Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 16 maart 2016, 07:29   #61
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
links gehersenspoelde verwijfde jeugd van ons,
We zullen maar zwijgen over de cuckservatieve bierpens-beta's op middelbare leeftijd zeker? Je weet wel, diegenen die al 20 - 40 jaar meestemmen voor de emasculatie van onze maatschappij.
Oud 16 maart 2016, 07:30   #62
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja dat is zeker dat, stel dat je tussen die door links gehersenspoelde verwijfde jeugd van ons, genoeg mensen vindt die dat leger willen vormen, wel na het eerste optreden staat de helft van die groep voor de krijgsraad wegens ongeoorloofd gebruik van hun wapen, die worden dan veroordeeld en het speciale legertje wordt ontbonden. Voila.
Je mag nooit uit het oog verliezen dat we leven in een wereld waar sinds de laatste dertig a veertig jaar bijna iedere schoolverlater gereduceerd is tot een robotachtig wezen dat alleen maar linkse dogma's kan napraten.

Groetjes van den Hoomer
verzamel dan de oude rotten .... de Rambo 's
de vuile muilekoek is offline  
Oud 16 maart 2016, 07:35   #63
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
We zullen maar zwijgen over de cuckservatieve bierpens-beta's op middelbare leeftijd zeker? Je weet wel, diegenen die al 20 - 40 jaar meestemmen voor de emasculatie van onze maatschappij.
Gelieve mijn teksten volledig te quoten, en niet uit de context te trekken.
Oud 16 maart 2016, 07:35   #64
de vuile muilekoek
Banneling

Talking

Citaat:
Ja dat is zeker dat, stel dat je tussen die door links gehersenspoelde verwijfde jeugd van ons, genoeg mensen vindt die dat leger willen vormen, wel na het eerste optreden staat de helft van die groep voor de krijgsraad wegens ongeoorloofd gebruik van hun wapen, die worden dan veroordeeld en het speciale legertje wordt ontbonden. Voila.
Je mag nooit uit het oog verliezen dat we leven in een wereld waar sinds de laatste dertig a veertig jaar bijna iedere schoolverlater gereduceerd is tot een robotachtig wezen dat alleen maar linkse dogma's kan napraten.

Groetjes van den Hoomer
Een vrouwenleger dan maar, allemaal harde ouwe tantes de straat op ...
Oud 16 maart 2016, 07:40   #65
(neo)geopolitiek
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Gelukkig hebben we stoere ridders zoals jij die het allemaal in een wip kunnen oplossen
Oud 16 maart 2016, 07:42   #66
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
verzamel dan de oude rotten .... de Rambo 's
Waarom? De Rambo's zijn van de oude "wie niet horen wil moet voelen" tijd. Wij zullen doen wat nodig is, maar eerst zullen die platzakken die zich nu man noemen iets moeten bewijzen. Persoonlijk denk ik dat eerder de meisjes onder onze jeugd initiatief zullen nemen dan die verwijfde antigeweld zijnde lafaards.
Nieuwjaar, duizend vrouwen aangerand, waar was het mannelijke gezelschap van die meisjes en vrouwen?????? Op de vlucht met achterlating van hun respectievelijk lieven, vriendinnen,zussen en/of vrouwen!!!!!!

Geef me eens een zinnig antwoord daarop, waar zat onze "mannelijke" jeugd toen?
Oud 16 maart 2016, 07:51   #67
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waarom? De Rambo's zijn van de oude "wie niet horen wil moet voelen" tijd. Wij zullen doen wat nodig is, maar eerst zullen die platzakken die zich nu man noemen iets moeten bewijzen. Persoonlijk denk ik dat eerder de meisjes onder onze jeugd initiatief zullen nemen dan die verwijfde antigeweld zijnde lafaards.
Nieuwjaar, duizend vrouwen aangerand, waar was het mannelijke gezelschap van die meisjes en vrouwen?????? Op de vlucht met achterlating van hun respectievelijk lieven, vriendinnen,zussen en/of vrouwen!!!!!!

Dat betekent dat die 'wijfjes' enkel nog verwijfde mannen selecteren om zichzelf voort te planten = de pest van het feminisme = een uitwas van onze SZ
HOUZEE ! is offline  
Oud 16 maart 2016, 07:55   #68
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Dat betekent dat die 'wijfjes' enkel nog verwijfde mannen selecteren om zichzelf voort te planten = de pest van het feminisme = een uitwas van onze SZ
Klopt gelijk ne zwerende vinger.
Oud 16 maart 2016, 07:58   #69
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Het zijn geen ECHTE mannen meer ... ge hebt gelijk Hoomer
Oud 16 maart 2016, 07:58   #70
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij mag van mij ook wat flikken ontslaan, of korpscheffen, of wie er anders verantwoordelijk is voor deze belachelijke eindstand.

