![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Duidelijk nooit op het platteland in Marokko of Tunesië geweest.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 24 februari 2016 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Bedankt voor uw begrip. ![]()
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Inderdaad. Napels zien en dan sterven... Maar de zwerfhonden moet je er bij pakken, het loopt er vol.
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan ken ik verschillende moslims die eigenlijk volgens jou geen moslim zijn. Ze gaan dat graag horen, en eens goed lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ken moslims die bij hoog en laag beweren dat ze ramadam houden maar wel broodjes eten aan de broodjeszaak aan de stations.
Zijn dus ook geen echte moslims. Ze mogen van mij broodjes eten maar dan moeten ze ook zwijgen over de ramadam. Moslim zijn als het hun uitkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Je kan niet een beetje zwanger zijn, je kan ook niet een beetje moslim zijn, of je volgt de regels of je volgt ze niet. Zelfs jij kan je moslim noemen maar daarom ben je het nog niet. Lees dan wat er te lezen valt als je onderstaande link volgt. Ik kan de tekst niet copy/pasten ze is verzegeld. http://www.al-islaam.com/qa_details.php?id=1674
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
trolololo
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar doe vooral zo voort hoor, is best wel grappig om te lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
En dat oordelen op basis van het internet wat hun geloof is ik ben u niet, ik denk dat ik een goede honderd marokkanen gekent heb in mijn leven en mee samengewerkt heb gij moet mij hier niets komen vertellen hoor. Ik heb ze meegemaakt van goede werknemers en door de jaren heen zien evolueren naar wat ze nu zijn nml vervelende mannekes, en zoals eerder gezegd niet ene maar een honderdtal.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het heeft niets met islam te maken. Met wat dan wel? ![]() Met inteelt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Alleen extremisten kunnen zo fanatiek naar een boek verwijzen om hun groot ongelijk te staven. Of ze nu voor of tegen zijn maakt geen verschil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Hoe kan je zo extreem zijn in het ontkennen van het zonlicht, wat is er toch gebeurt in jullie leven?
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moslims een vredelievend volk?
De bomaanslagen in Parijs zijn gepleegd door moslims en in de naam van de islam. Niet veel vredelievend aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat wordt overduidelijk bewezen in Egypte en Irak waar vroeger respectievelijk Moebarak en Saddam (toegegeven, beiden totalitair van aard, maar wel geen fundamentalisten. Die moesten er absoluut weg, en de poppen gingen aan het dansen. Die moslims kunnen geen democratie aan, die hebben een chef nodig. Maar zoals ge zegt, overal waar er moslims aan te pas komen, is er ambras.
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar goed, je hebt dus zonet zonder het kennelijk zelf te beseffen het moslimprobleem opgelost. Blijkt dat er helemaal geen 700.000 moslims in België wonen. In realiteit zijn het er kennelijk maar hoop en al 50.000. Valt nog mee, toch? Een mens zou zich gaan afvragen waar we ons druk over maken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() "Les extrêmes se touchent", jullie hebben meer raakvlakken met het extreme is in Syrie en Irak dan de overgrote meerderheid van de moslims hier ooit zullen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik veronderstel dat moslims die een hond hebben zoiets zijn gelijk katholieken die 's vrijdags toch vlees eten.
Maar ja, misschien zijn er hier imams die de moslim-gewoontes of religieuze toepassingen over over heel de wereld kennen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |