Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 oktober 2004, 09:27   #61
craban
Vreemdeling

craban's schermafbeelding

Standaard Saudi's airflight na 9-11.

[font=Verdana][size=2]Voor Oeteke[/size][/font][font=Verdana]
[/font]

[font=Verdana][size=2]Media Fund Twists the Truth More Than Michael Moore[/size][/font]

[font=Verdana][size=2]http://www.factcheck.org/article294.html[/size][/font]

[size=1]Michiel Romeyn in de rol van een kabouter:"Dit is toch van de gekke".[/size]

-craban
craban is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2004, 10:12   #62
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Bush krijgt op het laatste nippertje nog een opstekertje van zijn zakenvriend:
http://english.aljazeera.net/NR/exer...153B41A716.htm

Bij elk alarm stijgt de populariteit van Bush met gemiddeld 2,4%, las ik vandaag nog..

Zat Moore er zover naast? Dit bewijst weer eens het tegendeel!.
Ik zag de film en had al wat erin stond al elders gelezen....
Men heeft in irak een peiling gedaan bij de irakees waaruit bleek dat de irakezen vonden dat ze beter af waren nu dan met saddam, al degene die over dit onderwerp jou mening delen zeiden me dat deze peilingen helemaal de werkelijkheid niet weergeven en dat de info gewoonweg onjuist zijn en dus waardeloos. Awel deel dan nu ook maar die mening dat deze 2.4% dus onzin is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2004, 11:41   #63
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik ga het niet nog eens zeggen é.
Wat ga je niet "nog eens" zeggen? Het enige wat hier gepast is, is toegeven dat je fout was, en dat heb je nog niet gedaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Dat heb je wel gedaan.
Nee hoor. Je zal van mij op het hele forum geen enkele post vinden waarin ik iets van die aard beweerd heb. Dat jij dat uit één van mijn postings zou begrepen hebben, zegt alweer meer over jou dan over mij...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2004, 14:07   #64
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat ga je niet "nog eens" zeggen? Het enige wat hier gepast is, is toegeven dat je fout was, en dat heb je nog niet gedaan.
Ik ben nergens fout, dat jij dat vind is iets heel anders, in mijn ogen ben jij fout maar ik ga jou niet vragen om daarom je fout toe te geven. Alsof jij dat wel zou doen.

Citaat:
Nee hoor. Je zal van mij op het hele forum geen enkele post vinden waarin ik iets van die aard beweerd heb. Dat jij dat uit één van mijn postings zou begrepen hebben, zegt alweer meer over jou dan over mij...
Dat heb je wel gedaan. Als ik een keertje meer tijd heb zal ik het ook wel eens opzoeken en hier quoten.
Oud 30 oktober 2004, 16:29   #65
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door craban
[/b]Wel heel erg dom van die Osama
Precies, bij elke terroristische dreiging beseft men steeds meer dat Bush de man is die men nodig heeft.

Aljazeera, de "neutrale" nieuwszender laat DE Bush hater aan het woord laat die naar de mond van Michael Moore praat. Hmmm...

-craban
het lijkt erop dat Bush en Osama Bin Laden elkaar erg nodig hebben
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2004, 16:38   #66
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

*knip*

[size=1](zelfcensuur; he's SO not worth it...)[/size]
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382

Laatst gewijzigd door Raf : 30 oktober 2004 om 16:40.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2004, 18:32   #67
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
*knip*

[size=1](zelfcensuur; he's SO not worth it...)[/size]
Raf, wat wilt U hier nu feitelijk zeggen?
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2004, 19:35   #68
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Raf, wat wilt U hier nu feitelijk zeggen?
Dit, maar hij durfde het niet openbaar te zeggen, dus prive heeft ie het maar gestuurd.

Citaat:
Om je maar even te laten weten, achterlijke snul dat je bent, dat als ik voortaan niet meer op je stupiditeiten reageer, dat dat komt omdat ik je op mijn negeerlijst heb gezet. Voortaan filter ik jouw berichten van mijn scherm weg, zodat ik niet langer met je dwaze, kinderachtige opmerkingen moet geconfronteerd worden.

Je hebt je naam bijzonder goed gekozen, je bent inderdaad van slechte wil en bovendien ook nog eens zo stom als het achtereind van een debiel varken. Aan een volslagen randdebiel zoals jij verspil ik geen energie meer.