Want ivm de regels, volgens mij mogen flikken wel schieten als er op hen geschoten wordt. Als er dan nog 4 gewond geraken alvorens dat stuk krapuul omgelegd wordt getuigd dat van enorme onkunde of gebrekkige planning.
Ik vind het al een wonder dat er maar vier lichtgewonden zijn.
Bobke is offline  
Oud 16 maart 2016, 08:02   #71
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik vind het al een wonder dat er maar vier lichtgewonden zijn.
Gegeven de huidige toestand van onze flikken, zowel fysiek, materieel als beleidsmatig is dat inderdaad een klein wonder.
Dat 4 gewonden om één zandneger om te leggen om die reden acceptabel of zelfs aanvaardbaar is, valt dan ook te beklagen.
Oud 16 maart 2016, 08:03   #72
Hoomer

Standaard

Citaat:
Het zijn geen ECHTE mannen meer ... ge hebt gelijk Hoomer
Denk je echt dat veertig jaar geleden die hangjongeren een kans zouden gemaakt hebben? Er zijn nog echte mannen maar die worden gemuilkorft door politiek correcten, vroegen was je het oneens met iemand, je gaf die een lap tegen zijne kop, die kerel mepte ff terug en vijf minuten later stond je met die kerel aan den toog pinten te pakken, wederzijds respect noemde men dat. Nu laten ze zich vallen, den 112 en de MUG er bij de politie en noem maar op voor nen bloedneus.

groetjes van den Hoomer

Laatst gewijzigd door Hoomer : 16 maart 2016 om 08:06.
Hoomer is offline  
Oud 16 maart 2016, 08:07   #73
Hoomer

Standaard

Citaat:
Gegeven de huidige toestand van onze flikken, zowel fysiek, materieel als beleidsmatig is dat inderdaad een klein wonder.
Dat 4 gewonden om één zandneger om te leggen om die reden acceptabel of zelfs aanvaardbaar is, valt dan ook te beklagen.
Hebt ge ze zien zitten die flikken? Ze mogen blij zijn dat die kerels geen snipers waren.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 16 maart 2016 om 08:09.
Hoomer is offline  
Oud 16 maart 2016, 09:15   #74
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
IK zie maar een oplossing een hard commando leger opleiden in heel Europa en de beuk erin ! korte metten met al wat niet deugd , de kogel & opgelost.
Ge hebt wat gemist he? Die mannen zijn vrijgesproken, sommige kregen schadevergoeding en lopen nu reclame te maken voor een IS.
Dan verschieten ze dat Brussel radicaliseert en ze met kalashnikovs de trein opstappen. En al der wijl mijn cultuur vervolgen.
Peche is offline  
Oud 16 maart 2016, 09:25   #75
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Zichzelf voortplanten is nog niet wijd verspreid, en komt pas goed van de grond als de kloon-technologie op punt staat.
jogo is offline  
Oud 16 maart 2016, 10:11   #76
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hebt ge ze zien zitten die flikken? Ze mogen blij zijn dat die kerels geen snipers waren.
Ja, ze staan elke keer in de krant. Amper kogelwerende vesten, die federale politie met de fysiek van de doordeweekse tooghanger, en bewapend met pistolen en hoogstens 9mm Uzi's uit de jaren '50, met 20 patronen magazijnen.

En u dan afvragen waarom ze niet opgewassen zijn tegen getraind met min. 30 per magazijn 7.62×39mm bewapend tuig.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 16 maart 2016 om 10:13.
AnarchoChristophe is offline  
Oud 16 maart 2016, 10:32   #77
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Zichzelf voortplanten is nog niet wijd verspreid, en komt pas goed van de grond als de kloon-technologie op punt staat.
Oei, verboden middelen genomen of zo?
Moest zich voortplanten niet wijd verspreid zijn dan zoude u moeke en uw vake zich niet voortgeplant hebben en moest den Hoomer deze onzin niet schrijven.
Er is een verschil tussen u laten klonen en u voortplanten hoor.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 16 maart 2016 om 10:32.
Hoomer is offline  
Oud 16 maart 2016, 12:00   #78
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ALS ze al kinderen willen... happy kinderloze singles, remember.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline  
Oud 16 maart 2016, 13:04   #79
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ja, ze staan elke keer in de krant. Amper kogelwerende vesten, die federale politie met de fysiek van de doordeweekse tooghanger, en bewapend met pistolen en hoogstens 9mm Uzi's uit de jaren '50, met 20 patronen magazijnen.

En u dan afvragen waarom ze niet opgewassen zijn tegen getraind met min. 30 per magazijn 7.62×39mm bewapend tuig.
Met bijhorende bierbuik En nu moeten ze van de schok bekomen. Nog even en ik krijg nog medelijden.

Maar al bij al was het weer een avond vol real life entertainment. Glas wijn, een kaasje erbij en lachen maar. De politie, mijn vriend maar toch was het weer lachwekkend om ze bezig te zien.
PORSCHE is offline  
Oud 16 maart 2016, 13:09   #80
Cliff Huylebroeck
Partijlid

Cliff Huylebroeck's schermafbeelding

Standaard

Wat was François De Brigode gisteren zo aan het gebaren in het nieuws van 19u30?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be