![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moslims , da's een ander verhaal. Die mogen alles neuken, behalve moslima's waarmee ze niet getrouwd zijn. Maar laat ons het eens anders stellen. Hoeveel marrokaanse muzelmeiden zouden mogen trouwen met een diepzwarte Nubische moslim? En natuurlijk, uw opmerking over binnen de cultuur te trouwen... was U niet nog korterbij gaan zoeken, en met een neef ideale en legale muzeltjes proberen te kweken?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 maart 2016 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat met hen die religie, cultuur, politiek, kortom de hele samenleving als 1 geheel zien waar een onzichtbare almachtige vriend de plak zwaait, inclusief regels die de 21ste eeuw zo'n paar millenia ontlopen.
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker (en hiermee wil ik onze goede vriend, rust in vrede, niet beledigen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar soit, wat is nu belangrijker? Wat zich voor onze tijdrekening heeft voorgedaan of de evolutie van de laatste paar honderd jaar? Want als we blijven navelstaren naar het verleden dan zouden Italie en Griekenland nu supermachten zijn gelet op hun glorierijke verleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik zit hier nog, en dan? En ik die dacht dat gij de trol waart. We hebben duidelijk andere definities van het begrip trol.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat is uw bijdrage tot de blanke superioriteit eigenlijk? If it's not a personal question. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() past gewoon in het linkse slachtoffer van racisme verhaaltje
![]() |
#70 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Maar het waren wel BLANKE oorlogen! Voor u zijn blanken superieur voor wat ze de laatste weken hebben gepresteerd?? Enkele tientallen jaren mogen we niet meer terug gaan? Citaat:
Ik weet natuurlijk waarom ge die vraag ontwijkt. Dat is omdat het antwoord 'niets' is. Wat dat gij doet is typisch voor een parasiet. De pluimen van anderen op uw hoed steken. Citaat:
Citaat:
![]() Hilarisch! PS Ik heb 132. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik mag zelfs niet terug gaan tot WO II om dat te ontkrachten! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, als er niet eens zoiets bestaat als een "ras" dan kan er eigenlijk ook geen racism bestaan, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Moet ik nu nog een derde keer herhalen? En wat denkt gij? Zijn Grieken en Italianen leden van het superieure blanke ras? Citaat:
Terwijl we weten dat opperwezens niet bestaan. Dus zolang mensen geloven in een ras, dan zal er racisme bestaan. Het is trouwens evolutionair perfect verklaarbaar waarom mensen racistisch zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag iemand een intieme overtuiging hebben dat zijn kind best niet een levenspartner kiest die afwijkt van de eigen gedachten/cultuur/.... ?
Mag de overheid zo'n overtuiging afkeuren ? Behoort het niet tot de 'verplichte neutraliteit' van de overheid om persoonlijke overtuigingen niet te bekritiseren ? (ik herinner me nog de premier die voor het eerst vanuit de b. overheid zei: "nationalisme is een mening of een overtuiging, en geen misdrijf". Dat was nogal een tegenstelling met daarvoor, toen flaminganten als staatsgevaarlijk omschreven werden ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als dit zo doorgaat, zal het niet bij adviezen en standpunten blijven, maar zullen we straks door de overheid onze partner toegewezen krijgen. Overigens, waar blijft de veroordeling van de koran, die segregatie voorschrijft?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een tamelijk domme vraag eigenlijk, want veel mensen denken bij een andere "huidskleur" ook automatisch aan mensen uit andere landen met andere gebruiken. Waar klagen ze eigenlijk over? Bovendien wordt intelligentie, bij voorbeeld, voornamelijk genetisch bepaald, en niet alle rassen zijn even dom. Ik zou niet graag hebben dat mijn kleinkinderen veel intelligenter zijn dan ik, en ik hen dus niet begrijp. Ik heb dus liever niet dat mijn kinderen met iemand van een veel slimmer ras naar huis komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En de beschavingen die net voor de oude Grieken en Romeinen kwamen? De Egyptenaren, Babyloniërs, Sumeriërs, waren die dan net iets minder superieur? Of totaal niet superieur? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat is eigenhaat? Leg het mij uit, en ik geef u een Darwinistische verklaring. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerlijk gezegd heb ik idd het liefst dat m'n dochters gewoon iemand kiezen uit hun eigen cultuur omdat ik geloof dat die huwelijken stabieler en standvastiger zullen zijn.
Ik vind daar niets racistisch aan, het hoort gewoon niet bij mijn cultuur. Hoe dan ook, als ze meerderjarig zijn doen ze wat ze willen en is het hun keuze uiteraard. Maar gezien de goede opvoeding die ze bij mij genieten heb ik er wel vertrouwen in dat het verstand zal zegevieren. |
![]() |
![]() |