![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
... Soit, dat waren Europese vrouwen (ga de nationaliteit niet vernoemen), prachtige blanke Europese vrouwen met een Braziliaanse noot welke elke Europese man wel zou lusten (lees: de max/supervrouwelijk) en prachtige andere vrouwen, dochters van werknemers van de lokale industrie. Keuze zat. Maar witte niksnutten willen ze daar niet. Er bestaat in die kolonie een groot tekort aan witte (liefst Europese) mannen, de ratio aantallen witte vrouwen tov witte mannen klopt niet. Veel teveel vrouwen. Zo'n kolonie is een heel bekrompen bedoening, vergelijk het met een sekte waar men U steeds in het oog houdt. Industrieelen en kleinere ondernemers zijn de machthebbers. Opgelet, ik werd daar deluxe behandeld. Dat is helemaal het punt niet. Het is in feite een kleine kapitalistische oase binnen wat Brazilie betekent. Zeer leuk maar ik verkies gewone Braziliaanse dorpen. Alhoewel de criminaliteit daar enorm is. Die kolonies zijn zowat criminelenvrij. Alles wordt onder ons geregeld, politie komt daar raar of zelden. De toegangswegen worden steevast door militairen bewaakt. Maar zaken doen in Brazilie is, wat mij betreft steeds fun. Als ik op de luchthaven aankwam destijds dan stond de dochter van mijn zakenpartner reeds in een Testa Rosa te wachten. Glijden naar de biz tegen 140/150 km/u zonder enige problemen en allerlei nice views en chit chat. Beter dan in een bus en in de metropolen gevaar lopen. Zij beseffen dat. Indien men mij berooft is hun biz ook voorbij. Ook de ondernemers buiten de kolonies gedragen zich evenwel uit de munt. Meer dan logeren. Kleding wast men voor U, etc... Men haalt U op en zet U weer af waar U wenst. Zij handelen de biz volledig af. Alle export OK, 100% legit. Wat betreft vrouwen. Als ik gedaan heb met de biz, en alvorens ik vertrek... Even naar een restaurant of desnoods een kleine disco. Gewoon een leuke normale vrouw aanspreken en dan vergezelt die U wel tijdens Uw uitstapjes zonder enige problemen. Brazilianen zijn uiterst los in omgang, dat is wel leuk. Zo verkoos ik even een dag op een bootje te zitten en te vissen met een mevrouw. En dan leer je weer bij... Ik schrijf nog steeds regelmatig met die dame. En dat is dan toch ook weer allemaal lang geleden. Het verhaal is vele langer. Maar ik hoop dat dit het een en ander verklaart. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In een van mijn gepostte links wordt globo(vision) besproken. Laatst gewijzigd door zonbron : 20 maart 2016 om 00:23. |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verder is Brazilie echt wel enorm corrupt, ondanks hun strenge wetgeving inzake import/export. Laatst gewijzigd door zonbron : 20 maart 2016 om 00:29. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Europees Commissaris
|
Ik lees Escobar graag hoor; daarentegen om VTM te volgen kost mij een vermogen aan asperines !
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Suriname daarentegen importeert levensmiddelen uit voornamelijk Trinidad Tabogo die moeten door de importeurs in USD en Euro's worden afgerekend. Nu met de devalutie zijn deze goederen afgelopen half jaar met ca. 50% gestegen. Een pakje margarine -Becel- betekent voor de armen een halve dag salaris. Suriname mag van geluk spreken dat het eigen rijsteelt heeft, wat koeien heeft grazen en er genoeg vis in de swamp en rivieren zwemt. Deze prijzen van lokale goederen zijn afgelopen half jaar wel hetzelfde gebleven. Was dit niet het geval, dan waren er voor zeker rellen geweest. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 maart 2016 om 01:18. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Europees Commissaris
|
.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 maart 2016 om 01:54. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Europees Commissaris
|
Verklaar; die vrouwen moet toch ook onderdak betalen, of wonen er veel blanke dienstmeiden in ?