Gegroet.

Raf.
Oud 30 oktober 2004, 20:04   #69
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Niet van mekaar weg te slaan op het forum,en nu zo'n triestig einde!

T'is godgeklaagd,zo een mooie vriendschap verbroken.
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2004, 21:05   #70
Chipie
Banneling

Standaard De 'boodschap' van onze Osama op video

http://www.ftv.nl/videoplayer/index....ality=2&pid=nu
Oud 30 oktober 2004, 22:36   #71
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
het lijkt erop dat Bush en Osama Bin Laden elkaar erg nodig hebben
Bij Belga is men dus ook tot die conclusie gekomen:
Video Bin Laden: in voordeel Bush (experts)(30/10 05:58)
(Belga)

WASHINGTON 30/10 (BELGA/AG) = De Amerikaanse president George W. Bush zal mogelijk licht kunnen profiteren van de uitzending van een videoband waarop Osama bin Laden de Verenigde Staten met nieuwe aanslagen bedreigt. Dat hebben analisten vrijdag gezegd. In de video, die door de Arabische satellietzender al-Jazeera werd uitgezonden, verklaart Bin Laden dat "de redenen voor een herhaling van wat is gebeurd (op 11 september 2001), er nog steeds zijn." Daarnaast verwijt hij Bush een trage reactie op de dag van de aanslagen en beschuldigt hij hem van "misleiding" van het Amerikaanse volk. Volgens experts zou Bush een licht voordeel kunnen trekken uit de uitzending van de video. Het belangrijkste winpunt, aldus de experts, is dat door het opduiken van Bin Laden de aandacht op het laatste moment wordt afgeleid van de problemen van de regering-Bush in Irak. Bin Laden brengt het terrorisme terug op de voorgrond, en dat is het thema waarin Bush voorligt op zijn tegenstander John Kerry, aldus de experts. (BVH)

Hierdoor vergeet de publieke opinie weer even
Dat het US leger een opslagplaats met grondstof voor Semtex en C 4 onder zijn neus heeft laten leegroven in Irak,
Dat de fameuze "massavernietigingswapens" waarom Bush de oorlog begonnen was er niet bleken te zijn,
Hoeveel lijken en hoeveel $$$$$$ dat allemaal weeral gekost heeft,
Dat de oorlog in Irak nog helemaal niet gewonnen is, ondanks de verklaringen van Bush.
HOEVEEL Halliburton aan het hele zaakje verdient
etc, etc.etc.
En d�*t toch "toevallig juist voor" de verkiezingen... TOEVAL?
Wannéér had Osama Bin laden laatst nog iets van zich laten horen?

"Amerikanen respecteren wat goed werkt", schreef iemand hierboven...

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 oktober 2004 om 22:40.
Oud 31 oktober 2004, 09:19   #72
craban
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
[size=2]Hierdoor vergeet de publieke opinie weer even
Inderdaad, een "opinie"
Citaat:
Dat het US leger een opslagplaats met grondstof voor Semtex en C 4[/size][size=2]
[/size]
[size=2]Men is dit nog aan het onderzoeken of dit vóór de invasie of na de invasie is gebeurd, ze zijn in ieder geval niet verleden week verdwenen maar in 2003.
In het begin van de invasie waren de wegen in Al-Qaqaa vol met Amerikaanse troepen, op die manier kunnen er onmogelijk zo'n 38 trucks, die zouden zijn nodig geweest om de hele rotzooi weg te voeren, ongezien voorbij gereden zijn. Logica zegt mij dan dat dit voor de invasie heeft plaatsgevonden. Afwachten wat het onderzoek zegt.
Citaat:
Dat de fameuze "massavernietigingswapens" waarom Bush de oorlog begonnen was er niet bleken te zijn,
Hoeveel lijken en hoeveel $$$$$$ dat allemaal weeral gekost heeft,
Het had beter gegaan met de toestemming van de UN, maar de Fransen, de Chinezen en de Russen waren tegen. Lees hier waarom: http://www.cia.gov/cia/reports/iraq_wmd_2004/Comp_Report_Key_Findings.pdf op pagina 5
Citaat:
Dat de oorlog in Irak nog helemaal niet gewonnen is, ondanks de verklaringen van Bush.
HOEVEEL Halliburton aan het hele zaakje verdient
Hoeveel eigenlijk ?
Citaat:
etc, etc.etc.[/size] onder zijn neus heeft laten leegroven in Irak,

En d�*t toch "toevallig juist voor" de verkiezingen... TOEVAL?
Wannéér had Osama Bin laden laatst nog iets van zich laten horen?

