![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
terwijl er toch voorbeelden zijn van landen die, welliswaar met specifieke handelsakkoorden met de EU, het eigenlijk opmerkelijk beter doen dan de EU zelf ... van waar dat onvoorwaardelijke geloof in de EU constructie ? terwijl dagdagelijks bewezen wordt dat de EU een even groot kluwen is geworden dan de BE constructie waar eveneens geen enkel beleid meer door te duwen valt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 23 februari 2016 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ligt er maar aan welke voorbeelden je kiest. Je kan toch niet ontkennen dat landen als Italië, Portugal, Polen en Ierland sinds hun lidmaatschap van de EU een belangrijke welvaartsstijging hebben gekend? Noorwegen is een slecht voorbeeld van het tegendeel, want die zijn met hun olie en gas een buitenbeentje qua natuurlijke hulpbronnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou evengoed kunnen zeggen dat de staatsvorm van Kuweit, de VAR en Quatar superieur is aan die van de USA omdat zij rijker zijn dan de USA ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
QED zou ik zo denken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Daarom zal het nooit bij de EU komen. Je kunt dat niet met andere landen vergelijken , die hun geld moeten verdienen met hard werken en buiten het bankwezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Als Brit kan me dat niets schelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() kom kom, da's passé, ook in Zwitserland is er al een tijd geen sprake meer van absoluut bankgeheim.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Allah heeft hun onder jullie die geloven en de deugdelijke daden doen toegezegd, dat Hij hen als opvolgers op de aarde laat komen zoals Hij hen die voor hen waren als opvolgers heeft laten komen en dat Hij voor hen hun godsdienst een vaste plaats heeft gegeven en dat Hij hun in plaats van hun vrees veiligheid zal geven. Zij dienen Mij en zij voegen niets als metgezel aan Mij toe. Wie daarna nog ongelovig zijn, dat zijn de verdorvenen.
de Heilige Koran, soera an-Nur 24:55 Bedank hem voor mijn veiligheid en verdorvenheid. En doe hem de groeten van zijn collega "god" Subocaj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Italië van 1955 had nog wel wat meer armoede, mijn beste. De familie van mijn vriendin komt er vandaan, en de verhalen van de ouders en grootouders zeggen genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben bepaalde handelsakkoorden met de EU, maar een Noorse vriend vertelde me dat ze daarvoor als Staat wel een financiële bijdrage doen aan de EU ... Of dit klopt: ik weet er geen bal van. Wat wel een feit is: elke douane-ambetantigheid remt de economie. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik ben er dan ook thuis. Laatst gewijzigd door Garry : 23 februari 2016 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Link: http://blog.simonotjes.nl/?p=1979 Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 23 februari 2016 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |