![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://newobserveronline.com/rapefug...nding-herself/ Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wil je heimelijk zelf dit ganse forum moderen? Zo lijkt het wel. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() @Reverberation.
Ze is nog niet veroordeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus bewijs dat ik verkeerd ben en LEG uit waar ik verkeerd ben. En pas op, oninteressante anekdotes uit uw verleden zijn geen argument. Ik zeg het er al maar bij voor het geval dat ge dat nog een probeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Hier enkele voorbeeldjes: Ze hebben rechts gewoon bij de ballen door de jarenlange linkse infiltratie, wie gezien en herkend wordt op zo een manifestatie is alles kwijt, job en vakbond. U bent rechts, u heeft gebouwd blijf dan maar weg op zulke manifestaties. Tja ik ook, maar bedenk Frankrijk is in hetzelfde bedje ziek als België, tientallen jaren linkse benoemingen. Ik heb heel lang gedacht dat die mensen alleen maar deden alsof ze links zijn voor het geld en de benoeming maar nee hoor die zijn echt zo, je kan voor een beetje geld en een vaste benoeming je volk toch niet blijven verraden? Ja jong dat links gespuis he, ik verwonder mij er over dat de politie zelfs meewerkt, die moeten toch beter weten. En er zijn er nog véééél meer. Ook deze thread hebt u geopend zodat u en uw geloofsgenoten (die u bijstaan in nood) op de hond kunnen slaan. Nu, voor mij mag u zoveel kappen op links als u wil. Als u dat gelukkig maakt, by all means. Maar ik heb een hekel aan complottheorieën en hoaxen. Mensen die dat verspreiden hebben volgens mij geen fatsoen. Wat betreft vrije wil. Daar geloof ik niet in. Als er in 1 van uw meer dan 4000 posten iets positief staat over links, dan neem ik dat terug, en geloof ik wel in vrije wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat je maar volledig gaan. Ik vind het plezierig maar ik ben te weinig psychopaat om er verder op in te gaan. Een bevriend advokaat heeft ooit eens tegen mij gezegd : Filip, je kan de zotten niet beletten van zot te zijn. Helaas is dat waar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Het zit zo: iemand start een thread met een beschuldiging en een bewijs voor die beschuldiging. Maar ... wat blijkt .... de thread starter kan het bewijs niet hard maken. Logischer wijze zou de thread starter zich dan verontschuldiging, en de beschuldiging ook intrekken. Vindt u dat niet vreemd? Ik vindt dat nl. heel vreemd. Omdat de thread starter zich dan ook arrogant opstelt tegen degene (niet ik, iemand anders) die zijn 'bewijs' onderuit haalt, ga ik ervan uit dat er iets anders speelt. En ik geef een verklaring voor dat (op het eerste zicht) irrationeel gedrag. Als u een betere verklaring hebt, wel ... vertel! En we kunnen een interessante discussie opzetten. Laatst gewijzigd door geertvdb : 13 maart 2016 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
(Als ik nu het omgekeerde doe .... mmmm) Beste Pericles: hebt u nog een oninteressante anekdote uit uw verleden dat u met mij wil delen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze nog niet veroordeeld is, is geen geworm maar een feit. Kan een feit geworm zijn? Laatst gewijzigd door eno2 : 13 maart 2016 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor u zouden dat parels voor de zwijnen zijn. Jammer, je kan er niet aan doen, zoals je zelf zegt: het is iets genetisch. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geworm dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Goed aangetoond (jouw onmacht om te lezen wat er staat en om te leveren wat je beweert)
Laatst gewijzigd door eno2 : 13 maart 2016 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zeg mij met welke link ik u kan bevredigen. ![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |