![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() All heil Peche.
The Reich Komen! |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als de cel een broedplaats voor radicalisme is, waarom zouden heropvoedingskampen dan zo "fascistisch" zijn? U heeft een vertekend beeld van het verleden, maar kijk eens wat er in de toekomst kan gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal mijn vraag dus zélf beantwoorden. "We" hebben nooit inspraak gekregen via rechtstreekse democratie. Noch in Belgique, noch in Europa. "We" hebben dus zelfs geen rochel in de politieke pap te spuwen. Wij mogen niets behalve het grootste zwarte gat ter wereld, het Europese Parlement, haar parasieten en hun ontelbare flaters, financieren. Lul nog maar wat verder, maar ik ben je gezever zo beu als koude pap.
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Koekoe! Koekoe!
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Dat is omdat gij zaken afreageert op mij die ik er niet bij betrek.
Wat kan ik er aan doen dat wij geen referenda hebben? Ik heb er altijd voor gepleit op dit board. Nu pleit ik voor detentiekampen en dan vindt ge dat we dat moeten overlaten aan de volgende Hitler. Waarom? Omdat gij een motief uit het verleden aanhaalt en een vertekend beeld van de toekomst hebt. "het is te laat". OK, zullen we ons er dan maar bij neerleggen zeker? NEEN IK DACHT HET NIET! |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Wat kan ik daar aan doen? Ik vraag geen detentiekampen voor vluchtelingen aan, maar voor mensen verbonden aan netwerken die dood en verderf willen zaaien.
Ergo, aanslagen willen plegen. Blijkbaar is dat een brug te ver en klagen we liever dat het te laat is ![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Mensenlevens besparen, dat gaan we toch niet in nummers gieten?
Uw plan is onrealistisch. Heropvoedingskampen daartegen... |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arbeid in een detentiekamp macht frei.
#71 |
Banneling
|
![]() Wederom een vertekent beeld. In feite bent U geen haar beter dan zij die te snel de fascisten kaart trekken om hun tegenstanders de mond te snoeren.
Ik wil een serieus objectief debat. Daarmee bedoel ik niet naar het verleden kijken, maar naar de zaken zoals ze zich nu afspelen. Waar lurkt het gevaar en hoe serieus is de situatie? Onze ordehandhaving is beschoten met AK's en Parijs is meermaals slachtoffer geweest van een terroristische aanslag. Hoe kunnen wij dat voorkomen? Ik word liever door zo'n vraag geleid dan te liggen janken dat alles over is door fouten uit het verleden. Neen, leer daaruit en voer het beter uit. |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Gematigde moslim is een fabeltje dat uitgevonden is door de pamperaars. Voor de moslims bestaat dat totaal niet, integendeel, degenen die zgz. gematigd zijn of enkel moslim op papier worden als nog minder beschouwd dan de kuffar, en staan bovenaan de lijst om hun hoofd te verliezen samen met de afvalligen. Volgens mij snijdt een radicale moslim u de keel over terwijl een gematigde uw armen en benen vasthoudt.
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer mensen geleerd worden ons te haten, zo vrij rondlopen in de maatschappij, mag onze maatschappij die dan niet heropvoeden? Gij klaagt dat het teveel geld zal kosten, maar de mensenlevens die het reeds kostte zullen nooit meer vervangen worden he. |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die kunt ge niet loslaten of ge zakt juist weg naar toestanden a la 1940. Het is beter je te focussen op één groep, radicalisme, en de andere groep als voorbeeld naar voren te duwen. We can give peace a chance! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#80 |