![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
Dat kan alleen als het BBP sterk is gestegen. Tussen 1999 en 2007 is het BBP met 61 miljard gestegen, oftewel met 19,3%. Tussen 2007 en 2014 is het BBP met minder dan 15 miljard gestegen oftewel met 3,9%. Moet ik de interpolatie maken of kan je het alleen af?
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Voeg de daad bij het woord, zou ik zeggen.
![]()
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Economische groei is voor mij evenveel waard als schuldverlichting. Als ik 1000 euro verdien en 500 euro moet afbetalen, doet dat pijn. ALs ik 3000 euro verdien en 500 euro moet afbetalen, is dat peanuts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat zegt de peuter die op dit forum constant zever verkoopt en er daarom ook dagelijks af vliegt. Gisteren vestigde hij nog mijn aandacht op een te vijandige reactie van mij. Ik reageer niet rechtstreeks meer op zijn dwaasheden. Je reactie is toch telkens een kort leven gedoogd want zowel zijn nonsens als uw reactie vliegen dagelijks van dit forum. Verloren energie dus. Besteedt uw aandacht best aan mensen die een werkelijk debat willen voeren. Wat mij wel ergert is het feit dat die peuter nooit tegenwind krijgt van partijgenoten. Is het omdat hij hier met hun vlaggetje staat te zwaaien dat ze bereid zijn en blijven om al die nonsens te gedogen? Ze doen maar. Maar de werking van die peuter gaat de N-VA stemmen kosten. Maar dat is mogelijk zijn bedoeling. Alleszins komt het neerhalen van de moraliteit op dit forum mee op hun conto. Want schijnbaar zijn ze te dom om dat zelf te beseffen. Mocht ik lid zijn van de partij dan zou zijn gezever niet lang standhouden want ik maakte hem duidelijk dat hij best niet bleef zeveren met mijn goedkeuring. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
Men had toen geld in de blikken doos van JVDL moeten steken. Men had toen de nodige hervormingen moeten doorvoeren. Men had toen provisies moeten aanleggen om een toekomstige laagconjunctuur op te vangen. Ja, in dat geval had men van een succesvolle sossenregering kunnen spreken. Voor wie was het comfortabel regeren? Voor JLDH die er de pees moest opleggen om de Maastricht-norm te halen, voor de regeringen na 2008, of voor de regeringen (Paars I en II) daar tussenin? Citaat:
Is het dan raadzaam om die €3000 op te souperen als je weet dat de goede tijden afgewisseld worden met slechtere tijden?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 9 maart 2016 om 12:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou er ook rekening mee dat er in de periode 2012-2015 historische lage rentes waren die zowel de economie stimuleren als bijdragen tot lagere tekorten op de overheidsbegrotingen. Guy Verhofstadt moest het doen met lage rentes van 4% in de betere jaren, waar Charles Michel I kan profiteren van rentes van 0.6%.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die NVA-ers en/of Vlaams-nationalistjes die zitten te spartelen zoals een duivel in een wijwatervat om toch maar aan te tonen dat hun falen de schuld is van de anderen, die zouden beter zwijgen. En één van hen bent u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat is de monetaire inmenging doorgaans om te vermijden dat een te overdreven enthousiaste economie afstevent op een zeepbel? BTW, als ik het goed begrijp was je het niet eens met het artikel dat je eerder postte in http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=504? Waarom schreef je dat dan niet? ![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 9 maart 2016 om 12:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Mij niet teveel eer toedichten hoor speurneus. ![]() Hopelijk begrijpen ook anderen wat ik bedoel. Mogelijk is hij nu bezig zijn botinnekes leeg te gieten want die staan constant vol met zijn eigen zever. Momenteel zit hij in de "poco loco" op informatieronde om te controleren of ik er niet geweest zou zijn. Want dan krijg ik zijn waanideeën weer veertien dagen op mijn strafblad. Maar hij vindt die ideeën wel munitie om een debat te voeren. Arm zijn van geest is nog niet strafbaar. Spijtig! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je zijn berichten al nagekeken? ![]() ![]() Hij heeft weer springuren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Is het begrotingsprobleem nu één van te weinig inkomsten of van teveel uitgaven?
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar hoe zou het Oosten die vraag beantwoorden?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 9 maart 2016 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 maart 2016 om 12:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is deprimerend om vast te stellen dat ondanks de rechtse attitude van deze regering ze er nog niet in slaagt om deftig dat gat in haar hand kwijt te geraken
Ze moet nochthans gewoon alle diensten zelfbedruipend maken en spinoffs maken van die diensten. |
![]() |
![]() |