Osama en Bush, samen onder één hoedje.

-craban
Oud 31 oktober 2004, 11:35   #73
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Hi Filosoof,
Het is niet voor niets dat U Europees Commissaris bent (maar al aanvaard?) en ik slechts een Provinciaal Statenlid (en ik ben dan nog een fervent voorstander voor de afschaffing van de ouderwetse, geldverslinde provincies).
Groetjes
Oud 31 oktober 2004, 13:04   #74
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad, een "opinie"
[/size]
[size=2]Men is dit nog aan het onderzoeken of dit vóór de invasie of na de invasie is gebeurd, ze zijn in ieder geval niet verleden week verdwenen maar in 2003.
In het begin van de invasie waren de wegen in Al-Qaqaa vol met Amerikaanse troepen, op die manier kunnen er onmogelijk zo'n 38 trucks, die zouden zijn nodig geweest om de hele rotzooi weg te voeren, ongezien voorbij gereden zijn. Logica zegt mij dan dat dit voor de invasie heeft plaatsgevonden. Afwachten wat het onderzoek zegt.
Het had beter gegaan met de toestemming van de UN, maar de Fransen, de Chinezen en de Russen waren tegen. Lees hier waarom: http://www.cia.gov/cia/reports/iraq_wmd_2004/Comp_Report_Key_Findings.pdf op pagina 5
Hoeveel eigenlijk ?
Osama en Bush, samen onder één hoedje.
-craban
Dat de Bushadministratie er wel een draai aan wil geven en heel de wereld anti-amerikaanse en proSaddam intenties toeschrijven, d�*�*r twijfel ik niet aan, maar hoe geloofwaardig is dat?

Dat Bush en de familie Bin Laden al lang zakenpartners zijn is geweten
Was het geen grootvader van Bush die Hitler leningen verschafte?? :s
Dat de US strijdgassen leverde aan Irak is ook geweten.

Laatst gewijzigd door filosoof : 31 oktober 2004 om 13:18.
Oud 31 oktober 2004, 14:39   #75
craban
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Dat de Bushadministratie er wel een draai aan wil geven en heel de wereld anti-amerikaanse en proSaddam intenties toeschrijven, d�*�*r twijfel ik niet aan, maar hoe geloofwaardig is dat?
Ik snap deze zin niet.

Citaat:
Dat Bush en de familie Bin Laden al lang zakenpartners zijn is geweten
Is dat zo? En als dat zo is, is daar iets verkeerd mee ? Zaken doen met Osama bin Laden, daar zou iets verkeerd mee zijn.
[font=Times New Roman]Former President Carter (who sat next to Moore at the 2004 Democratic Convention) met with 10 bin Laden brothers in 2000, and came away with a $200,000 donation from the bin Ladens to the Carter Center in Atlanta.
uit:"[/font][font=Times New Roman]Fifty-nine deceits in Fahrenheit 911" Deceit 17
[/font]
Citaat:
Was het geen grootvader van Bush die Hitler leningen verschafte?? :s
Tja dan moet de huidige Bush ook wel een Hitlereke zijn. Logisch toch.
Citaat:
Dat de US strijdgassen leverde aan Irak is ook geweten.
Strijdgassen? De laatste jaren toch niet?
Dat belgie wapens leverde aan Nepal is ook geweten.
http://edition.cnn.com/2004/WORLD/as...nce/index.html

