Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 maart 2016, 00:08   #61
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Zonbron, je bedoelt de prachtige vrouwen die u voorgesteld worden in het kader van een contractuele onderhandeling?
Meer dan dat. Men poogde me te overtuigen te blijven (inburgeren in de kolonie dus) en vooral daar maar ook in SP te werken. Vrouwen waren daar een onderdeel van. Een joboffer bij een keten van populaire discoteken in B, waarvan de eigenaar afkomstig is uit die kolonie. Opgelet, dit joboffer werd voor mij gecreeerd door de industrie waar ik dan ook nog eens zaken zou mee doen/en doe. Het syndicaat van fabrieksbazen en ondernemers hebben me allemaal een nacht in huis laten doorbrengen. Ik werd ook nog eens overladen met geschenkjes, tot op de dag van vandaag.

...

Soit, dat waren Europese vrouwen (ga de nationaliteit niet vernoemen), prachtige blanke Europese vrouwen met een Braziliaanse noot welke elke Europese man wel zou lusten (lees: de max/supervrouwelijk) en prachtige andere vrouwen, dochters van werknemers van de lokale industrie. Keuze zat. Maar witte niksnutten willen ze daar niet.

Er bestaat in die kolonie een groot tekort aan witte (liefst Europese) mannen, de ratio aantallen witte vrouwen tov witte mannen klopt niet. Veel teveel vrouwen.

Zo'n kolonie is een heel bekrompen bedoening, vergelijk het met een sekte waar men U steeds in het oog houdt. Industrieelen en kleinere ondernemers zijn de machthebbers. Opgelet, ik werd daar deluxe behandeld. Dat is helemaal het punt niet.

Het is in feite een kleine kapitalistische oase binnen wat Brazilie betekent. Zeer leuk maar ik verkies gewone Braziliaanse dorpen. Alhoewel de criminaliteit daar enorm is. Die kolonies zijn zowat criminelenvrij. Alles wordt onder ons geregeld, politie komt daar raar of zelden. De toegangswegen worden steevast door militairen bewaakt.

Maar zaken doen in Brazilie is, wat mij betreft steeds fun. Als ik op de luchthaven aankwam destijds dan stond de dochter van mijn zakenpartner reeds in een Testa Rosa te wachten. Glijden naar de biz tegen 140/150 km/u zonder enige problemen en allerlei nice views en chit chat. Beter dan in een bus en in de metropolen gevaar lopen. Zij beseffen dat. Indien men mij berooft is hun biz ook voorbij. Ook de ondernemers buiten de kolonies gedragen zich evenwel uit de munt. Meer dan logeren. Kleding wast men voor U, etc... Men haalt U op en zet U weer af waar U wenst. Zij handelen de biz volledig af. Alle export OK, 100% legit.

Wat betreft vrouwen. Als ik gedaan heb met de biz, en alvorens ik vertrek... Even naar een restaurant of desnoods een kleine disco. Gewoon een leuke normale vrouw aanspreken en dan vergezelt die U wel tijdens Uw uitstapjes zonder enige problemen. Brazilianen zijn uiterst los in omgang, dat is wel leuk. Zo verkoos ik even een dag op een bootje te zitten en te vissen met een mevrouw. En dan leer je weer bij... Ik schrijf nog steeds regelmatig met die dame. En dat is dan toch ook weer allemaal lang geleden.

Het verhaal is vele langer. Maar ik hoop dat dit het een en ander verklaart.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2016, 00:12   #62
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De natiestaat is tot nader order het enige dat werkt. Het globalisme is te verwerpen. Het wagenwijd openzetten van de grenzen is te verwerpen.
Ik sta voor 100% soevereine staten. Dat is ook mijn garantie tov de mensen waarmee ik werk.
HIER
Oud 20 maart 2016, 00:16   #63
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Een Braziliaanse vriendin en de deuren gaan open, overdag's en in de vroege avonduren parties in zwembaden,BBQ's met muzikanten met allerlei mooie vrouwen uit de sector. En allemaal doen ze even lief en aardig tegen jou.

Tot het telefoontje komt van de vriendin dat er een familielid in het ziekenhuis ligten en ze daarom met spoed 8000 USD nodig heeft...
Klopt. In metropolen en resorts gaat dat zo. Maar niet in de kolonies.
HIER
Oud 20 maart 2016, 00:18   #64
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 20 maart 2016 om 00:21.
Oud 20 maart 2016, 00:20   #65
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mooie vrouwen uit "de sector".

Dan zeg je dat het niet gaat.
Uiteraard. Het geld is op. Geinvesteerd. U hebt dus enkel geld voor een pizza met stukjes gebakken friet, enkele biertjes en de taxi. Op naar de luchthaven. Game over dus.
HIER
Oud 20 maart 2016, 00:22   #66
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De website die je citeert is globo.
Grupo Globo
Het grootste massamedia concern van Latijns Amerika.
Ik ken ze maar al te goed. Ze zitten ook via satelliet op de kabel.

In een van mijn gepostte links wordt globo(vision) besproken.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 20 maart 2016 om 00:23.
Oud 20 maart 2016, 00:27   #67
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
² Brazilië voerde heel veel grondstoffen uit naar China. Als de prijzen van die grondstoffen vervolgens instorten zijn daar belangrijke consequenties aan verbonden. De Braziliaanse real is al een tijdje in vrije val.
Sinds de zever met Petrobras. Soros tracht de koers van Petrobras te manipuleren, ism Obama & de neoliberale 'club'.

Verder is Brazilie echt wel enorm corrupt, ondanks hun strenge wetgeving inzake import/export.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 20 maart 2016 om 00:29.
Oud 20 maart 2016, 00:46   #68
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Waarom zou Escobar sensationeel aan journalistiek doen? VTM, dat je dat zou bestempelen als sensatie, daar zou ik het mee eens zijn. Maar Escobar, neen, niet mee eens.
Ik lees Escobar graag hoor; daarentegen om VTM te volgen kost mij een vermogen aan asperines !
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2016, 01:11   #69
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
² Brazilië voerde heel veel grondstoffen uit naar China. Als de prijzen van die grondstoffen vervolgens instorten zijn daar belangrijke consequenties aan verbonden. De Braziliaanse real is al een tijdje in vrije val.
Brazilie heeft nog een eigen industrie, dus ook een levensmiddelenindustrie. Die prijzen gaan dan ook mee naar beneden (omgerekend naar USD), dus kunnen ze aardig incasseren in Brazilie, dunkt me.. Maar er is een grens natuurlijk.

Suriname daarentegen importeert levensmiddelen uit voornamelijk Trinidad Tabogo die moeten door de importeurs in USD en Euro's worden afgerekend. Nu met de devalutie zijn deze goederen afgelopen half jaar met ca. 50% gestegen. Een pakje margarine -Becel- betekent voor de armen een halve dag salaris.

Suriname mag van geluk spreken dat het eigen rijsteelt heeft, wat koeien heeft grazen en er genoeg vis in de swamp en rivieren zwemt. Deze prijzen van lokale goederen zijn afgelopen half jaar wel hetzelfde gebleven. Was dit niet het geval, dan waren er voor zeker rellen geweest.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 maart 2016 om 01:18.
Oud 20 maart 2016, 01:34   #70
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 maart 2016 om 01:54.
Oud 20 maart 2016, 01:38   #71
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht

Er bestaat in die kolonie een groot tekort aan witte (liefst Europese) mannen, de ratio aantallen witte vrouwen tov witte mannen klopt niet. Veel teveel vrouwen.
Verklaar; die vrouwen moet toch ook onderdak betalen, of wonen er veel blanke dienstmeiden in ?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 maart 2016 om 01:43.
Oud 20 maart 2016, 14:28   #72
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Verklaar; die vrouwen moet toch ook onderdak betalen, of wonen er veel blanke dienstmeiden in ?
Weinig of geen dienstmeiden daar. Enkel werknemers industrie/restaurant, een pizzeria en enkele andere zaken. Thuis doen die alles zelf blijkbaar of zoniet werd dat aan mijn zicht onttrokken. Geen meiden of werkvolk 'snachts te bespeuren. Die gaan naar huis, buiten de kolonie. In het weekend komen er wel dames naar de 'modeshows' om een pasje te zetten.

Opgelet, in dat gebied is het verstikkend heet en vochtig overdag en snachts ijskoud. Mensen wonen in woningen van goed kwaliteit, full airco. Maar die woningen zijn naar mijn mening nogal bescheiden (lees: niet groot. zelfs de woningen van de fabrieksbazen niet). Daarom verbleef ik er in een uithoek, binnenin die kolonie, in een pachtig hotel nabij een race-circuit in da jungle. Op 3.5km van het dorp. Geloof me. Dat elke dag te voet doen is de hel. Maar ze kwamen me vanaf dag twee halen. Men heeft me daar goed opgevangen. Men had ook liever dat ik naar het centrum dorp kolonie kwam. Iets wat ik afgewezen heb, ik bleef in dat hotel. Een hotel verzorgd door een eenzame oude rukker, super top. Het zijn de kolonisten die een overschot aan vrouwen hebben @Frankenstein. Mss omdat sommige mannen het hazepad kozen(?). Wie weet.

Zoals ik reeds zei. Enorm vriendelijke mensen, alles netjes en geen gebrek aan geld. Geen criminelen, geen lumpen. Maar wel enorm gesloten.

Zo'n kolonie zie ik wel zitten wanneer ik op leeftijd ben, 'pensioen'. Ik loop nu echter liever in gewone dorpen rond. Nooit steden. Ook dat trekt me helemaal niet aan. Waarschijnlijk zal de kolonie aan een oude rukker geen boodschap meer hebben. Dus dat wordt ook niets.

Ik kan U de naam en meer info wel via PM geven indien het U interesseert.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 20 maart 2016 om 14:43.
Oud 20 maart 2016, 14:48   #73
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik lees Escobar graag hoor; daarentegen om VTM te volgen kost mij een vermogen aan asperines !
Dat zal Daniel niet graag horen.

HIER
Oud 20 maart 2016, 15:47   #74
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk zal de kolonie ...

Hoe groot zijn gemiddeld die kolonies en hoeveel betaal je voor de security. En als je wanbetaler bent wat gebeurd er dan ?

In Suriname proberen ze communities op te zetten, maar juridisch is het in het land een zooitje, gevolglijk heeft geen betaling geen consequenties. Bovenal de Suries hebben een laag betalingsmoraal; dus werkt het niet. Er zijn ook de nodige yehova getuigen in Suriname en die stellen alles in het werk om buurtvergaderingen van 'communities' te verstoren. Ps; Wel tekenen voor een community en er vervolgens lak aan hebben... Dit is overigens een groep die pertinent weigert te betalen, terwijl bij hen de kans op inbraak het grootst is, nml ze gaan meermaals door de week op vaste tijden naar hun 'kerk'.

Citaat:
Het zijn de kolonisten die een overschot aan vrouwen hebben @Frankenstein. Mss omdat sommige mannen het hazepad kozen(?). Wie weet.
Vrouwen zijn banger voor een roofoverval dan mannen denk ik, vandaar veiligheid & kolonie, je weet wel.. Maargoed als je je pik achterna wil gaan als man en een mooie vrouw met goede baan wil scoren, dan zou je toch naar zo'n kolonie moeten gaan ? Zoiets; of zijn kolonie vrouwen sexy van buiten maar frigiel van binnen ?...

Citaat:
PM
Stuur maar op, ik wel eens hun website zien.

Citaat:
Opgelet, in dat gebied is het verstikkend heet en vochtig overdag en snachts ijskoud. Mensen wonen in woningen van goed kwaliteit, full airco.
Wat een rot klimaat heeft Sao Paulo, dan kan je beter in het Noord Oosten of Zuiden -Porto Alegre- wonen als je voor het 'weer' gaat.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 maart 2016 om 15:59.
Oud 20 maart 2016, 16:32   #75
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Of ze daar heden steun van hebben betwijfel ik, maar dat ze dat gehad hebben is zeer waarschijnlijk. Soros had een belangrijk deel van Petrobras. Die heeft, hij een tweetal jaar geleden dacht ik, van de hand gedaan. De corruptie van Roussef staat ook in verband met Petrobraz. Als de stront in de ventilator vliegt is Soros nooit veraf, wees gerust.

Ik bekijk dagelijks de headlines van de flutmedia en heb er niets van opgemerkt.
Dat Soros belang heeft of had in dat bedrijf kan best, maar dat betekent nog niet dat hij daarom rechtstreeks Lula of Roussef zou steunen. De ambitie van Lula was destijds de levensstandaard van de gewone Braziliaan omhoog te trekken, en dat ligt nu niet echt in lijn van de politiek van Soros die min of meer het tegendeel nastreeft.

Veronderstellingen doen in zo'n zaken is niet genoeg. Als jij een zogenaamde steun van Soros aan Lula beweert, dan zul je dat moeten bewijzen.

Zoek trouwens ook maar eens op de leiding van de oppositie want daar schijnt men zelf ook niet echt zuiver op de graat.

En het nieuws was wel degelijk in de media. Niet op de hoofdpagina's okee, maar zeggen dat het daarom doodgezwegen wordt, lijkt me wel wat overdreven.

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 20 maart 2016 om 16:33.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2016, 16:33   #76
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe groot zijn gemiddeld die kolonies en hoeveel betaal je voor de security. En als je wanbetaler bent wat gebeurd er dan ?
Daar wonen enkele tienduizenden, verschillende dorpen. Het is zeer gelovig Europees volk, werkmensen. Ik denk dat die zelf voor hun security instaan en heb geen weet van betalen. Dat ding bestaar langer dan 120 jaar en heeft een eigen vlag.

Citaat:
In Suriname proberen ze communities op te zetten, maar juridisch is het in het land een zooitje, gevolglijk heeft geen betaling geen consequenties. Bovenal de Suries hebben een laag betalingsmoraal; dus werkt het niet. Er zijn ook de nodige yehova getuigen in Suriname en die stellen alles in het werk om buurtvergaderingen van 'communities' te verstoren. Ps; Wel tekenen voor een community en er vervolgens lak aan hebben... Dit is overigens een groep die pertinent weigert te betalen, terwijl bij hen de kans op inbraak het grootst is, nml ze gaan meermaals door de week op vaste tijden naar hun 'kerk'.

Vrouwen zijn banger voor een roofoverval dan mannen denk ik, vandaar veiligheid & kolonie, je weet wel.. Maargoed als je je pik achterna wil gaan als man en een mooie vrouw met goede baan wil scoren, dan zou je toch naar zo'n kolonie moeten gaan ? Zoiets; of zijn kolonie vrouwen sexy van buiten maar frigiel van binnen ?...
Ik denk eerder dat vele mannen in de grote steden gaan werken en daar dan blijven hangen. Het leven in zo'n kleine enclave zal wel snel saai worden eens men Rio of Sao weet te apprecieren.

Citaat:
Stuur maar op, ik wel eens hun website zien.

Wat een rot klimaat heeft Sao Paulo, dan kan je beter in het Noord Oosten of Zuiden -Porto Alegre- wonen als je voor het 'weer' gaat.
Het binnenland van Brazilie is zowat overal drukkend warm overdag, dan valt de kust nog mee alhoewel de vochtigheid tegenzit.

Heb juist wat opgezocht. PM
HIER
Oud 20 maart 2016, 16:40   #77
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Poging tot een juridische kleurenrevolutie gericht tegen een BRICS land.
Had ook eerder dit idee over heel die zaak.
(Uit wat ik lees in de bovenstaande berichten wordt die veronderstelling al min of meer bevestigd).

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 20 maart 2016 om 16:51.
Oud 20 maart 2016, 16:57   #78
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Dat Soros belang heeft of had in dat bedrijf kan best, maar dat betekent nog niet dat hij daarom rechtstreeks Lula of Roussef zou steunen. De ambitie van Lula was destijds de levensstandaard van de gewone Braziliaan omhoog te trekken, en dat ligt nu niet echt in lijn van de politiek van Soros die min of meer het tegendeel nastreeft.

Veronderstellingen doen in zo'n zaken is niet genoeg. Als jij een zogenaamde steun van Soros aan Lula beweert, dan zul je dat moeten bewijzen.

Zoek trouwens ook maar eens op de leiding van de oppositie want daar schijnt men zelf ook niet echt zuiver op de graat.

