![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() [font=Verdana][size=2]Voor Oeteke[/size][/font][font=Verdana]
[/font] [font=Verdana][size=2]Media Fund Twists the Truth More Than Michael Moore[/size][/font] [font=Verdana][size=2]http://www.factcheck.org/article294.html[/size][/font] [size=1]Michiel Romeyn in de rol van een kabouter:"Dit is toch van de gekke".[/size] -craban |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *knip*
[size=1](zelfcensuur; he's SO not worth it...)[/size]
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 oktober 2004 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Staatssecretaris
|
![]() Niet van mekaar weg te slaan op het forum,en nu zo'n triestig einde!
T'is godgeklaagd,zo een mooie vriendschap verbroken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Video Bin Laden: in voordeel Bush (experts)(30/10 05:58) (Belga) WASHINGTON 30/10 (BELGA/AG) = De Amerikaanse president George W. Bush zal mogelijk licht kunnen profiteren van de uitzending van een videoband waarop Osama bin Laden de Verenigde Staten met nieuwe aanslagen bedreigt. Dat hebben analisten vrijdag gezegd. In de video, die door de Arabische satellietzender al-Jazeera werd uitgezonden, verklaart Bin Laden dat "de redenen voor een herhaling van wat is gebeurd (op 11 september 2001), er nog steeds zijn." Daarnaast verwijt hij Bush een trage reactie op de dag van de aanslagen en beschuldigt hij hem van "misleiding" van het Amerikaanse volk. Volgens experts zou Bush een licht voordeel kunnen trekken uit de uitzending van de video. Het belangrijkste winpunt, aldus de experts, is dat door het opduiken van Bin Laden de aandacht op het laatste moment wordt afgeleid van de problemen van de regering-Bush in Irak. Bin Laden brengt het terrorisme terug op de voorgrond, en dat is het thema waarin Bush voorligt op zijn tegenstander John Kerry, aldus de experts. (BVH) Hierdoor vergeet de publieke opinie weer even Dat het US leger een opslagplaats met grondstof voor Semtex en C 4 onder zijn neus heeft laten leegroven in Irak, Dat de fameuze "massavernietigingswapens" waarom Bush de oorlog begonnen was er niet bleken te zijn, Hoeveel lijken en hoeveel $$$$$$ dat allemaal weeral gekost heeft, Dat de oorlog in Irak nog helemaal niet gewonnen is, ondanks de verklaringen van Bush. HOEVEEL Halliburton aan het hele zaakje verdient etc, etc.etc. En d�*t toch "toevallig juist voor" de verkiezingen... ![]() ![]() Wannéér had Osama Bin laden laatst nog iets van zich laten horen? ![]() "Amerikanen respecteren wat goed werkt", schreef iemand hierboven... Laatst gewijzigd door filosoof : 30 oktober 2004 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=2]Men is dit nog aan het onderzoeken of dit vóór de invasie of na de invasie is gebeurd, ze zijn in ieder geval niet verleden week verdwenen maar in 2003. In het begin van de invasie waren de wegen in Al-Qaqaa vol met Amerikaanse troepen, op die manier kunnen er onmogelijk zo'n 38 trucks, die zouden zijn nodig geweest om de hele rotzooi weg te voeren, ongezien voorbij gereden zijn. Logica zegt mij dan dat dit voor de invasie heeft plaatsgevonden. Afwachten wat het onderzoek zegt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() -craban |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet voor niets dat U Europees Commissaris bent (maar al aanvaard?) en ik slechts een Provinciaal Statenlid (en ik ben dan nog een fervent voorstander voor de afschaffing van de ouderwetse, geldverslinde provincies). Groetjes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat Bush en de familie Bin Laden al lang zakenpartners zijn is geweten Was het geen grootvader van Bush die Hitler leningen verschafte?? :s Dat de US strijdgassen leverde aan Irak is ook geweten. Laatst gewijzigd door filosoof : 31 oktober 2004 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
[font=Times New Roman]Former President Carter (who sat next to Moore at the 2004 Democratic Convention) met with 10 bin Laden brothers in 2000, and came away with a $200,000 donation from the bin Ladens to the Carter Center in Atlanta. uit:"[/font][font=Times New Roman]Fifty-nine deceits in Fahrenheit 911" Deceit 17 [/font] Citaat:
Citaat:
Dat belgie wapens leverde aan Nepal is ook geweten. http://edition.cnn.com/2004/WORLD/as...nce/index.html -craban
http://www.davekopel.com/Terror/Fift...enheit-911.htm http://www.littlegreenfootballs.com/weblog Laatst gewijzigd door craban : 31 oktober 2004 om 14:41. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ja, we weten ondertussen dat het voor een Bush-aanhanger blijkbaar perfect mogelijk is om de WAARHEID te "weerleggen". Ik weet ook wel dat Moore een tafelspringer is en geen problemen heeft de populist uit te hangen. Zijn vorige documentaires en schrijfsels zijn hier voldoende getuige van. Maar wat Farenheit betreft is hij veel gereserveerder. De aanklachten die hij maakt worden ondersteund door feiten. Maar wat mij het meest intrigeerd is dat hij - zonder een beschuldigende vinger op te steken - een aantal VRAGEN stelt. Vragen die noch door de u aangehaalde documentaire worden beantwoord, noch door de huidige autoriteiten. Weet je,als hij toch zo'n leugenaar zou zijn, waarom durft de huidige administratie hem niet te woord te staan? Het enige dat Bush hem zegt is; " Zou jij niet eens op zoek gaan naar een deftige job?" Tja. Waarom heb je gesjoemeld met je legerdossier? Waarom heb je tot drie keer toe je verzet tegen onafhankelijke onderzoekscommissies na 9/11? Terwijl dit de normale gang van zaken is. Dit is maar een greep uit de tientallen vragen die Moore stelt, waarop ik én een hele hoop Amerikanen graag een antwoord zouden zien. WAAROM krijgen wij geen antwoord op al die vragen? Dat is de kwestie voor mij. En nu mag je Moore nog door het slijk halen zoveel je wil, dat maakt absoluut geen indruk op mij. Ik wil ANTWOORDEN op de VRAGEN die hij stelt. Als de vragen inherent zijn, maakt het voor mij niet uit door WIE ze zijn gesteld?
![]() |
![]() |
#77 | ||
Vreemdeling
|
![]() Hebt ge Fahrenhype gezien democratsteve? Neen, ge hebt hem niet gezien.
Citaat:
Citaat:
En als ge echt goesting hebt dan kan je alles lezen op www.davekopel.com/Terror/Fiftysix-Deceits-in-Fahrenheit-911.htm, pakt er desnoods nog een jointje bij. -craban
http://www.davekopel.com/Terror/Fift...enheit-911.htm http://www.littlegreenfootballs.com/weblog Laatst gewijzigd door craban : 31 oktober 2004 om 18:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat ".....noch de aangehaalde documentaire" een antwoord geeft. Of bestaan er meerdere versies van Fahrenhype mss? En waarom moet steeds "dat jointje" vermeld worden, terwijl dit hier toch absoluut niet terzake doet? Ik zie dat je dezelfde strategie bezigt als de aangehaalde Neocons. Shoot the messenger als z'n boodschap je niet aanstaat, of je ze niet kan weerliggen. Zoals ik al zei. Maakt weinig indruk op mij.
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, wat is er verkeerd met de Bin Ladens? ![]() ![]() Ja, wat is er verkeerd met steun aan Hitler? ![]() ![]() de US leverde nog strijdgassen aan Saddam, korte tijd na de vergassing van een koerdisch dorp. Niks verkeerd aan? ![]() Ik wil wel aannemen (zij het dan op basis van "bewijzen" van de pro-Bushcampaign) dat de betrokkenheid van de Bin Ladens in de US politiek al een tijdje bezig is, maar Bush zette ze dapper voort ![]() Moore heeft duidelijk een ideologisch misdrijf gepleegd door ooit naast Jimmy Carter te zitten ![]() Wat Nepal in deze discussie komt doen is jouw geheim.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bewijzen of links misschien ? Maar zeker weet je het zelf blijkbaar niet omdat je het in een vraag stelt. Citaat:
Citaat:
[font=Times New Roman]Former President Carter (who sat next to Moore at the 2004 Democratic Convention) met with 10 bin Laden brothers in 2000, and came away with a [size=4]$200,000 donation from the bin Ladens[/size] to the Carter Center in Atlanta. uit:"[/font][font=Times New Roman]Fifty-nine deceits in Fahrenheit 911" Deceit 17 [font=Verdana]Wat kan mij het schelen naast wie Moore of Carter zit.[/font] [/font] Citaat:
http://www.davekopel.com/Terror/Fift...enheit-911.htm http://www.littlegreenfootballs.com/weblog Laatst gewijzigd door craban : 31 oktober 2004 om 19:49. |
|||||
![]() |
![]() |