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 maart 2016 om 01:43. |
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Opgelet, in dat gebied is het verstikkend heet en vochtig overdag en snachts ijskoud. Mensen wonen in woningen van goed kwaliteit, full airco. Maar die woningen zijn naar mijn mening nogal bescheiden (lees: niet groot. zelfs de woningen van de fabrieksbazen niet). Daarom verbleef ik er in een uithoek, binnenin die kolonie, in een pachtig hotel nabij een race-circuit in da jungle. Op 3.5km van het dorp. Geloof me. Dat elke dag te voet doen is de hel. Maar ze kwamen me vanaf dag twee halen. Men heeft me daar goed opgevangen. Men had ook liever dat ik naar het centrum dorp kolonie kwam. Iets wat ik afgewezen heb, ik bleef in dat hotel. Een hotel verzorgd door een eenzame oude rukker, super top. Het zijn de kolonisten die een overschot aan vrouwen hebben @Frankenstein. Mss omdat sommige mannen het hazepad kozen(?). Wie weet. Zoals ik reeds zei. Enorm vriendelijke mensen, alles netjes en geen gebrek aan geld. Geen criminelen, geen lumpen. Maar wel enorm gesloten. Zo'n kolonie zie ik wel zitten wanneer ik op leeftijd ben, 'pensioen'. Ik loop nu echter liever in gewone dorpen rond. Nooit steden. Ook dat trekt me helemaal niet aan. Waarschijnlijk zal de kolonie aan een oude rukker geen boodschap meer hebben. Dus dat wordt ook niets. Ik kan U de naam en meer info wel via PM geven indien het U interesseert. Laatst gewijzigd door zonbron : 20 maart 2016 om 14:43. |
|
|
|
|
|
|
#74 | |||
|
Europees Commissaris
|
Hoe groot zijn gemiddeld die kolonies en hoeveel betaal je voor de security. En als je wanbetaler bent wat gebeurd er dan ? In Suriname proberen ze communities op te zetten, maar juridisch is het in het land een zooitje, gevolglijk heeft geen betaling geen consequenties. Bovenal de Suries hebben een laag betalingsmoraal; dus werkt het niet. Er zijn ook de nodige yehova getuigen in Suriname en die stellen alles in het werk om buurtvergaderingen van 'communities' te verstoren. Ps; Wel tekenen voor een community en er vervolgens lak aan hebben... Dit is overigens een groep die pertinent weigert te betalen, terwijl bij hen de kans op inbraak het grootst is, nml ze gaan meermaals door de week op vaste tijden naar hun 'kerk'. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 maart 2016 om 15:59. |
|||
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Veronderstellingen doen in zo'n zaken is niet genoeg. Als jij een zogenaamde steun van Soros aan Lula beweert, dan zul je dat moeten bewijzen. Zoek trouwens ook maar eens op de leiding van de oppositie want daar schijnt men zelf ook niet echt zuiver op de graat. En het nieuws was wel degelijk in de media. Niet op de hoofdpagina's okee, maar zeggen dat het daarom doodgezwegen wordt, lijkt me wel wat overdreven. Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 20 maart 2016 om 16:33. |
|
|
|
|
|
|
#76 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb juist wat opgezocht. PM |
|||
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
(Uit wat ik lees in de bovenstaande berichten wordt die veronderstelling al min of meer bevestigd). Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 20 maart 2016 om 16:51. |
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=41 Daaruit genomen: With Neves, Brazil’s future finance minister would have been Arminio Fraga, a slick operator who, among other things, ran high-risk funds in emerging markets for George Soros and is also a former president of Brazil’s Central Bank. Some of his shenanigans are detailed in More Money Than God: Hedge Funds and the Making of a New Elite, by Sebastian Mallaby. Fraga would have been the point man of a Soros-inspired government.Uiteraard steun ik BRICS, dus weet U wie mijn voorkeur wegdraagt. Het betreft toch voorpaginanieuws wat mij betreft. Maar ja, het is niets dan illegalen en terroristen wat de klok slaat. Om begrijpbare redenen. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Extra, uit 2014 en 2015:
BRICS came near losing Brazil http://www.pravdareport.com/world/am...rics_brazil-0/ The United States needed just three more percent to get rid of Russia's BRICS ally, Brazilian leader Dilma Rousseff. Money and experience of George Soros was used along with manipulations in electronic vote counting, but it was probably a miracle that did not let that happen. Such miracles do not repeat twice, though. Russia should support loyal governments in Latin America, as they will contribute to the creation of the new world order, of which Putin spoke in Sochi. Soros and the CIA Now Banking on Neves to Defeat Rousseff http://www.voltairenet.org/article185699.html Soros and Kochs team up in Latin American staged protests http://www.intrepidreport.com/archives/15521 n what could have major ramifications around the world, paid Brazilian protest provocateurs for George Soros have been discovered teaming up with operatives on the payroll of American billionaire brothers Charles and David Koch. After the plan by the CIA and Soros to unseat President Dilma Rousseff, thus drive a knife into the emerging BRICS alliance of Brazil, Russia, China, India, and South Africa, through the aerial assassination last year of presidential candidate Eduardo Campos, Langley has opted for an eastern European-style themed revolution in Brazil. Daarom de titel: Brazilie is niet Venezuela. |
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 20 maart 2016 om 17:57. |
|