En het nieuws was wel degelijk in de media. Niet op de hoofdpagina's okee, maar zeggen dat het daarom doodgezwegen wordt, lijkt me wel wat overdreven.
In volgende post werd dat reeds rechtgezet.

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=41

Daaruit genomen:
With Neves, Brazil’s future finance minister would have been Arminio Fraga, a slick operator who, among other things, ran high-risk funds in emerging markets for George Soros and is also a former president of Brazil’s Central Bank. Some of his shenanigans are detailed in More Money Than God: Hedge Funds and the Making of a New Elite, by Sebastian Mallaby. Fraga would have been the point man of a Soros-inspired government.

Fraga is the proverbial Wall Street predator. With him at the Finance Ministry, think JP Morgan controlling Brazil’s macroeconomic policy. The road in fact was already paved by PSDB’s eminence, former president Fernando Henrique Cardoso, who met with key global investors – via JP Morgan – in New York last month.

Fraga was keen on destroying the Lula and Rousseff administrations’ “hyper-Keynesian bet on demand” and replace it with supply, via a new “capitalist shock”. Predictably, his prescription was amplified by the enormous echo chamber of conservative Brazilian media, and drowned everything else.

And as perception is reality, contamination ensued – pressuring public spending downwards, installing major confusion among private investors, and leading Western credit rating agencies to confirm the supposed lack of credibility of the Brazilian economy.

And it’s the US against the BRICS
Uiteraard steun ik BRICS, dus weet U wie mijn voorkeur wegdraagt.

Het betreft toch voorpaginanieuws wat mij betreft. Maar ja, het is niets dan illegalen en terroristen wat de klok slaat. Om begrijpbare redenen.
HIER
Oud 20 maart 2016, 17:15   #79
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Extra, uit 2014 en 2015:

BRICS came near losing Brazil
http://www.pravdareport.com/world/am...rics_brazil-0/

The United States needed just three more percent to get rid of Russia's BRICS ally, Brazilian leader Dilma Rousseff. Money and experience of George Soros was used along with manipulations in electronic vote counting, but it was probably a miracle that did not let that happen. Such miracles do not repeat twice, though. Russia should support loyal governments in Latin America, as they will contribute to the creation of the new world order, of which Putin spoke in Sochi.

Many were surprised about the skyrocketing popularity of Aecio Neves - the candidate from the Social Democratic Party of Brazil (PSDB) - from 15 to 33.5 percent three weeks before the second round, and by 14.5 points - in the last 72 hours before the vote. Surprisingly, according to all forecasts, Neves was not supposed to partake in the second round, but he did, having lost to (who do you think?) protege of George Soros, the prime sponsor of "color revolutions," - Marina Silva of the Socialist Party (PS). She joined the election race after PS former leader Edward Campos was killed in a staged air crash. Apparently, Soros could not come to an agreement with him, Wayne Madsen, a journalist and columnist with the Strategic Culture Foundation believes. Madsen is a career officer of the US Navy, a programmer, a commentator in the field of national security policy on Fox News, as well as ABC, NBC, CBS, PBS, CNN, BBC, Al Jazeera and MS-NBC networks. In a nutshell, he is a professional who knows what he is talking about.

...

After Aecio Neves left Marina Silva behind and entered the second round, the media began to publish biased polls saying that Neves was ahead of Rousseff. "In a grip of emotions, he committed a gross mistake, which Dilma Rousseff took advantage of very well, - says Armando Barreto. - To please neo-liberals, he said that his future Minister of Finance will be Arminio Fraga, one of the largest financiers, a student of Brazil's mega-investor, George Soros. Arminio Fraga, in turn, said in an interview that it would be necessary to cut the powers of the National Development Bank (BNDS), Caixa Economica Bank and the Bank of Brazil. Al these institutions support social projects of the government. Furthermore, he said that strengthening the BRICS would not be a priority of his work. Obviously, voters responded to the possible curtailment of social programs, with the help of which Brazil halved the poverty level since 2003.

If Neves had won the presidential election in Brazil, one could have forgotten about Brazil as a BRICS member. The loss of such an ally would have cost too much to Russia. Obviously, no one thinks about it in Russia; no one learns the lessons from Ukraine. Why not taking advantage of the Soviet experience in Latin America? Indeed, in many countries, in Argentina for example, there is a large Russian diaspora. One must understand that pro-Russian governments in the face of Ortega, Morales, Castro, Correa and Maduro form a new world order, of which Putin spoke in Sochi last week. Why not setting up joint banks, for example?