-craban

Laatst gewijzigd door craban : 31 oktober 2004 om 14:41.
Oud 31 oktober 2004, 16:13   #76
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Kijk eens naar Fahrenhype 9/11, 2 uur weerleggingen van het scene na scene van Moore zijn sprookje.
Dit is zwak? Tomb. Zéér zwak.
Maar ja, we weten ondertussen dat het voor een Bush-aanhanger blijkbaar perfect mogelijk is om de WAARHEID te "weerleggen".
Ik weet ook wel dat Moore een tafelspringer is en geen problemen heeft de populist uit te hangen. Zijn vorige documentaires en schrijfsels zijn hier voldoende getuige van.
Maar wat Farenheit betreft is hij veel gereserveerder.
De aanklachten die hij maakt worden ondersteund door feiten.
Maar wat mij het meest intrigeerd is dat hij - zonder een beschuldigende vinger op te steken - een aantal VRAGEN stelt. Vragen die noch door de u aangehaalde documentaire worden beantwoord, noch door de huidige autoriteiten.
Weet je,als hij toch zo'n leugenaar zou zijn, waarom durft de huidige administratie hem niet te woord te staan? Het enige dat Bush hem zegt is; " Zou jij niet eens op zoek gaan naar een deftige job?" Tja.
Waarom heb je gesjoemeld met je legerdossier?
Waarom heb je tot drie keer toe je verzet tegen onafhankelijke onderzoekscommissies na 9/11? Terwijl dit de normale gang van zaken is.
Dit is maar een greep uit de tientallen vragen die Moore stelt, waarop ik én een hele hoop Amerikanen graag een antwoord zouden zien. WAAROM krijgen wij geen antwoord op al die vragen? Dat is de kwestie voor mij.
En nu mag je Moore nog door het slijk halen zoveel je wil, dat maakt absoluut geen indruk op mij. Ik wil ANTWOORDEN op de VRAGEN die hij stelt.
Als de vragen inherent zijn, maakt het voor mij niet uit door WIE ze zijn gesteld?
Oud 31 oktober 2004, 17:59   #77
craban
Vreemdeling

Standaard

Hebt ge Fahrenhype gezien democratsteve? Neen, ge hebt hem niet gezien.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Dit is zwak? Tomb. Zéér zwak.
Maar ja, we weten ondertussen dat het voor een Bush-aanhanger blijkbaar perfect mogelijk is om de WAARHEID te "weerleggen".

Maar wat Farenheit betreft is hij veel gereserveerder.
De aanklachten die hij maakt worden ondersteund door feiten.
Maar wat mij het meest intrigeerd is dat hij - zonder een beschuldigende vinger op te steken - een aantal VRAGEN stelt. Vragen die noch door de u aangehaalde documentaire worden beantwoord, noch door de huidige autoriteiten.
Vrije meningsuiting misschien.
Citaat:
Weet je,als hij toch zo'n leugenaar zou zijn, waarom durft de huidige administratie hem niet te woord te staan? Het enige dat Bush hem zegt is; " Zou jij niet eens op zoek gaan naar een deftige job?" Tja.
Waarom heb je gesjoemeld met je legerdossier?
Waarom heb je tot drie keer toe je verzet tegen onafhankelijke onderzoekscommissies na 9/11? Terwijl dit de normale gang van zaken is.
Dit is maar een greep uit de tientallen vragen die Moore stelt, waarop ik én een hele hoop Amerikanen graag een antwoord zouden zien. WAAROM krijgen wij geen antwoord op al die vragen? Dat is de kwestie voor mij.
En nu mag je Moore nog door het slijk halen zoveel je wil, dat maakt absoluut geen indruk op mij. Ik wil ANTWOORDEN op de VRAGEN die hij stelt.
Als de vragen inherent zijn, maakt het voor mij niet uit door WIE ze zijn gesteld?
Uw VRAGEN worden BEANTWOORD in Fahrenhype 911.
En als ge echt goesting hebt dan kan je alles lezen op www.davekopel.com/Terror/Fiftysix-Deceits-in-Fahrenheit-911.htm, pakt er desnoods nog een jointje bij.

-craban

Laatst gewijzigd door craban : 31 oktober 2004 om 18:01.
Oud 31 oktober 2004, 18:25   #78
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hebt ge Fahrenhype gezien democratsteve? Neen, ge hebt hem niet gezien.
Vrije meningsuiting misschien.
Uw VRAGEN worden BEANTWOORD in Fahrenhype 911.
En als ge echt goesting hebt dan kan je alles lezen op www.davekopel.com/Terror/Fiftysix-Deceits-in-Fahrenheit-911.htm, pakt er desnoods nog een jointje bij.

