaltjes gekift wordt .. tenminste zolang u niet kazakdraait .. misschien moet ik wel eens een enquête vraag opstellen : wanneer draait de schoof zijn kazak ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet doen man. Weet dat hoge bomen veel wind vangen. Het enige dat hieraan iets kan veranderen is wanneer de NVA zetels gaat verliezen en minder belangrijk wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps Vorig jaar werden er 77.000 belgische werklozen geschorst van uitkering!!! De kracht van verandering is : "eigen volk laatste" of beter "Wij spuwen op de Vlamingen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende kiezing.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeggen dat De Wever het VB-scenario meer vreesde dan het VU-scenario.....
De échte vijanden bevinden zich dus niet buiten maar binnen de partij. En zo worden we, opnieuw en opnieuw, op het feit gedrukt dat Vlaanderen nooit onafhankelijk wordt dankzij de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen. Het ontbreekt hen aan de eendracht die onmisbaar is voor wie zijn doel wil bereiken.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele dagen geleden verdween er na een halfuur zelfs een kritisch artikel van Johan Sanctorum, en diens naam staat wel degelijk in de lijst van medewerkers. Controleer het maar. Dit artikel vindt je niet meer via deze link: http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/he...ter-van-dienst Je vindt het wél via deze link naar de webstek van Johan Sanctorum: https://sanctorumblog.wordpress.com/...emoniemeester/
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is niet één werkloze geschorst. Er zijn wel veel werkonwilligen geschorst. Eindelijk, zou ik zo zeggen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vb. De Winter en heel zijn kliek hebben mij nog geen mm kunnen overtuigen om met hen mee te doen. Teveel schuim rond hun bek. Dat kan aan mij liggen natuurlijk. Maar evengoed: willen jullie zo'n zacht Vlaams eitje als ik wel als kiezer ? .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren las ik toch iets positiefs.
Voor het eerst in 20 jaar is het aantal ambtenaren niet gestegen. We zitten nog steeds op catastrofale hoogten , maar toch. Het kan natuurlijk ook zijn dat men bepaalde mensen die men vroeger bij de ambtenaren telde nu bij de feitelijk niet ambtenaren telt om op Belgische wijze statistieken te vervalsen. ![]() Maar goed, het bericht op zich was positief. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bv: zijn politie agenten ambtenaren of zijn ambtenaren ENKEL personen die van 8 tot 16u30 werken in Brussel zoals het in de vroegere TV serie "de collega's " te zien was ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zijn sommigen die voorheen "ambtenaar" waren dat nu plots statistisch niet meer maar ik heb daar geen bewijs voor. Maar het bericht op zich was positief. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 februari 2016 om 11:03. |
![]() |
![]() |