Pravda.Ru, having the Portuguese version, faced great difficulties in obtaining decent comments related to Brazilian affairs in Russia. Experts from the Moscow State University, MGIMO, the Russian State Humanitarian University, experts from the Institute of Latin American either do not answer phone calls or provide disappointing, abstract phrases. It appears that people do not read Brazilian newspapers.

"If we want to keep "our" president in Caracas - we must do something. The same goes to Kirchner in Argentina," Tatiana Poloskova wrote in her article "Catastrophe is near: USA almost kicked BRICS out from Latin America." She continues: "It is Cuban specialists, who consult the administration of the Venezuelan president on economic issues. Why not ours?" "One should build permanent expert platforms in Latin America with the participation of Russian experts. The civil society should join the dialogue of the states. Some time afterwards, but not soon, these efforts will pay off," Tatiana Poloskova wrote.

Soros and the CIA Now Banking on Neves to Defeat Rousseff
http://www.voltairenet.org/article185699.html

Soros and Kochs team up in Latin American staged protests
http://www.intrepidreport.com/archives/15521
n what could have major ramifications around the world, paid Brazilian protest provocateurs for George Soros have been discovered teaming up with operatives on the payroll of American billionaire brothers Charles and David Koch. After the plan by the CIA and Soros to unseat President Dilma Rousseff, thus drive a knife into the emerging BRICS alliance of Brazil, Russia, China, India, and South Africa, through the aerial assassination last year of presidential candidate Eduardo Campos, Langley has opted for an eastern European-style themed revolution in Brazil.

Campos died in a suspicious plane crash that resulted in Rousseff facing off against a Soros operative and Campos’s vice presidential running mate, Green Party leader Marina Silva. Rousseff won re-election in a tight race against Aecio Neves, the right-wing candidate who surged past Silva to face Rousseff in the run-off.

Three major groups have joined forces to demand that Rousseff either resign or be impeached from office over charges that her Workers’ Party government has engaged in corrupt practices, mostly with regard to Brazil’s state-owned Petrobras oil company. The oil company has been eyed for some time by Soros and the Rothschild banking family for whom he fronts globally, as well as the anti-government, libertarian-bent Koch Brothers.

The March 15 national protests against Rousseff were coordinated across the country in a typical Soros-backed social media operation. In the past, anti-Rousseff activities in the country have also involved U.S. embassy and consular political officers, some using their diplomatic status to mask their Central Intelligence Agency affiliations. Some protest signs called for the Brazilian military to overthrow the Rousseff government. In the past, the CIA was responsible for a number of military takeovers in Brazil.

In a Gene Sharp-like operation, a common protest meme was created that appeared on protest signs and banner: “Fora Dilma!” or “Dilma out!” Other signs said Brazil would not become another Venezuela, a reference to that nation’s progressive leftist government of Nicolas Maduro, who has been facing his own Soros- and CIA-backed uprising against his policies. The Obama administration recently called Venezuela and its socialist government a threat to U.S. national security.

Daarom de titel: Brazilie is niet Venezuela.
HIER
Oud 20 maart 2016, 17:57   #80
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur

Standaard

Citaat:
In volgende post werd dat reeds rechtgezet.

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=41

Daaruit genomen:
[indent]With Neves, Brazil’s future finance minister would have been Arminio Fraga, a slick operator who, among other things, ran high-risk funds in emerging markets for George Soros and is also a former president of Brazil’s Central Bank. Some of his shenanigans are detailed in More Money Than God: Hedge Funds and the Making of a New Elite, by Sebastian Mallaby. Fraga would have been the point man of a Soros-inspired government.

...

Uiteraard steun ik BRICS, dus weet U wie mijn voorkeur wegdraagt.

Het betreft toch voorpaginanieuws wat mij betreft. Maar ja, het is niets dan illegalen en terroristen wat de klok slaat. Om begrijpbare redenen.
Juist, had je rechtzetting ondertussen gelezen.

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 20 maart 2016 om 17:57.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be