-craban
Kun jij eigenlijk "begrijpend" lezen?
Ik zeg dat ".....noch de aangehaalde documentaire" een antwoord geeft.
Of bestaan er meerdere versies van Fahrenhype mss?
En waarom moet steeds "dat jointje" vermeld worden, terwijl dit hier toch absoluut niet terzake doet? Ik zie dat je dezelfde strategie bezigt als de aangehaalde Neocons. Shoot the messenger als z'n boodschap je niet aanstaat, of je ze niet kan weerliggen.
Zoals ik al zei. Maakt weinig indruk op mij.
Oud 31 oktober 2004, 18:38   #79
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik snap deze zin niet.

Is dat zo? En als dat zo is, is daar iets verkeerd mee ? Zaken doen met Osama bin Laden, daar zou iets verkeerd mee zijn.
[font=Times New Roman]Former President Carter (who sat next to Moore at the 2004 Democratic Convention) met with 10 bin Laden brothers in 2000, and came away with a $200,000 donation from the bin Ladens to the Carter Center in Atlanta.
uit:"[/font][font=Times New Roman]Fifty-nine deceits in Fahrenheit 911" Deceit 17
[/font]
Tja dan moet de huidige Bush ook wel een Hitlereke zijn. Logisch toch.
Strijdgassen? De laatste jaren toch niet?
Dat belgie wapens leverde aan Nepal is ook geweten.
http://edition.cnn.com/2004/WORLD/as...nce/index.html

-craban
Je bent een goede humorist!!
Ja, wat is er verkeerd met de Bin Ladens?
Ja, wat is er verkeerd met steun aan Hitler?
de US leverde nog strijdgassen aan Saddam, korte tijd na de vergassing van een koerdisch dorp. Niks verkeerd aan?
Ik wil wel aannemen (zij het dan op basis van "bewijzen" van de pro-Bushcampaign) dat de betrokkenheid van de Bin Ladens in de US politiek al een tijdje bezig is, maar Bush zette ze dapper voort
Moore heeft duidelijk een ideologisch misdrijf gepleegd door ooit naast Jimmy Carter te zitten
Wat Nepal in deze discussie komt doen is jouw geheim..
Oud 31 oktober 2004, 19:42   #80
craban
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Je bent een goede humorist!!
Ja, wat is er verkeerd met de Bin Ladens?
Wat is er verkeerd met de Dutroux's, helemaal niks, maar wel met Marc D. Get it?
Citaat:
Ja, wat is er verkeerd met steun aan Hitler?
Dus George W. Bush is mede schuldig aan wat bompa Bush gedaan heeft? To refresh your memory: [font=Times New Roman][size=3]Was het geen [/size][/font][font=Times New Roman][size=3]grootvader[/size][/font][font=Times New Roman][size=3] van Bush die Hitler leningen verschafte??[/size][/font]
Bewijzen of links misschien ? Maar zeker weet je het zelf blijkbaar niet omdat je het in een vraag stelt.
Citaat:
de US leverde nog strijdgassen aan Saddam, korte tijd na de vergassing van een koerdisch dorp. Niks verkeerd aan?
Ik vermoed dat je het hier hebt over kort na de de 1e golfoorlog, en dat lijkt me toch heel onwaarschijnlijk. Links?
Citaat:
Ik wil wel aannemen (zij het dan op basis van "bewijzen" van de pro-Bushcampaign) dat de betrokkenheid van de Bin Ladens in de US politiek al een tijdje bezig is, maar Bush zette ze dapper voort
Moore heeft duidelijk een ideologisch misdrijf gepleegd door ooit naast Jimmy Carter te zitten
Ik zal het deze keer in kleur zetten:
[font=Times New Roman]Former President Carter (who sat next to Moore at the 2004 Democratic Convention) met with 10 bin Laden brothers in 2000, and came away with a [size=4]$200,000 donation from the bin Ladens[/size] to the Carter Center in Atlanta.
[font=Verdana]Wat kan mij het schelen naast wie Moore of Carter zit.[/font]
[/font]
Citaat:
Wat Nepal in deze discussie komt doen is jouw geheim..
Als je de link had gevolgd weet je waarom.

Laatst gewijzigd door craban : 31 oktober 2004 om 19:49.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be